Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/06/2008 @ 00:39 Katje ,niet ingelogd | Hoikes, Blijkbaar is mijne cookie verdwenen en ik weet mijn paswoord niet meer .Enfin ,morgen zal er wel ne mail tussen zitten van onze 9 m support !Nathalie, Leuk dat jullie een toffe vakantie gehad hebben! En het zal idd een heel verschil van temperatuur geweest zijn. En jouw flinke meid dus ook al op het potje En voor jouw dan waarschijnlijk weer een kleine beebje ,ach ja zolang alles maar oke is ,is de grootte bijzaak he .Hoe is het ondertussen met jouw? Nog last van je darmen? Die lage bloeddruk heb ik bij mijn twee zwangerschappen gehad. Heb je er erg last van? Tanja, Hoe zijn de boerderijklasse meegevallen voor xander? Eigenlijk is dat wel vroeg dat ze dat doen bij jullie in school eh. Ik zou seppe nog niet zo gauw zien vertrekken ,zelfs nu hij al acht is nog niet .Maar ja,op zo gebied ben ik nogal ne softy !Petitje, Hopelijk is je kleinste man weer helemaal genezen ondertussen! Dan heb je toch geluk gehad dat het droog was met je feestje ,maar ja regen of droog ,plezier is er zoiezo eh .Hoe is je vakantie geweest? Emmeke, Loeka is echt wel flink ,de creche is toch weer een andere omgeving dan thuis ,ander potje of toillet en geen accidentjes gehad ,chapaue .Ik zal geduld moeten hebben met mijn protje! En dat zal het wel komen ,dat gedoe met dat potje! (dat rijmpt) ![]() Awel ,ik heb eigenlijk goed nieuws ,sinds zyra haar testbehandeling aan het doen is ,gaat het veeeelll beter. Heel af en toe nog eens ne hoest of ne nies;maar echt een enorme verbetering ! Als een mens alles moet inpakken ,besef je pas goed wat je allemaal staan hebt hé .Ilse, Kleine meisjes worden idd groot ,gaat xanthe meteen ganse dagen of ga eerste halve ? En jij mag ook fier zijn op je twee meiden ,de grootste al op het potje .Brientje, Gij hebt goed gebratst dus ! Dat mag ook wel eens hé.En idd ge word hier wel gemist als ge niet komt ,maar iedereen komt de laatste tijd wat minder ! Dat is lenteforummoeheid (nieuw woord uitgevonden) Haha.Tja en die peuterbubertijd ,dat gaat ook wel weer voorbij. Zo houden de kids ons wat bezig he ![]() Ik ga effe stoppen ,want hand en arm begint pijn te doen ,heb nameijk ontsteking .Maar ,morgen komt de rest aan de beurt( Leen ,natascha enz...) ![]() |
| 17/06/2008 @ 12:49 tanja ![]() | Hallo Het is weer eventjes geleden maar onze meid had vorige week mond-en klauwzeer och arme. Ze had er serieus last van.Vandaag zijn we naar K&G geweest: ze is nu 64,5 cm groot en 6kg980. Ze gaat nogal vooruit. Sander zijn boerderijklassen zijn goed geweest. Hij had mij niet gemist( allé mama ik ben vorig jaar toch ook geweest!!!!) dus mama hoeft haar in het vervolg geen zorgen te maken. Katje: Sander zit op een freinetschool daar gaan zelfs de 2,5-jarigen mee op boerderijklassen. Nu gaan er ook wel verschillende ouders mee dus de juffen staan er niet alleen voor. Nathalie: geniet er dan maar van kun je rustig je zwangerschap beleven ![]() Emmeke: goeie moed met de verhuis Brientje: veel plezier met de mylene avond heb voorlopig niks nodig ![]() Ilse: amai Yinthe die stapt al waw zeg heb je je hadden meer dan vol he ![]() Aan de andere die ik vergeten ben sorry maar geheugen laat me weer in de steek. ![]() Oh ja en aan Loeka en Sevi een dikke proficiat dat ze zo goed op het potje gaan Ik lees hier ook dat jullie reglmatig msn-en onder mekaar, wie mij wil toevoegen mag dat altijd tanja_deroover@hotmail.comZo tot de volgende Groetjes tanja |
| 19/06/2008 @ 22:55 Natascha ![]() | Dag lieve meisjes, Willen jullie deze petitie tekenen. Het is om de GON begeleiding te kunnen houden. Ik werk namelijk in een gezin met een autistische jongen en zonder de GON kan hij niet naar het gewoon onderwijs blijven gaan. Terwijl deze jongen heel intelligent is en heel lief. Dus ook hij verdient een kans om gewoon onderwijs te kunnen volgen. Als ze zijn GON begeleiding wegnemen, kan hij niet verder en moet hij naar bijzonder onderwijs. Dus aub teken deze petitie en geef de link aan zoveel mogelijk mensen door via mail ofzo. Dank u wel. http://www.autiouders.be/petitie.php Groetjes Natascha |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

. Bij momenten kan ik er echt
van worden en heb ik bang dat er geen
meer komt.
.
.
!
.
!
.
.
.
.dus het begin is er.
/
in je buik hebt groeien! Laat maar iets weten na de operatie hè...
.
Daar kwam niets van in huis denk ik, hihi. Zelfs niet met extra ouders
voor je aan maken die dag!