volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2008 @ 19:51 Helena | Amaai, wat ben ik moeeee... En morgen nog schoofeest, pfff!! Ben medicatie gaan halen. De spuit ziet er niet zo moeilijk uit. Zal wel goed meevallen... Zondag stoppen met de pil.. |
| 30/05/2008 @ 20:29 Muis ![]() | hei, wij hebben de TP van 2 cryo's achter de rug vandaag. eentje van 7 delig, dus goed en eentje wat minder van 5 delig. We tellen af! groetjes Muis |
| 02/06/2008 @ 16:26 Mie | Dag iedereen, Ik kom nog eventjes met goed nieuws. We hebben vandaag een nieuwe echo gehad en alles was in orde. Het hartje klopt nog altijd supersnel en je zag al heel goed een hoofdje, een handje, een buikje en een voetje. Echt geweldig. Hij zit ook goed op grootte: 23 mm, dat is precies 9 weken. En ik heb juist 9 weken geleden mijn punctie gehad op maandag, exacter kan dus niet. Nu maar hopen, duim duim duim, dat het goed blijft gaan. Over twee weken heb ik een echo met nekplooimeting. Vlak voor we op reis vertrekken, dan ben ik gerust (hopelijk). Oh ja, ik blijf trouwens bij Van Dijck. Echt wel een vriendelijke en zachte man. Meer dan goed genoeg voor mij. Nadien zijn we nog langs de kinderopvang hier op de steenweg geweest. Dat ligt in het centrum van Holsbeek en is van Kind en Gezin. Het is maar 500 meter van onze deur, dus zou wat zot zijn om het verder te gaan zoeken. Anyway ze hebben ons opgeschreven voor september 2009, hopelijk gaat het door. Ze zei wel dat we er rijkelijk vroeg bij zijn Mja, beter te vroeg dan te laat denk ik.Helena, jij begint er dus terug aan? Spannend he! Ik Muis: heel veel succes deze keer! Twee cryo's is heel goed hoor, als er helemaal geen kans is plaatsen ze het toch niet terug denk ik. Groetjes aan iedereen, Mie |
| 02/06/2008 @ 22:37 Mie | Ha Karen, Mwa, ik weet niet wanneer ik terug aan het werk ga. Maar dat zal zeker ten laatste op drie maand zijn hoor. Maar ik werk van thuis he, dus ik hoop dat het wel zal lukken. En anders zijn mijn ouders en schoonouders er nog.. Eigenlijk wilde ik vanaf juli opvang. Dan is hij 6 maand. Misschien zou dat lukken, dat weten ze nog niet. Maar anderzijds, in de zomer zijn de kranten flinterdun, nauwelijks werk in de komkommerperiode. Dus dat zal wel te overbruggen zijn.. Ziek heb ik me eigenlijk nooit gevoeld. De keren overgeven kan ik nog altijd op 1 hand tellen. Bruinverlies en menstruatiepijn zijn nu ook wel ongeveer weg. Dus eigenlijk moet ik niet klagen. Oh ja, die zwangerschapskledij, nog niet weggooien he!! Mijn zus heeft al haar kleren en die van haar bengels laten afdragen door de ganse familie (juist, ik bengel helemaal onderaan de lijst), dus ik zal veel geld mogen uittrekken voor die dingen hehe. Dus dat komt goed van pas! Anyway, ik ga zeker eens op bezoek komen. kMoet Floor toch ook nog eens komen bekijken he. En Daan eigenlijk ook, want die sliep vorige keer?Mie |
| 05/06/2008 @ 20:38 Helena | Hoi Mie, Wat ben ik blij dat alles nog goed gaat! Dat ziet er fantastisch uit! Ja, ben wel blij dat ik van dat gepuf vanaf ben! Was niks voor mij om daar altijd aan te denken. Nu moet ik gewoon 's morgens mijn spuiten zetten en ik ben er vanaf! Bij mij is het ook Orgalutran en Puregon dat ik moet spuiten. Oei, ge hebt me schrik doen krijgen! Hopelijk krijg ik ni van die bulten. Had je meer eitjes door diene Orgalutran? Pff, wel heel vermoeiende week. Drukke periode in school. ![]() |
