< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/06/2008 @ 20:21
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zo, weer een rustig dagje in Vannieland! 'Shop until you drop' moet je niet al te letterlijk nemen he!!! Af en toe eens languit op de bank met de voetjes in de lucht he!

Ik heb vandag niet veel uitgestoken op mijn werk. Het ging ook niet, veel te onrustig geslapen deze nacht. Voor zover ik veel geslapen heb Nu ja... Deze morgen had ik nog wat bruinverlies, sindsdien niets meer, dus duimen maar dat het nu helemaal over is!

@Babietje: ik vind het al erg fijn dat je af en toe nog iets laat weten! Ik zou het erg jammer vinden, mochten we contact verliezen, we houden het hier al zo lang vol he Een keer nr 2 er is, zal het hier ook wel een stuk minder worden hoor (al kan ik nog regelmatig eens komen piepen vanop het werk)...

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 14:50
Ann

Ik ben deze middag bij de gyn geweest omdat ik gisteren opnieuw wat bloedverlies had. Heel weinig, maar kom, ik was ongerust. Terecht blijkbaar. Eerst vond ze met de echo geen vruchtje, daarna zagen we heel vaag iets van ongeveer dezelfde grootte van vorige week, maar geen hartslag meer... Het heeft (weer) niet mogen zijn...

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 15:18
Kellytje

Oh Ann, wat verschrikkelijk voor je!!!! Echt, het is gewoon niet eerlijk! Waarom jij weer! Waarom moet je dit 2 keer na elkaar doorstaan???

Ik heb de tranen in mijn ogen weet je! Ik vind het echt, echt, echt zoooo erg voor jou en je man!!! Je hebt er tot op het laatste de moed ingehouden en dat vind ik zo knap van je! Ik was in jouw plaats gek geworden van ongerustheid!!!

Ann toch, kon ik je maar een stevige knuffel geven en je laten voelen hoe erg ik met je meeleef!!!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 20:10
Nessie

Hey, ik kwam ook nog eens even piepen naar nieuws van jullie. Maar ik lees wel iets dat ik echt niet had gehoopt te lezen hoor!

@ Ann, ook ik vind dit zeer erg voor jullie. Heb geen woorden voor dit verlies. Al had je misschien wel ergens een voorgevoel na je 1e echo dat het niet helemaal goed zat, maar als het dan uiteindelijk toch misgaat, blijft dat moeilijk hé.
Ik wil je dan ook veel sterkte wensen en hoop echt dat dit jullie laatste sterretje is hoor, volgende keer moet het gewoon wel goed gaan. Verlies de moed dus niet, Lubbe krijgt in 2009 vast een speelkameraadje. Maar bekom eerst maar en laat alles terug op zijn plooi vallen.

@ Vannie, spaar nog wat voor pampers achteraf hé, met al dat geshop!!
En het zal idd wel groot feest geweest zijn na de overwinning tegen Italië. Ik kon het toch niet echt geloven hoor dat jullie de kampioen verslagen hadden. Hup Holland Hup!!!!

Voor de rest weinig tijd, veel te druk hier, de hele dag in de weer met vanalles en nog wat. Ben al blij dat ik kraamhulp heb voor een halve dag in de week, zodat mijn was toch altijd wat bijgewerkt is, die stapelt zich echt op hier.
Met Jinte gaat het ook goed, buiten haar reflux en krampen is ze een brave meid. Ze slaapt toch ook zo goed als door, deze nacht weer 7uur ertussen, al duurde het gisteravond wel meer dan een uur eer ze sliep, had weer last van verborgen reflux.
Deze week naar k&g geweest en ze weegt al 4.250kg en is 55cm groot. HEt gaat dus vooruit he. De dokteres hoorde wel een lichte hartruis, dus dat gaan ze wel opvolgen de komende maanden, tot 6maanden ofzo. Het kan toeval geweest zijn, we moeten ons niet echt ongerust maken volgens haar omdat de KA er niets over gezegd heeft toen ze in het zh onderzocht is. Maar bij ons volgende bezoek aan de ka ga ik het toch eens vragen hoor. Zolang ze niet overmatig zweet en niet blauw wordt, is het niet alarmerend zegden ze, maar je denkt er wel aan hé.

Allé, ga het hier maar bij laten, Ilian is pap aan het drinken en gaat dadelijk slapen. Dus nog even samen tv kijken.

