Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2008 @ 21:20 Zepke | Hallo allemaal! Wat is het hier gezellig druk! Lieveke! Welkom terug! Proficiat met de geboorte van je dochtertje Mooie naam trouwens! Heb je lang moeten nadenken? Of hadden jullie die al lang in gedachten. Spijtig dat ze zo laat in slaap valt. Hopelijk verbetert dat snel want je zult wel moe zijn! Lukas is precies erg trots! Schattig! Voor zo'n kindje moet dat toch ook iets speciaals en spannends zijn, hé? Ik heb daar een beetje schrik van want je hoort soms toch nogal verhalen over de reacties van oudere broer of zus. Bij mijn nichtje is dat een beetje misgelopen, maar zij verhuisde tegelijkertijd ook nog. Dat was wat te veel voor 't meisje.Groetjes, Zepke |
| 15/07/2008 @ 17:33 Rien | Lieveke, hoe is het met Paulietje? Is het nog zo een nachtmadammeke? Petitje, aiai aan de aerosol... verschrikkelijk he .. Onze F heeft zitten hoesten van februari tot we op vakantie vertrokken half juni. Ook 5 weken aerosol en dan tot mei aerochamber en ik had dus niet het gevoel dat iETS hielp. Gek werd ik ervan en vooral heel erg hulpeloos want dat venteke hoestte precies de longen uit zijn lijf. Twee weken vakantie en hij was ervan af!!! Man man wat zijn wij blij, maar hij zal ook altijd wel gevoelig blijven aan de luchtwegen. Jouw Deniske precies ook he ... . De arme schat ... Ik snap niet waarom de kinderarts zo een probleem maakt van zijn lengte als jullie zelf ook klein zijn .. Oh nee .. mama zegt ie niet. En papa zegt ie ook al een tijdje maar nu echt bewust. |
| 16/07/2008 @ 20:47 Zepke | Hallo allemaal! Lieveke, ik ga die vitamines altijd gewoon in Enid haar fles, maar dat kan jij niet proberen natuurlijk. Ligt het nog altijd op haar maag? Flink dat ze zo goed bijkomt! Enid gaat ook 2 dagen naar de crèche blijven gaan eens ik bevallen ben. Ten eerste omdat het beter is dat ze die regelmaat houdt zodat ze kindjes gewoon blijft zijn tegen ze naar school moet. Ten tweede om mezelf een beetje rust te geven. Petitje, volgende week dinsdag mag ik weer op controle Ik kijk er al naar uit! Ocharme, Denis heeft precies veel last van zijn longen? Enid heeft daar in haar eerste jaar ook veel last van gehad. Ook moeten aerosollen en antibiotica en allerlei siropen en pilletjes. Niks heeft geholpen. Ze heeft waarschijnlijk de gevoelige longblaasjes van mijn man. Hopelijk zal ze er nooit te veel last van hebben. Nu zit ze ook enorm te hoesten, en deze keer heb ik precies iets gekregen van de apotheek dat echt helpt want ze wordt er nu niet meer van wakker 's nachts. Inderdaad vreemd dat ze een probleem maken van zijn grootte als mama en papa ook niet groot zijn.Rien, ocharme, uw zoontje heeft ook last van zijn longetjes precies Wat op reis gaan allemaal kan doen, hé? Wat is aerochamber? Isabel, ook al zo'n lastige hoest in huis? 't is toch erg, hé, waar die kleine mannekes mee moeten sukkelen! En 't weer zal het ook niet beter maken! Heb je het zo druk op het werk? Door verlof etc?Hier vorderen de werken in ons huis heel goed! Groetjes, Zepke |
| 28/07/2008 @ 14:13 Rien | Goh Lieveke, zal wel zijn dat je soms niet weet waar eerst beginnen. Ik vind 1 kindje al zo druk .. kan het me echt niet voorstellen als er nog eentje bij zou zijn. Maar ben er wel zeker van dat jij dat supergoed doet zenne! Hier ook eentje uit logeren. F is bij opa en oma aan zee tem woensdag. Best lang, maar doet ook wel deugd om zo eens met eht ventje alleen te zijn. Ik hoorde al van mijn moeder dat hij de clown is van het terras: gekke bekken trekken, naar iedereen zijn handje opsteken, blazen, ,... en natuurlijk als ie merkt dat mensen lachen ... Superschattig toch deze leeftijd, vind je niet Petitje?Lotje, hoe is het met de twins? |
| 28/07/2008 @ 14:36 Rien | Petitje, naar welke creche ga jij? F start vrijdag ook in een mini-creche in Hasselt. Die is pas open sinds juni. Ik begin dan namelijk met een neiuwe job in Hasselt. Ik zie er wat tegen op voor hem hoor. Zal eerste keer zijn dat ie blijft slapen. Bij de OM waren het enkel voormiddagen. |
| 28/07/2008 @ 14:59 Rien | Nee, ons F'ke ging maar 2 voormiddagen .. luxe dus he. Nu zal ie 3 volle dagen gaan. Heb wel een heel goed egvoel bij die creche en begeleidsters. Maar zal toch effie slikken zijn he. Neenee, ik werk vanaf 1 aug dus niet meer voor Nederlands bedrijf. Nieuwe uitdaging in Hasselt ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

Mooie naam trouwens! Heb je lang moeten nadenken? Of hadden jullie die al lang in gedachten. Spijtig dat ze zo laat in slaap valt. Hopelijk verbetert dat snel want je zult wel moe zijn! Lukas is precies erg trots! Schattig! Voor zo'n kindje moet dat toch ook iets speciaals en spannends zijn, hé? Ik heb daar een beetje schrik van want je hoort soms toch nogal verhalen over de reacties van oudere broer of zus. Bij mijn nichtje is dat een beetje misgelopen, maar zij verhuisde tegelijkertijd ook nog. Dat was wat te veel voor 't meisje.
Ik kijk er al naar uit! Ocharme, Denis heeft precies veel last van zijn longen? Enid heeft daar in haar eerste jaar ook veel last van gehad. Ook moeten aerosollen en antibiotica en allerlei siropen en pilletjes. Niks heeft geholpen. Ze heeft waarschijnlijk de gevoelige longblaasjes van mijn man. Hopelijk zal ze er nooit te veel last van hebben. Nu zit ze ook enorm te hoesten, en deze keer heb ik precies iets gekregen van de apotheek dat echt helpt want ze wordt er nu niet meer van wakker 's nachts. Inderdaad vreemd dat ze een probleem maken van zijn grootte als mama en papa ook niet groot zijn.
Wat op reis gaan allemaal kan doen, hé? Wat is aerochamber?
't is toch erg, hé, waar die kleine mannekes mee moeten sukkelen! En 't weer zal het ook niet beter maken! Heb je het zo druk op het werk? Door verlof etc?
.
het weer kon beter maar viel nog wel mee, droog en das t belangrijkste he.