[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2008 @ 11:43 Ingrid ![]() | ik denk ook verlatingsangst. Amber heeft dat ook. @nuria: weet jij hoe lang dat kan duren? |
| 25/06/2008 @ 11:23 | Lieke heeft het ook sinds kort. Jammer het ging zo goed de laatste tijd, lekker de fles en dan naar bed voor een uurtje of 2 en dat 3x per dag. Ze is nu niet vervelend vind het heerlijk in de box of op de grond maar slapen no way, ze valt soms om van vermoeidheid. Ik heb nu wel in de avond als ze om 8uur de laatste fles krijgt laat ik haar heel even bij mij op schoot zitten en rond kwart voor negen naar boven. ze gaat op een gegeven moment wel zeuren en huilen en loop dan een paar keer naar boven terug om haar te troosten. Heb nu een lampje aan en de deur op een kier en blijf vaak nog even rommelen boven. Ik blijf het dag ritme enz. gewoon voortzetten niet afwijken. op een gegeven moment moet het toch weer goedkomen. succces gr.Esther |
| 25/06/2008 @ 22:12 Jackel | Sinds een paar dagen probeer ik Gitte wakker ik bed te leggen. Maar ook hier wordt dan veel geprotesteerd. Ik blijf dan bij haar op de kamer zitten. De eerste avond ging het goed, maar de tweede avond was het kassa. Ze krijste zo, dat ze onmogelijk nog in slaap kon komen. Toen heb ik een doek strak om haar heen gewikkeld. Hierdoor kon ze de rust vinden en viel ze met vijf minuten in slaap. Ook de derde avond heb ik haar in een doek moeten wikkelen. Gisteren hoefde dat niet. Toen viel ze wat jengelend, maar uit zichzelf in slaap. Langzaamaan gaat het dus steeds beter . Je krijgt het niet voor niets en elk kindje is natuurlijk anders, maar wie weet werkt dit ook voor jou en Amy. Succes! |
[Reageer]

baby 7 mnd wil s avonds niet slapen

.