[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/06/2008 @ 13:23 Lieveke83 | Hoi hoi, Ik heb van de gyn het advies gekregen van de nuvaring te proberen. Wie heeft hier ervaringen mee (zowel positieve als negatieve)??? Ik vind het precies nogal duur? Voor diegene die migraine hadden in de stopweek van de pil. Hadden jullie dat bij de nuvaring ook? En ik ben nu bijna 7,5 weken na de bevalling. Moet ik afwachten om te starten of mag ik hem nu gewoon inbrengen en dan de eerste week nog veilig zijn?dankjewel |
| 12/06/2008 @ 19:56 Sterre | Lieveke, Na mijn bevalling ben ik ook aan de nuvaring gegaan. Duur vind ik ze niet. (mijn vorige pil was duurder). Dus misschien daardoor? En ik vind het echt wel handig. Niet meer elke dag aan dat pilletje denken. Gewoon inbrengen en na 3 weken er weer uithalen (kunt ook gewoon een maandje doorgaan, dus 2 ringen na elkaar inbrengen zonder stop voor bvb tijdens de vakantie...) Ik ben er uiterst tevreden over. Wel een 3tal cyclussen aanpassen (tussenbloedingen) maar daarna geen problemen. Ook mijn migraine is met 80% verminderd. Wat voor mij ook een super pluspunt was/is. Indien je nog vragen hebt? Shoot. |
| 12/06/2008 @ 20:53 Grace | Lieveke, hier nog een erg tevreden Nuvaring gebruikster! Ben ooit ook op aanraden van mij gyn overgeschakeld en heb het me geen seconde beklaagd. Mijn pil was inderdaad ook zowat de helft goedkoper dan die ring, maar ook maar de helft zo makkelijk in gebruik. 1 nadeel heb ik ervaren: toen ik op reis ging naar een warm land, kon ik de nieuwe ring die ik moest inbrengen tijdens de reis niet koel genoeg houden, maar dan moet je uiteraard maar een maandje condooms gebruiken...(Je moet die ringen namelijk in de koelkast of op een koele plek bewaren en binnen de 4 maanden verbruiken.) Ik heb nooit migraine gehad tijdens de stopweek, dus daar kan ik weinig over zeggen, net zo min als over andere kwaaltjes die vaak voorkomen bij vrouwen. Ik zou zeggen: probeer zeker. Ik ben ervan overtuigd dat je erg tevreden zal zijn... |
[Reageer]

nuvaring
afwachten om te starten of mag ik hem nu gewoon inbrengen en dan de eerste week nog veilig zijn?

) ga ik voor een spiraal gaan. Dan hoef ik aan niks meer te denken