Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/06/2008 @ 10:42 Zepke | Hallo allemaal! We zijn nog niet verhuisd maar zijn ons huis wel volop aan het vernieuwen. We hopen er zo snel mogelijk in te kunnen, maar het is afwachten. Ik vind het wel spannend. Zelf doe ik niks, ik blijf thuis met ons Enidje, want da's voor mij veel te gevaarlijk allemaal!Met ons tweede kindje was alles weer dik in orde Enid drinkt niet meer van een flesje maar gaat ook nog in de buggy, hoor Soms wil ze niet, maar meestal wisselt ze stappen en zitten af op haar eigen tempo. Ze is een paar weken geleden voor het eerst in slaap gevallen in de buggy! We waren toen in Planckendael. Ze heeft er toen 20 tot 30 minuten tussen gelegen!Ik heb mijn baas ondertussen verteld dat ik ander werk gevonden heb en het is goed verlopen! Hij begreep dat ik terug iets wil doen met wat ik gestudeerd heb. Over een slechte timing ivm de dood van zijn dochtertje heeft hij niet gesproken. Hij vindt het gewoon spijtig en zal mij missen want hij had me graag en vond dat ik het heel goed doe. In zekere zin vind ik het ook spijtig dat ik wegga na 1,5 jaar maar toch vind ik dat ik een goede keuze heb gemaakt.Lieveke, dit is ook weer een klein kindje Zolang ze maar gezond zijn is dat niet erg é! Ik heb spijtig genoeg geen zegeltjes van Dag Allemaal... En ik weet niet direct iemand die ze wel heeft. Ik zal eens rondvragen. Wat erg van je poes Fluffy! Wat een gevaarlijke weg daar! Altijd op dezelfde plek precies? Ik begrijp dat je nu geen poes meer wil (of toch voorlopig). Is het niet raar om Lukas zo achter te laten? Mijn schoonouders wonen in Brugge, maar ik moet er niet aan denken om Enid daar achter te laten! Misschien als ze wat ouder is, maar nu zou ik dat niet kunnen. Had jij het daar in het begin ook moeilijk mee? Hoe lang blijft Lukas daar dan meestal?Isabel, goed dat je broer zo'n goed nieuws gekregen heeft! Petitje, goede reis! Geniet ervan! Denis is terug beter, dat is goed. 't Is zo zielig dat aerosollen, hé? Die naam die we eerst hadden voor Enid beviel ons toch niet meer en al goed dat we veranderd waren want nu zouden we hem ook niet meer willen. We zullen wel zien!Zo, ik ga nog wat verder strijken. Enid is naar Musti aan het kijken en dat geeft mij altijd een beetje tijd om iets te doen. Ze kan mooi alleen spelen maar als mama in de buurt is, dan toch liever met mama spelen... Groetjes, Zepke |
| 29/06/2008 @ 22:35 Zepke | Hallo allemaal! Lieveke, broer en zus? Ocharme Lukas, zo overgegeven! Ja, da's toch blijkbaar dat hij er niet tegen kan, hé! Ik ben ook eens curieus wanneer Lukas grote broer gaat worden! 't Is altijd afwachten, misschien ben je ondertussen al bevallen! Spannend!Wij krijgen er een meisje bij! Enid wordt grote zus van een zus! Hihi! Ik ben zo gelukkig! Dinsdag kregen we een lange echo en de gyn moest geen seconde twijfelen. 't Was super duidelijk te zien! Helemaal wat ik gehoopt had (al was een jongetje even welkom geweest). Ik kreeg van de gyn 10 op 10, zo goed was alles in orde. Ik ben zo nieuwsgierig hoe dit kindje eruit za zien! Misschien een mini Enidje, misschien een totaal ander meisje! Ik zal toch nog even moeten afwachten. Aan de bewegingen te voelen is het net ons Enid want dit kindje zit ook geen seconde stil. Zalig gevoel. Nu kunnen we ook eindelijk gericht een meisjesnaam gaan zoeken. We hebben al een paar ideetjes, maar voorlopig nog geen dat 100% onze goedkeuring wegdraagt...petitje, het lijkt mij ook leuker als elk kind zijn eigen verjaardag heeft. Mijn neefje wordt 2 dagen voor Enid 1 jaar. Zij wordt er volgende zondag 2. Dat vind ik ook al een beetje te dicht op elkaar. Veel mensen zijn dan geneigd om een feestje samen te doen, maar da's voor de kinderen zelf meestal niet leuk omdat ze toch een eigen dagje mogen hebben, hé? Ach, je hebt het niet te kiezen. Wat komt, dat komt! Groetjes, Zepke |
| 30/06/2008 @ 21:12 Zepke | Lieveke, Ik denk dat het een is omdat je het eigenlijk precies een beetje zelf zegt: "er bindt zich nog iets anders dan broer en zus"... Of ben ik mis?Groetjes, Zepke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

, inderdaad dan mag ie best nog een flesje en in de buggy.
.

maar zijn ons huis wel volop aan het vernieuwen. We hopen er zo snel mogelijk in te kunnen, maar het is afwachten. Ik vind het wel spannend. Zelf doe ik niks, ik blijf thuis met ons Enidje, want da's voor mij veel te gevaarlijk allemaal!
Soms wil ze niet, maar meestal wisselt ze stappen en zitten af op haar eigen tempo. Ze is een paar weken geleden voor het eerst in slaap gevallen in de buggy! We waren toen in Planckendael. Ze heeft er toen 20 tot 30 minuten tussen gelegen!
Zolang ze maar gezond zijn is dat niet erg é! Ik heb spijtig genoeg geen zegeltjes van Dag Allemaal... En ik weet niet direct iemand die ze wel heeft. Ik zal eens rondvragen. Wat erg van je poes Fluffy! Wat een gevaarlijke weg daar! Altijd op dezelfde plek precies? Ik begrijp dat je nu geen poes meer wil (of toch voorlopig). Is het niet raar om Lukas zo achter te laten? Mijn schoonouders wonen in Brugge, maar ik moet er niet aan denken om Enid daar achter te laten! Misschien als ze wat ouder is, maar nu zou ik dat niet kunnen. Had jij het daar in het begin ook moeilijk mee? Hoe lang blijft Lukas daar dan meestal?