< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er een zomerkindje in 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er een zomerkindje in 2006?
14/06/2008 @ 11:40
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dank je Naatje!

Belgje: hoe was je echo???

Mekkie: heb je een leuke vakantie gehad??

[Laatst gewijzigd door Suus - 14/06/2008 @ 11:41] - Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 13:06
mammaKim

Online Status Bekijk profiel
zo, eindelijk ben ik er ook weer, net terug van 2 weken heerlijk in zuid-frankrijk! Heerlijk weertje (poeh, daar kun je echt aan wennen, iedere dag zon!) Lekker bruin en de kids hebben zich super vermaakt.

Wat een verhaaltjes allemaal zeg..

Suus, super van je goede echo, hopelijk neemt dit wat onzekerheid weg, ook niet leuk om een zwangerschap in die onzekerheid mee te maken ipv te genieten!

Belgje, ik hoop echt dat voor jou hetzelfde geldt, laat je wat horen?

en Naatje, wat is Jules nog een klein ventje, hihi! Lieve heeft maat 98-104 (voor de omvang dan, meestal is het dan wel te lang, maar ze heeft een behoorlijk buikje) en mt 24 in de schoenen.
En dat voor een meisje dan...maar ze is een aardig flinke tante hoor.

ik ga lekker even slapen, hele nacht naar huis gereden. Lieve slaapt en Sam is even met oma mee....even een uurtje inhalen!

groetjes Kim

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 09:00
Belgje

Suus, sorry dat ik je zo lang heb laten wachten. Was wel van plan om vrijdag direct te reageren, maar ik ben er echt niet toe gekomen. We hebben het best wel druk in het restaurant en ik sta er voorlopig alleen voor. 's Avonds ben ik dan doodop en heb ik geen zin meer de computer op te starten.

Geweldig nieuws, Suus!! Een kloppend hartje, het verlossend nieuws waar iedereen wel op zat te wachten!!
Weten ze de oorzaak van je bloeding al dan? Gelukkig is het toch positief uitgekomen.
Ik had bij mijn echo ook een goed voorgevoel, hoewel je elke keer toch weer een beetje onzeker bent. Celine werd namelijk anderhalf jaar vrijdag de 13e, en ik dacht dat is een goed teken. Dat kan alleen maar geluk brengen!
Ben wel alleen moeten gaan naar de gyn. Maar ik kreeg een prachtig kindje te zien. Alles er op en er aan, zoals het hoort. Echt weer terug een wonder!

Mammakim, welkom terug thuis. Zal wel goed gedaan hebben zo twee weekjes Zuid-Frankrijk.

Heb mijn banner veranderd (eindelijk). Hopelijk is hij ook gelukt.

Groetjes,
Belgje

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 09:03
Belgje

Js, gelukt!

De eerste keer was ik uitgerekend voor 25 december 2008.
Bij deze echo kwam 20 december 2008. Heb deze datum er maar opgezet, omdat mijn ooievaar dan al wat verder gevlogen is. Nu ik de twaalf weken voorbij ben (ook met 25 december, trouwens), hoop ik dat ik er nu wel van kan beginnen genieten. Mijn misselijkheid wordt trouwens ook langzaam aan minder!

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 09:50
Suus

Joehoe van harte gefeliciteerd Belgje!! Geweldig!!! Heerlijk dat je al lekker 13 weken bent en dat je misselijkheid al wat minder wordt (kijk ik ook reikhalzend naar uit...)
Nu lekker ervan genieten dame!!

Nee, hij heeft zich er eigenlijk niet over uitgelaten waar die bloeding van kon komen. Schijnt in 50% van de gevallen ongevaarlijk te zijn. Misschien nog iets van innesteling of een een gsprongen adertje??

Klinkt goed zeg, Kim, 2 weken Frankrijk!!
Lekker toch, zo'n buikje.. Evi heeft ook een flink pensje hoor, is dan ook een lekkerbekje...

ps als iemand nog tips heeft tegen die misselijkheid, dan graag... (ongevaarlijke homeopatische middelen ofzo??) Ben de hele dag hondsberoerd. Echt overgeven lukt niet, maar moet wel vaak 'droogkotsen'.

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 13:53
Musje

Suus, ken je de preggie bands? Dat zijn polsbandjes die je misselijkheid wegnemen. Op basis van drukpunt massage. Ik heb ze in het assortiment bij zozwanger. Ze werken echt!

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:14
Suus

Bedankt voor de tip Musje! De VK had het er net ook zelfs over. Heb ze dus gelijk bij je besteld. Stuur je ze snel op...

