< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Vanaf maart ’05 bezig met klussen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Vanaf maart ’05 bezig met klussen
10/08/2008 @ 10:34

Online Status Bekijk profiel

Dank jullie wel!

Silly, jij ook gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik wist dat het ergens rond deze tijd was! Dan hebben jullie nog best geluk gehad met het weer he?!
Ben beniewd naar de foto's!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:08
silly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier de eerste foto:

http://entertainment.we...16964970055217943HrJWqY

de foto's van de fotgraaf hebben we nog niet, maar die komen er snel aan.

Maryann, hoe voel je je? Ben je moe en misselijk of kan je de hele wereld aan?

[Laatst gewijzigd door silly - 10/08/2008 @ 11:10] - Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 18:18

heej Silly,

Ik voel me eigenlijk wel goed, niks anders. Alleen wat buikpijn wat ik normaal niet heb. En moe en misselijk voel ik me eigenlijk altijd al, dus niks anders
Maar mijn vriend wil het nog niet helemaal geloven, hij heeft de testjes pas vanmiddag gezien en nu is het streepje wat vager als vanmorgen. Ik probeer hem te overtuigen, maar hij wil een duidelijke test zien.. (ik eigenlijk ook wel)

Enne mooie jurk heb je aan hoor! Voel je je heel speciaal in of niet?
Wat het allemaal geslaagd?

Groetjes Marianne

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 22:14
groupy

MaryAnn, je vriend zal het snel genoeg gaan beseffen

Silly, mooie foto hoor!

Hier nog steeds rond...

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 16:31

hej.. ik las dat ik niet erbij had gezet dat de testjes erg vaag waren. Steeds een heel licht streepje, maar wel een duidelijk licht streepje. Vandaag had ik weer een heel licht streepje.. Daarom vertrouwd mijn vriend het nog niet, en ik zelf zal ook echt blij zijn als ik een dikke streep zie verschijnen.
Toch voel ik niet dat er iets is ofzo..
hmm..

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 19:11

Hej,

Heb mijn banner maar weer veranderd. Er is eigenlijk niks aan de hand ofzo, voel me nog wel 'zwanger'. Maar de laatste 2 dagen zijn de testen negatief, echt een heel heel licht streepje. Nog minder als eerst.
Heb de huisarts gebeld, het is een vroege miskraam of ik ben niet zover als ik d8. Weet niet of het laatste mogelijk is, omdat ik ovu.test heb gedaan en weet wanneer mijn eisprong is geweest. Maar hoop het natuurlijk wel. Ik moet vrijdagochtend nog een test doen en dan de assistente bellen wat de uitslag is, dan kijkt ze wat er verder gaat gebeuren. Omdat wij zaterdag een weekje weggaan, wilde ik niet wachten tot het weekend. Ik wil wel met een goed gevoel weggaan, wetende wat ik kan verwachten. Dus ik hoop dat ik dan vrijdag een echo ofzo mag doen.

Laat jullie het wel weer weten.
Groetjes!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:17

hej,

heb vanmorgen mijn 'menstruatie' gekregen.. bel morgen voor de zekerheid nog even naar de huisarts.. Ik zou wel graag een echo willen om te kijken of straks alles weer 'schoon'is.
Voor de rest voel ik me prima, geen krampen ofzo. En wil snel weer klussen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 17:30

Groupy, je bent gister ingeleid denk ik? Ben benieuwd! Hoop dat het allemaal goed is gegaan! Ik kijk nog ff op je site om te kijken of er nieuws is.

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:24
silly

Maryann! Ik lees nu pas je berichtjes. (kreeg geen email meer met de melding van nieuwe berichten)
Wat vervelend voor je! Gelukkig heb je wel zekerheid gehad voordat je op vakantie ging. Kon je er nog wel genieten?
Sterkte meid, op naar de volgende ronde!

Groupy, ik denk aan je, hopelijk hebben jullie kleine Daan al in jullie armen en kunnen jullie uuuuuren aan hem ruiken! En Anne haar broertje laten zien, geniet ervan!!!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:07

hej Silly,

Ik had het al een beetje verwacht, dus heel teleurgesteld was ik niet.
Heb van de vakantie nog wel kunnen genieten, was er niet verdrietig om. Was van de ene kant al erg verbaasd dat het zo snel raak zou zijn.
Maar we gaan er deze maand weer helemaal voor!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 09:40

Heej Groupy,

Gefeliciteerd met Daan!! Vertel vertel, hoe is het allemaal gegaan?
En alles goed met de kleine vent?

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 18:50

heej Groupy, ik zie dat Daan alweer bijna 1 maand is! Maar wanneer kom je hier vertellen?
Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 19:09
silly

ik zat hier vanmiddag ook te kijken. Beetje teruglezen enzo.

Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Groupy!

En MAryann, nog een paar daagjes, spannend!

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 18:31

geloof dat ik toch weer goed nieuws heb!
Vandaag 2 verschillende testen gedaan, en licht positief.
Wel veel duidelijker als vorige maand, maar nog niet net zo donker als het c-streepje.
Heb een foto geprobeert te maken en op mijn profiel gezet. Hij is op de foto wel vager als 'in t echt'..

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 10:17
silly

wauw, jij bent wel vruchtbaar hè.

Gefeliciteerd! Heel erg leuk voor je!!!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 19:40

heej Syl, dankjewel!! Heb er nu ook een goed gevoel over, beter als vorige keer. Had ook niet verwacht dat het na vorige maand zo snel zou gaan. En afgelopen maand ben ik er ook niet veel mee bezig geweest en wilde ik eigenlijk niet eens testen.. moet je nagaan.. haha

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 21:58
groupy

Hey, sorry voor de erg late reactie!!! Maar druk hé, met 2 kindjes

Alles gaat prima hier zé, alleen zoals ik al zei, druk.
Goede bevaling gehad, was gepland (inleiding, 1 dag voor datum). Eventjes beetje (veel) pijn, dan epidurale en daar was die dan. Niks bijzonders, gewoon goede bevalling.
Eventjes beetje lastig gehad met de bv, die kwam niet goed op gang, en mijn mannetje weigerde de borst omdat er niet genoeg in zat! Dat wist ik dus pas na 2 dagen. Hij weende en weende maar, wou niet drinken. En alles wat ze mij zeiden was, blijven proberen. Achteraf gezien bleek hij ferm af te vallen, en gewoon dus honger gehad te hebben!!! Dus kolven, kolven tot de stuwing kwam, en ondertussen flesjes geven. Gelukkig is alles toch nog in orde gekomen en loopt de bv prima nu Ook ons mannetje doet het goed, groeit goed, komt goed bij, is een hele brave. En Anne is er veliefd op
En ja, hij is dus al een maand Gaat veel te snel!

MaryAnn, proficiat hé

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 16:28

hoihoi,

Groupy, fijn dat het allemaal goed is gegaan! En mooi kereltje heb je hoor!

Ik heb vandaag nog een test gedaan en die is duidelijk positief!
Ik had/heb ook een heel goed gevoel dit keer. Anders dan de vorige keer. Maar ben helemaal happy . Mijn vriend begon al over namen, haha. Dat hij dit keer met een naam wou komen, Nikée was mijn idee maar hij vond het ook een mooie naam.
Van mij mag hij namen gaan zoeken, ik zou het voor een jongen niet weten!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]