Groetjes en tot de volgende!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 09:19
Kathy

Ann: wat lees ik nu? Zo verschrikkelijk Ik wens jullie heel veel sterkte toe!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 14:00
Vannie

Kom ik hier in feeststemming (ben vandaag 29 geworden !) en zie ik hier het vreselijke nieuws.
Ann, neeeeeeeeeeeeeeeeeee !! Ow ik kan het echt niet uitstaan ! Vreselijk, verschrikkelijk, walchelijk, bah ik heb er geen woorden voor. Waarom gebeurt dit nu toch ? Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik wou dat ik je vast kon houden

[Laatst gewijzigd door Vannie - 13/06/2008 @ 14:02] - Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 14:05
Vannie

Nessie, wat fijn dat je zo voor ons meejuicht !! Vanavond weer hoor, het helpt !

Ik had weer van alles te kletsen en zo, maar na het nieuws van Ann vind ik het even niet nodig om hier al feestvierend berichten te gaan plaatsen.

Ann hoe gaat het met je ?

[Laatst gewijzigd door Vannie - 13/06/2008 @ 14:06] - Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 19:45
Kellytje

Vannie, ondanks het slechte nieuws hier wil ik je toch nog een hele gelukkige verjaardag wensen.

Ann, gaat het wat?

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:02
Ann

't Is niet omdat ik wat down ben, dat ik jullie leuke nieuwtjes niet wil horen he Vannie! Dat kan me wat opfleuren, dus ga gerust je gang.

Fijne verjaardag trouwens!

Hier gaat het wel. Ik ben blij dat ik thuis ben. Ik kan nu op het gemak wat van mijn mega achterstand in het huishouden wegwerken. Af en toe zit ik wel te snotteren, maar ja, liever hier dan op het werk. Jammer genoeg is het bloedverlies sinds gisteren volledig gestopt, dus ik begin een beetje te vrezen dat het toch niet gaat doorzetten. En da's wel vervelend, want de dokter had me een week ziekteverlof gegeven, maar dat kan ik toch niet maken als ik niets voel?!? Van de andere kant voel ik me emotioneel heel labiel, dus heb ik niet veel zin om te gaan werken en daar constant in tranen uit te barsten. Wat denken jullie???

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:24
Kellytje

Ann, ik kan begrijpen dat het een moeilijke keuze is, maar kan je niet om een curettage vragen begin volgende week? Zo ben je toch zeker dat je nog een weekje thuis bent...
Ik denk niet dat je je zou kunnen concentreren moest je toch gaan werken volgende week...

Ach meid, ik vind het echt zo vreselijk...

Kelly

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:10
Ann

Curretages doen ze sowieso op vrijdag, en mijn gyn is er volgende week niet. Ik zou hooguit kunnen bellen of iemand anders het vrijdag kan doen denk ik. Maar bestaan er eigenlijk geen medicijnen om de boel op gang te brengen? Misschien kan ik daar eens voor horen bij de huisdokter volgende week, als er niks gebeurt...

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:17
Kellytje

Ann, ik heb hier wel al eens gelezen van vrouwen die pilletjes kregen daarvoor. Maar ik weet niet of dat in NL of BE was...
Je kan er wel achter horen natuurlijk.

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:18
Kellytje

Vannie, heb net gezien dat NL 1-0 voorstaat... OLEE OLEE OLEE OLEEEEE

(Ann, ik wou het eerst niet doen maar om wat je daarnet schreef besloot ik het toch te doen. Vind je het echt niet erg? Want dat zouden we echt wel begrijpen hoor meid!)

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:22
Ann

Geen probleem hoor Kelly! Ik ben alleen niet zo voetbalminded, anders zat ik wel mee te supporteren. De wereld stopt niet met draaien he - al lijkt het nu wel zo voor mij. Maar over een paar maanden voelt het vast ook weer helemaal anders

Ik wou nog even vermelden dat Lubbe trouwens super lief was voor me vandaag. Hij heeft even zijn peuterpuberteit opzij gezet, zo lijkt het. Flink alleen gespeeld, super lief voor de mama en samen echt genoten van het slapen-gaan ritueel (MET plasje in het potje de laatste dagen) Dan weet je weer dat het allemaal de moeite waard is he

[Laatst gewijzigd door Ann - 13/06/2008 @ 21:28] - Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:30
Kellytje

Meisje toch, tuurlijk voelt het voor jou nu alsof alles even stopt met draaien! En dat is toch niet meer dan normaal!
Wat je hebt meegemaakt is verschrikkelijk, of je het nu voelde aankomen of niet (was bij mij ook in feb.)!!
Eerst denk je "ik wist het wel" maar dan komt de klap en besef je wat er echt gaat gebeuren...

