Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2008 @ 13:20 Jokebijoma | Halloooo !!! Lieve mama'kes en kindjes ! Ikke heb jullie ook een beetje verwaarloosd hé ! Foei van me ! Maar zo superrrdrukjes ongelooflijk ! Gisteren nog dagje plopsa gedaan met de kids en vandaag dag bij oma en morgen vriendjes voor Emma, ... zo elke dag VLIEGT voorbij ! (en de papa twee weekjes thuisgeweest,m orgen laatste dagje ...) Wel een voorbeeldige zoon en twee heel lieve flinke dochters. ![]() Hoe gaat het met jullie allemaal ?! Wendy, leuk je nog eens te lezen meiske! En alles druk maar goed dus met het kroostje ? ben je ook een beetje thuis om te genieten ? Anne, alles goed met Lize (en Steve) ondertussen ? Jij terug aan't werk ?! Ik hoop dat we snel nog es kunnen afspreken !!!! (voorstelletje ? misschien es een zondagnamiddag eind augustus hebben we normaal nog niets gepland!) Es met de gezinnetjes samen ? Bie, al terug thuis meissie ? denk aan je !!! Laat snel iets weten hé !!! denk aan je! Cindy vw, alles goed bij jullie ? Dikke knufs, Joke & co'tjes x |
| 02/08/2008 @ 16:48 joke | Hi ! Hiep hiep hoeraaaaa voor Kaatje en haar twee kaarsjes !!! En ook natuurlijk nog voor Aaron en z'n eerste kaarsje !!! Dikke dikke knufs voor de birthday kids hihi ! Anne, ook lekker druk gehad dus ! En jaja, da's een fulltime job hé huismama zijn ! Maar wel een leuke ... (hoewel ik ook wel graag iets anders doe hoor!) En hopelijk Lize ook snel geen last meer nu !!! Weertje eindelijk wat beter (voor mij toch!) pfjew ! maar nu wel wat regen .. bij ons 24-uren met de fiets ! Anne, veel plezier met het feestje vandaag !!!! benieuwd hoe het gaat ! Gisteren hadden wij feestje voor Emma's klasvriendjes thuis, heel goed gegaan maa zoooo druk zeg amai ! Ga zien, ons Thomasje niet zo gelukkig in z'n babysitje, maar eerst wou ik nog even komen feliciteren hé hihi ! dikke zoen, Joke & co'tjes xxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Moeders uit West-Vlaanderen ?

Maar wel een leuke ...
(alhoewel er nu weer goed de vuilbak vullen héhéhéhéé woeehaaah)

Kun jij 's avonds ook niet bij je schoonouders gaan logeren? En veel succes voor Koen natuurlijk.