| 06/06/2008 @ 13:54 Mie | Hey Helena, Oh maar die Orgalutran, dat was denk ik iets heel persoonlijks hoor! Karen heeft daar toch nooit last van gehad. Dat was ook iets raars: mijn man zette dat spuitje hetzelfde als Puregon, dus hij stak die hele naald in mijn buik. Hij kon daar anders geen druk op zetten. Nu, die naald was iets dikker, dus ik weet niet of dat echt de bedoeling was, dat zo diep steken ![]() Ik had meer follikels met Orgalutran, maar niet meer eitjes. Kweet eigenlijk niet goed waar je naar moet kijken. In het begin dacht ik echt dat ik aan een keigoeie poging bezig was door die andere medicatie (niet meer snuffen). De eerste poging had ik 6 follikels en 4 eitjes, de tweede keer 9 follikels en 9 eitjes. In Jette had ik de eerste keer al tussen de 11 en 13 follikels. Dus ik dacht: YES!! Maar de tweede echo waren het nog maar 10 follikels en daar zijn maar 6 eitjes uit gekomen. Eigenlijk perfect tussen de 4 en de 9 van de vorige keren he.. Nu, ik denk dat de onderdrukking niet zo veel verschil maakt, maar wel de stimulatiemedicatie. Menopur of Puregon dus.. Maar ik heb nog alleen maar Puregon moeten spuiten. Wanneer heb je je eerste echo? Ik Hier mwa mwa. Ik heb weer drie dagen heel veel menstruatiepijn gehad. Pffft, draaien en keren in de zetel om ervan af te geraken. Maar niks.. Denk dak er mee moet leren leven. Als dat maar geen 9 maand zo is! Groetjes aan iedereen, Mie |
| 06/06/2008 @ 19:05 chrisje | hoi ben sinds vandaag terug gestart met estrofem . |
| 07/06/2008 @ 13:39 helena | Bwa ja, een bultje meer of minder, daar zal ik ni van sterven he! En een spuit meer ook ni! Eerste echo en bloedname is woensdag. Ben benieuwd! Mie, da's alleen maar de eerste weken zenne, die menstruatiepijnen. Ik had daar zelf geen last van, maar ken enkele vrouwen die dat ook hadden en dat gaat na een tijdje over. Helemaal op het einde had ik dat ook wel, maar dat zijn dan voorweeën denk ik. Maak je maar geen zorgen! Wanneer moet je opnieuw een echo doen? Chrisje, veel succes! Ik Dat het nu mag lukken he!Groetjes en hopelijk een toch nog een beetje zonnig weekend! Leen |
| 09/06/2008 @ 11:17 Mie | Chrisje, veel succes deze keer! Hehe, die bultjes zijn dus normaal.. Tja, heel erg is dat natuurlijk niet. Ik vond dat die Orgalutran wel wat prikte, maar huh, we zijn meer gewend he! Tja, die menstruatiepijnen, ik hoor het ook van veel kanten. Alleen niet van de vrouwen die dicht bij mij staan.. Maar goed, ik heb er vorige week drie dagen last van gehad en sinds zaterdag is het weer over. Nu wachten op de volgende aanval. Of eerder hopen dat het eens wegblijft. Mijn volgende echo is trouwens pas over anderhalve week, de vrijdag. Dat is mijn 12-weken echo met nekplooimeting ed. Hopelijk is het een goeie, dan kan ik gerust op reis vertrekken. Helena, woensdag dus de big day! Ik vind die eerste echo toch altijd wreed stresserend. Maar alla, eigenlijk is het nog altijd maar je derde poging en je hebt al een beeb, dus dat zal wel anders zijn als bij mij de laatste keer. Alleszins: veeeeeeel succes! Ik duim voor een goed resultaat. En ons komen briefen he! Mie |
| 10/06/2008 @ 20:28 helena | Heb vandaag de eerste keer Orgalutran geprikt. Heb voorlopig geen last, maar ik kreeg die naald er ni goed in zenne! Zeg, hebben jullie eerst de lucht er goed uit gedaan voor jullie prikten? Want misschien daarmee dienen bult? Ik deed de lucht er uit deze morgen, maar ook wat vloeistof, oei!! Hopelijk heb ik mijn eikes nog! Chrisje, hoe is het met jou? Mie, anderhalve week gaat snel voorbij, je zal wel zien! |
| 11/06/2008 @ 16:42 Mie | Amaaai Karen, goed zo voor uw dochter! Tis een flinke precies he. Man, daar doet elke moeder toch alles voor he, voor een goed slapend kind haha. En bolle baby's, daar ben ik zot van zunne! Lang leve de michelinbandjes ![]() Hm, die lucht deed ik er niet uit, wist niet dat dat moest. Ach, het zal wel allemaal niet veel verschil maken. Met de lucht uit de Puregon naald te doen, smoste ik soms ook zunne. Dat maakte echt niet veel uit. Zelfs verschillende hoeveelheden, daar geloofde ik niet in zunne. Ik heb 100, 150 en 200 eenheden moeten spuiten, maar het resultaat was toch altijd ongeveer hetzelfde. Ik heb zo een babysound spul in huis, waarmee je de hartslag van de baby kan horen. En ja hoor, gisteren hebben we al een heel snel tikkertje horen gaan. Zalig gewoon, en ook een beetje geruststellend. Stilaan begint het toch allemaal wat te koelen, de onrust. Het zal wel een baby'ke worden zeker, in januari? Zeg Helena, had jij vandaag niet de eerste echo? En? Mie |
