Bianca, een dikke proficiat hé meid. Hopelijk heb je niet te veel last van de operatie en kan je snel genieten van jullie kleine Dean. (mooie naam trouwens.)
Ik herken me in jouw situatie

"Gepland" voor een datum, en dan toch nog wat vroeger komen. Die kindjes toch hé
Sanne meid, 't kort af hé.Ik

heel hard voor je.
En die nachtmerries, tja, da's het onderbewuste van een mens hé, daar is niet veal aan te doen. Niet te veel van aantrekken. Dromen zijn bedrog
En hoe zit het met de andere dames? Alles onder controle?
Hier valt het allemaal in zijn plooi. De ene dag is de andere niet maar we leren elke dag bij en we worden elke dag slimmer. Zowel mama als papa als onze kleine meid. 't is niet altijd evident omdat ik veel alleen thuis zit met Emma (ventje is altijd maar aan het werken

) en soms heb ik het best moeilijk. Het huishouden, boodschappen, mijn hondje (die veeeeel minder aandacht krijgt dan vroeger ocharme en ze weet het want ze kijkt me soms zooo triest aan), 't is niet eveident om dat allemaal te combineren. Ook heb ik het moeilijk wanneer Emma haar "huiluurtje" wat langer of heviger is dan gewoonlijk. Dan voel ik me soms wel een slechte mama, wat ik kanhaar niet trosten. Maar hoe moeilijk en vervelend het dan ook mag zijn, als ze me dan één van haar stralende glimlach geeft, is alles weer vergeten. 't is een echt super schatje.
Ondertussen geef ik afwisselend een borstvoeding en een flesvoeding en ik moet zeggen dat dat een hele verademing is. Emma is er al goed aan gewend dat ook mama een flesje kan geven, tot mijn groot jolijt

. Echt doorslapen doet ze nog niet, maar ze is dan ook in volle groei. De laatste keer mat ze 52cm en ondertussen weegt ze al 3kg920. Nu dinsdag moet ik terug naar K&G voor haar eerste inentingen. Oei oei,ik denk dat het dan wel wat zal zijn. En ik heb er toch zo veel moeite mee als ze weent. Ik ween dan meestal met haar mee, maar of ik dat daar ga doen....
Gisteren hebben we al wat soldekes gedaan (of moet ik zeggen "braderie"...) Alles voor onze kleine meid en niets voor de mama. Ik moet eerst die extra kilo's zien kwijt te raken. Dat zijn er ondertussen nog 11

. Iemand goede tips? Ik ben vandaag terug voor de eesrte keer gaan lopen, maar het zal nog een tijdje duren vooraleer mijn conditie terug op peil is vrees ik. Nu ja, we zien wel. Alleen spijtig dat ik in mijn leuke zomerkleedjes niet in kan, net nu het zo'n mooi weer is.
Ondertussen is mijn kleine meid terug wakker en is het etenstijd.
Dus dames, sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, maar jullie kennen de oorzaak hé
Ik wens iedereen fijne dagen toe en ik lees meer dan dat ik schrijf hoor, dus vertel er maar op los.
Vele
Poukie