Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2008 @ 11:40 Suus ![]() | Dank je Naatje! Belgje: hoe was je echo??? Mekkie: heb je een leuke vakantie gehad?? ![]() |
| 15/06/2008 @ 13:53 Musje ![]() | Suus, ken je de preggie bands? Dat zijn polsbandjes die je misselijkheid wegnemen. Op basis van drukpunt massage. Ik heb ze in het assortiment bij zozwanger. Ze werken echt! |
| 16/06/2008 @ 12:14 Suus ![]() | Bedankt voor de tip Musje! De VK had het er net ook zelfs over. Heb ze dus gelijk bij je besteld. Stuur je ze snel op... ![]() Groetjes, Suus |
| 16/06/2008 @ 12:16 Musje ![]() | Ik zal ze meteen vanmiddag versturen!!! |
| 19/06/2008 @ 22:27 mammaKim ![]() | ik heb trouwens nieuwe foto's op mijn profiel gezet. kijk maar eens naar mijn goudstukken!! groetjes Kim |
| 21/06/2008 @ 14:42 els | hey, het was gelukkig loos alarm!! Een pak van mijn hart!! ![]() Suus, ik heb net hetzelfde gehad bij de zwangerschap van heleen! In het begin was ze 'te klein' en op het einde was ze zelfs te groot! Dus geen zorgen maken! groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er een zomerkindje in 2006?

Heerlijk dat je al lekker 13 weken bent en dat je misselijkheid al wat minder wordt (kijk ik ook reikhalzend naar uit...
)

Hopelijk helpt het bij mij ook!!

Ik hoop ook dat het vals alarm is! Je hoort vaak dat kinderen een onschuldige ruis hebben, laten we hopen dat dat in geval van Hanne ook zo is!
?
wel zijn. Verder weinig nieuws. Sophie wil de hele dag buiten spelen weer of geen weer