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:16
Musje

Ik zal ze meteen vanmiddag versturen!!!

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 20:01
Suus

Dank je wel Musje!! Hopelijk helpt het bij mij ook!!

Hoe gaat het met Julyan?? En met jou? Ben je al een beetje gewend om mama te zijn van 2 kids?? En is Nura gewend aan haar broertje??

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 10:04
els

hey,
hier staat de wereld even stil.
toen we vorige maandag naar de kinderarts gingen voor een spuitje te zetten zei ze heel droog dat ze bij hanne ook een ruis in haar hart hoorde, maar dat als we volgende maand terug kwamen ze nog eens zou luisteren,... zolang hield ik het niet uit. Nu hebben we een afspraak kunnen regelen voor vrijdag, ik hoop dat het niets was,...
In elk geval, als Hanne ook iets aan haar hart heeft, komt er geen derde, althans, niet van ons gemaakt
groetjes

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 10:21
Musje

Ow, Els, wat vervelend dat je nu weer in spanning zit. Ik hoop dat het allemaal vals alarm gaat zijn!

Suus, hier gaat het best goed. Wel heel veel werk: we proberen sinds gisteren om Julyan aan de borst te krijgen ipv met de fles. Dat betekent nog 2 keer zoveel werk boven op het stelselmatig kolven. Pff... zie er erg tegenop, maar het is voor het goede doel. Wellicht dat het op termijn lukt om niet meer te hoeven kolven en dat hij alles live krijgt. Nura went goed aan haar broertje... Ze vindt hem wel leuk en is zelf ook weer in goede doen.

Ah, Julyan wordt wakker! Nu gaat het voedingscircus weer beginnen!

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 14:25
Suus

Oeiii wat vervelend Els!! Ik hoop ook dat het vals alarm is! Je hoort vaak dat kinderen een onschuldige ruis hebben, laten we hopen dat dat in geval van Hanne ook zo is! Maar kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit...

Musje, wat fijn dat het goed gaat. Ik heb heel veel bewondering voor je doorzettingsvermogen!! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

Ik heb de bandjes binnen, thanx! Heb ze gelijk omgedaan, ik hoop op de goede plek. Ik merk nog niet zoveel verschil, maar hopelijk komt dat nog!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:21

Suus het gaat dus allemaal goed met de ?
Super om te horen. Wat dat betreft zou ik bijna zeggen word maar flink misselijk (als je begrijpt wat ik bedoel!!!).
Ben wel benieuwd of die bandjes van Musje helpen, mocht ik ooit nog eens terug zwanger worden

Musje t lijkt me idd wel zwaar hoor met de bv, maar ik heb echt respect voor je doorzettingsvermogen en geduld ermee. Menig ander was er niet eens aan begonnen of had het al opgegeven

Els, wat een rot bericht zeg
Ik zal aan jullie denken hopelijk is het vals alarm...

Belgje?????? EN?!!?!?

Bah ik heb buikpijn, zullen de wel zijn. Verder weinig nieuws. Sophie wil de hele dag buiten spelen weer of geen weer

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 15:46
Suus

Hee Mekkie,
Ja in principe is alles goed. Ik maak me nog een beetje zorgen over de zwangerschapsduur. Volgens de echo's ben ik iets minder ver dan ik dacht minimaal te moeten zijn... Maar het kan zijn dat ze innesteling wat langer duurt dan normaal en dat het dan even stil staat in ontwikkeling ofzo... Heb in ieder geval genoeg hormonen, aan die misselijkheid te merken.. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo. Als het dan goed is gegroeid, ben ik wat meer gerust gesteld.

Maar helaas, die bandjes helpen bij mij niet.... Ik heb dus net medicijnen (Emesafene) opgehaald. Het is echt niet te doen zo. Een vriendin van me die kinderarts is, en haar man gyn. heeft me echt gerustgesteld dat het geen kwaad kan, ze heeft ze zelf ook genomen.... Daar vertrouwen we dan maar op. En hopelijk helpen ze!!

Hoe was je vakantie??

Met de kleine van Belgje was trouwens ook alles goed, dat heeft ze hier geschreven.

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 22:14
mammaKim

hoi allemaal!

Goh Els, wat erg om te horen, maar inderdaad, bij best veel kindjes horen ze een ruisje en vaak heeft het niks te betekenen. Hopelijk heeft ze het niet van haar grote zus overgenomen, sterkte ermee in ieder geval!