Mag ik nu even iets vragen? Gaan ze opnieuw nakijken of het toch nog zou kunnen komen door het cmv van vorige keer? Of kan dat niet?

Hey, ben ook absoluut geen voetbalfan, maar zie het als een supporter-verjaardagscadeau voor Vannie

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:38
Ann

De gynaecologe begon er zelf over na de echo. Ze zei dat zij en al haar collega's er 100% van overtuigd waren dat dit volledig los staat van de cmv. (Blijkbaar had ze voor de zekerheid haar licht nog eens opgestoken voor ze me groen licht gaf). Ik denk het ook wel, maar ik had me toch al afgevraagd of we niet beter nog even hadden gewacht, of het niet mijn fout was... Ik vond het erg lief van haar dat ze dat meteen uit mijn hoofd zette. Ik ga ervan uit dat het de eerste keer cmv was, de tweede keer nu gewoon pech.

Hopelijk hebben we nu onze portie ongeluk gehad! Ze zei ook nog dat ze het te vroeg vond om met de grove middelen te gaan zoeken naar een andere oorzaak (ook aangezien we Lubbe al hebben), en ik was daar volledig akkoord mee.

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 13:23

zo weer trug van vakantie maar nog niet alles bijgelezen (is veel gepost zeg ) ga ik later nog eens op t gemakje doen moet nu ook veel was wegwerken en opruimen en zo... Ach ja jullie kennen het wel he! Was heel tof op vakantie, wel een dag kwijt geweest door autopech (fout van de garage!) dus wel jammer maar niks aan te doen. Fotos zal ik zsm op mijn weblog zetten.

Maar goed ik kwam vooral ff kijken hoe het met Ann was. Had echt gedacht dat het wel oke zou zijn maar niet dus... Ik vind het zo erg voor je
Waarom nu weer?!?!?!? Heb echt enorm met je te doen en hoop dat als het dan toch niet zo mocht zijn dat het dan maar snel op gang komt allemaal...
Pilletjes om het op te wekken bestaan idd wel hier in NL. Weet niet hoe dat in Belgie is? Je zou het eens kunnen navragen bij de gyn?

Kelly nog gefeliciteerd met Leroy.
En ook nog voor Faith amai sorry, Ada
Ik dacht er nog aan op vakantie, dat ik ze allebei gemist had. Echt niet netjes...

He dames tot later k ga weer ff verder hier

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 17:24
Vannie

Kel, wat een gaaf kado, 4-1 voor mijn verjaardag, dank je wel hihi

Bedankt voor jullie felicitaties !

Heb echt een onwijs leuke verjaardag gehad. Het staat hier momenteel vol met kaarten, bloemen, kado's, noem maar op. Zo leuk allemaal. Geweldig feest gehad en dan ook nog met 4-1 winnen met voetbal. Mijn dag kon echt niet meer stuk gisteren. Heerlijk !!

Ik vind het nog steeds moelijk hoor Ann. Blij lopen doen als jij zoiets vreselijks meemaakt. Ik trek me het echt ontzettend aan. Jemig ik had het niet verwacht....het is zo oneerlijk ook. Neem tijd voor jezelf. En doe dit waar je je het prettigst voelt, in jouw geval dus thuis nu. Gewoon doen. Je voelt je rot en dat is volledig te begrijpen.
Ik vind het heel fijn voor je dat Lubbe je een beetje kan troosten, wat lief van hem zeg !

Mekkie, welkom back ! Ben benieuwd naar de foto's !

Aw, ik heb net 2 zoontjes van een vriendin te oppassen gehad. Was echt een mannenhuis hier. Zo leuk ! De oudste is 5 maanden ouder als Kevin dus die 2 zijn dikke maatjes. En de jongste is 4 maanden. Als ik dat zo zie dan kan ik niet wachten tot die kleine van ons er straks is. Enne....nu ik zo 3 boys rons zag lopen had ik ineens zoiets van : het zou best eens kunnen dat er nog 1 bijkomt als ons dat gegeven is. En als dat ook een jongen wordt zou ik dat helemaal niet erg vinden ook.

[Laatst gewijzigd door Vannie - 14/06/2008 @ 17:26] - Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 22:17

Van, Sorry jij natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd!!!

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 19:32
Nessie

NOg even vlug een late proficiat voor Vannie haar 29e verjaardag!!!
En hebben jullie nu ook Frankrijk verslagen in het EK? Goed bezig als Oranje zo verder doet!!

Groetjes!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >