Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2008 @ 11:08 silly ![]() | hier de eerste foto: http://entertainment.we...16964970055217943HrJWqY de foto's van de fotgraaf hebben we nog niet, maar die komen er snel aan. Maryann, hoe voel je je? Ben je moe en misselijk of kan je de hele wereld aan? |
| 10/08/2008 @ 22:14 groupy ![]() | MaryAnn, je vriend zal het snel genoeg gaan beseffen ![]() ![]() Silly, mooie foto hoor! Hier nog steeds rond... Groetjes Miranda |
25/08/2008 @ 17:30![]() | Groupy, je bent gister ingeleid denk ik? Ben benieuwd! Hoop dat het allemaal goed is gegaan! Ik kijk nog ff op je site om te kijken of er nieuws is. Groetjes Marianne. |
31/08/2008 @ 09:40![]() | Heej Groupy, Gefeliciteerd met Daan!! Vertel vertel, hoe is het allemaal gegaan? En alles goed met de kleine vent? Groetjes Marianne. |
18/09/2008 @ 18:50![]() | heej Groupy, ik zie dat Daan alweer bijna 1 maand is! Maar wanneer kom je hier vertellen? Groetjes Marianne. |
| 18/09/2008 @ 19:09 silly ![]() | ik zat hier vanmiddag ook te kijken. Beetje teruglezen enzo. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Groupy! En MAryann, nog een paar daagjes, spannend! |
| 23/09/2008 @ 10:17 silly ![]() | wauw, jij bent wel vruchtbaar hè. ![]() Gefeliciteerd! Heel erg leuk voor je!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Vanaf maart ’05 bezig met klussen

Maar druk hé, met 2 kindjes
Ook ons mannetje doet het goed, groeit goed, komt goed bij, is een hele brave. En Anne is er veliefd op 
Gaat veel te snel!