| 17/06/2008 @ 19:07 chrisje | hoi Ik ben terug bezig mets estrofem. morgen mag ik op kontrole |
| 18/06/2008 @ 15:32 Mie | Dag iedereen, Jammer dat we niks van Helena horen. Ik zit er alsmaar op te wachten. Niet dat ik niet geïnteresseerd ben in de rest he Maar allez, ik weet wat het is om met je hoeveelheid eitjes te sukkelen. Maar Helena, ik hoop dat het goed is gegaan hoor!!Chrisje, jij ook heel veel succes! We blijven allemaal mee duimen hoor, en de moed niet opgeven he. Kaatje, jongens toch, elke week denk ik wel eens: ik ga naar Karen gaan. Maar je kent dat he. Einde week vertrekken we voor 2 weken op verlof, dus zal het iets voor de zomer zijn. Maar dan is het gelukkig wel rustig op het werk. Neela, jou ken ik niet.. Van voor mijn tijd hier waarschijnlijk. In ieder geval al veel succes met de volgende poging. Ik denk dat er allemaal niet zoveel is veranderd, misschien dat ze nu sneller met Puregon afkomen. Ik heb dat toch drie keer moeten gebruiken, Menopur nooit. Maar het blijkt gemakkelijker te zijn dan Menopur, dus.. Verder hoop ik voor jou op een eerlijk resultaat van het sperma onderzoek in LIFE. Ik heb er 4 inseminaties voor niks gedaan omdat ze niet hadden gezien dat de zaadjes aan elkaar kleefden door antistoffen. Niemand begreep daar achteraf iets van? Maar goed, ik ga hier niet de afvaller van LIFE uithangen, dan zou ik maar van forum moeten verhuizen ![]() Hier verder alles OK. Ik luister om de 2 dagen naar het hartje en het klopt nog. Nu hopen dat de groei ok OK is vrijdag.. Ik ben nu een dikke 11 weken. En ik moet zeggen: amai, ik mag niet klagen. Wel al een tots op mijn buik (vooral 's avonds), af en toe wat misselijk maar zelden overgeven, niet overdreven moe, nee ik voel me eigenlijk heel gewoon.. Allez, tot later iedereen! Mie |
| 18/06/2008 @ 20:06 helena | Hoi dames, Hier alles goed! Er groeit wel terug een cyste aan één kant, maar er groeien ook een 12-tal eitjes mee! Da's superveel voor mij, dus ik ben echt content! Hopelijk kunnen ze nu toch ook wat invriezen... Deze avond om 12 uur (moet dat op de spoed laten zetten) mijne pregnyl laten zetten. Vrijdag pick-up, maandag terugplaatsing. Ben er wel blij voor, heeft lang geduurd deze keer. Mie, mercikes dat je zo met me meeleeft. Da's heel lief! En ik ben ook hééél blij als ik uw trotse verhalen lees over het kloppen van het hartje en zo. Ik heb het zelf niet gehad, heb er wel wat verhalen over gelezen. Het is wel geruststellend he, maar heb ook gelezen dat je het soms niet goed meer hoort als de baby groter wordt omdat hij dan niet goed ligr. Maak je dan niet ongerust he!Karen, tof he dat ze al doorslaapt! Lana sliep door op 8 weken. Amaai, 't is inderdaad een goed pakske! Straks haalt ze Lana in! Die weegt nog geen 8 kilo! Lana kan sinds enkele dagen kruipen. Nu is niks meer veilig. Ze trekt zich aan alles en iedereen op, is direct ergens bij. Maar het is zo'n schatje! Mie, hoe is het met jou? Alles ok? Neela, welkom terug! Hopelijk heb je vlug een tweede wondertje! |
volgende pagina >

life leuven

Mja, beter te vroeg dan te laat denk ik.
Mijn zus heeft al haar kleren en die van haar bengels laten afdragen door de ganse familie (juist, ik bengel helemaal onderaan de lijst), dus ik zal veel geld mogen uittrekken voor die dingen hehe. Dus dat komt goed van pas! Anyway, ik ga zeker eens op bezoek komen. kMoet Floor toch ook nog eens komen bekijken he. En Daan eigenlijk ook, want die sliep vorige keer?

Dat het nu mag lukken he!
En ik ben ook hééél blij als ik uw trotse verhalen lees over het kloppen van het hartje en zo. Ik heb het zelf niet gehad, heb er wel wat verhalen over gelezen. Het is wel geruststellend he, maar heb ook gelezen dat je het soms niet goed meer hoort als de baby groter wordt omdat hij dan niet goed ligr. Maak je dan niet ongerust he!