< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » problemen met mijn ex vriend

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
problemen met mijn ex vriend
18/05/2008 @ 13:09

hoi,

de vader heeft hem dit weekend niet gezien, das toch al een stap vooruit. ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij de verzorging van onze zoon op dit moment niet aankan.
morgen heb ik een afspraak met de sociale dienst, die gaan me nog wat uitleg geven van kinderbijslagen en alimentatie enz... dus hopen dat dat goed meevalt!
ik heb ook al gedacht aan foto's te maken als hij terugkomt van zijn vader enz., maar blijkbaar zijn dat geen feitelijke bewijzen als het erop aankomt.
hopelijk gaat het voor jullie ook allemaal in orde komen.
ik houd in mijn achterhoofd dat ik als vrouw dubbel zo sterk ben als een man, en het feit dat ik moeder ben maakt me nog eens 10 x zo sterk dus zo rap zal hij mij niet klein krijgen!

groetjes
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 20:19
mupke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
allemaal heel veel sterkte!!!!

groetjes linda

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 21:53

Online Status
er bestaat gerechtigheid!!
hey, iedereen

Het vonnis is er eindelijk in het is GEEN co ouderschap geworden!!
Om de 2 weken van donderdagavond tot zondagavond en de andere week van woensdagavond tot donderdagavond. Ik ben superblij. Ik had me op het ergste voor bereid en ik kon het dus amer geloven toen ik het hoorde. Er valt zo'n zorg van mij af. De rechter heeft ingezien dat ik in dit geval de kindjes een stabiele leefwereld kan geven waarin ze zich optimaal in kunnen ontwikkelen. Ik wist natuurlijk wel dat ze een aantal dagen naar hun papa moeten , daar kan je niks aan veranderen, maar ik moet ze gelukkig geen hele week meer missen. Nu kan ik ook weer beginnen werken aan een toekomst voor mij samen met de kindjes. Ik hoop dat voor de anderen onder jullie die ook een vonnis moeten afwachten het positief uitdraait. Ik duim voor jullie allemaal. Je hoort snel nog van mij. Dikke kussen van een gelukkige moeder.

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 08:53
mupke

marij..
Wat fijn voor je.
succes met alles!!.
Liefs linda

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 23:29

Online Status
nog steeds probleem
hey, aleemaal,
Na de euforie van het vonnis, nu weer terug naar de harde realiteit.
de eerste week dat het vonnis inging, waren er al weer problemen. De jongste is gevoelig aan zijn longen. Bij mij heeft hij , nu het weer beter is, geen last meer van bronchitis. De eerste keer dat de kindjes voor 3 nachten bij hem gingen slapen, kreeg ik op mijn werk telefoon dat ze weer ziek waren geworde 's nachts. Hoesten, slijmen, het hele zootje! Ik liet hem weten dat hij dan naar de dokter moest gaan en aerosol gaan halen. Ik kreeg het leuke antwoord; doe jij dat maar na je werk, want daar betaal ik jou allimentatie voor!Ik werd heel boos en uiteindelijk heeft hij hij wel medicatie en een aerosoltoestel gehuurd bij de apotheek, maar wel op mijn naam. dus ik krijg de rekening. Een paar dagen geleden vroeg hij me doodleuk of hij is niet de helft van de allimentatie mocht achterhouden . Dan kon hij ook eens iets leuk kopen voor de kindjes. Ik word hier misselijk van, maar ik vrees dat er niet veel aan te doen is. dikke kussen

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 11:13

Online Status Stuur bericht
niet toegeven marije
als je ex wilt iets kopen voor zijn kindjes moet hij dat zelf kopen en niet aftrekken van je allimentaiegeld
stem daar niet mee in want anders zal hij al je geld voor allimentatie spenderen aan de kids
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 13:03

idd! allimentatiegeld dient immers om jou kindjes te onderhouden als die ex van jou zo graag iets voor jou kindjes koopt dat em dat dan maar doet met zijn geld, hij zou zelfs beschaamd moeten zijn om dit nog maar voor te stellen!
Niet toegeven dus!

Succes!

xxx

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:27

Online Status
volhouden he
hey allemaal,

Toegeven zal ik niet doen, maar ik vind het zo erg dat hij zo over de situatie denkt. Dit toont alleen maar aan dat hij meer met het geld inzit dan met de kinderen. Ik laat hem zelfs niet meer weten als de kinderen naar de dokter moeten. Als ouder is dat je plicht en moet dat vanzelfsprekend zijn. Morgenavond gaan ze weer naar papa, tot zondagavond. Ik hou mijn hart weeral vast voor het volgende.

Even eens een vraagje: Ik werk in ploegen en in de weekends. Zondag heb ik de late dienst en ik kan ik dus niet persoonlijk de kinderen gaan afhalen. Is het toegelaten dat mijn moeder dat doet? Wij wonen in bij haar.

vele groeten aan iedereen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]