Suus, hopelijk voel je je gauw weer wat beter. Neem die medicijnen maar gerust hoor. Een gammele moeder heeft de baby ook niet veel aan en je hebt Evi nog rondlopen, die wil ook alle aandacht natuurlijk.

Musje, goed van je hoor, goed doorzetten!! Het komt je zoontje allemaal te goede, hoe moeilijk het soms ook is.
Al iets bekend wanneer ze hem moeten opereren? Of duurt dat nog even?

Hier alles prima. Sam krijgt volgende week een nieuw brilletje en Lieve wil al af en toe niet meer slapen tussen de middag (en bedankt, weg rust!!) Dan ligt ze te zingen in bed en te vertellen, totdat het haar te lang duurt en dan is het huilen en krijsen.
Mijn moeder pakt haar dan natuurlijk eruit (als ze oppast) en ikke ben bikkele mamma...die valt echt wel om....en zo is het meestal.
Een voordeeltje...dan is ze dus rond 18.30u rijp voor de sloop en kan hop....het koffertje in!!

groetjes Kim

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 22:27
mammaKim

ik heb trouwens nieuwe foto's op mijn profiel gezet.

kijk maar eens naar mijn goudstukken!!

groetjes Kim

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 14:42
els

hey,
het was gelukkig loos alarm!! Een pak van mijn hart!!
Suus, ik heb net hetzelfde gehad bij de zwangerschap van heleen! In het begin was ze 'te klein' en op het einde was ze zelfs te groot! Dus geen zorgen maken!
groetjes
Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 10:14
Suus

Ahhhh wat een schatjes Kim!!

Els: wat een opluchting!! Was er helemaal geen ruis meer te horen??

En bedankt voor je geruststelling. Die onzekerheid komt door mijn eerste zwangerschap die is geeindigd in een miskraam/missed abortion. Toen hadden we ook het hartje zien kloppen, maar liep de duur een week achter met wat ik dacht. Uiteindelijk bleek het vruchtje een paar dagen na die echo te zijn overleden...

Hopelijk hebben we as vrijdag weer een goede echo!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 11:16
els

hey,
Suus, er was geen ruis meer te horen en bij de echo hebben ze gezien dat er een heel erg klein gaatje was ergens, ik weet al niet meer waar, maar dat hebben heel veel mensen en wordt alleen gesloten als je wil gaan diepzeeduiken
ik heb mij toen ook heel ongerust gemaakt toen ze zeiden dat heleen in het begin te klein was, zal duimen dat vrijdag alles in orde is! Bij alle 2 de meisjes kwamen ze constant andere data uit voor wanneer ik uitgeteld was en ze zijn allebei mooi op hun tijd die normaal was gkomen! Heleen was in het begin zelfs 2 wkn achter! en is op de uitgerekende dag zelf gekomen met 4,080 kg!

Zijn er hier nog kindjes die hun vingertjes in hun mond steken? Hanne wil geen tut en zit constant met haar vuisten en vingers in haar mond, ik vind dit helemaal niet erg, maar ik heb niet de indruk dat ze er rustig van wordt. Ik bakerde haar altijd in, want anders werd ze elk uur wakker van die vingers, maar tegenwoordig helpt dit precies ook niet meer? ZE wordt constant wakker 's nachts

wij vertrekken volgende week donderdag voor het eerst op vakantie met de kindjes, naar Spanje. HEleen is nu stabiel genoeg. Kan er iemand tips geven wat ik zeker niet mag vergeten? we gaan met het vliegtuig.

groetjes

[Laatst gewijzigd door els - 23/06/2008 @ 11:22] - Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:58
Suus

Hallo dames,
Net weer een echo gehad en alles was goed!! Kleine was goed gegroeid, al een heel kindje te zien, zelfs al armpjes en beentjes. Ben nu 8 weken en 4 of 5 dagen, dus komt gelukkig weer meer overeen met wat ik dacht!!

Maandag 7 juli heb ik alweer een echo, dan bij de VK.

Els, Evi heeft bijna vanaf het begin een speentje gehad bij het slapen. Een half jaar geleden moesten we er ´s nachts ook wel eens uit om het speentje er weer in te doen, maar nu gelukkig niet meer. Ze heeft de speen alleen bij het slapen (en op het aankleedkussen, zodat ze rustig blijft liggen ) Al een speen geprobeerd??

Pffff lastig hoor, wat je niet moet vergeten. Ja, ze te laten bijschrijven in je paspoort!! Maar verder kan je daar bijna alles kopen. Maar wij hadden ook veel te veel meegenomen hoor!! OP internet vind je wel van die lijsten van dingen die je niet moet vergeten!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >