Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2008 @ 22:55 Natascha ![]() | Dag lieve meisjes, Willen jullie deze petitie tekenen. Het is om de GON begeleiding te kunnen houden. Ik werk namelijk in een gezin met een autistische jongen en zonder de GON kan hij niet naar het gewoon onderwijs blijven gaan. Terwijl deze jongen heel intelligent is en heel lief. Dus ook hij verdient een kans om gewoon onderwijs te kunnen volgen. Als ze zijn GON begeleiding wegnemen, kan hij niet verder en moet hij naar bijzonder onderwijs. Dus aub teken deze petitie en geef de link aan zoveel mogelijk mensen door via mail ofzo. Dank u wel. http://www.autiouders.be/petitie.php Groetjes Natascha |
| 04/07/2008 @ 08:52 tanja ![]() | Hallo Ook hier enorm druk nergens geen tijd voor erg is het ![]() Ga na het weekend proberen te reageren. Hier alles prima in elk geval. groetjes Tanja |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie
)
.

Daar kwam niets van in huis denk ik, hihi. Zelfs niet met extra ouders
Gaat het voor de kleuters dan ook om meerdere dagen??
Ze was ook echt braaf vandaag vond ik hihi. En ik had gelijk hè, Mila is nu aan het lijstje toegevoegd die afgerateld wordt als er iets gedaan moet worden 
kom hier nog eens kijken, sorry echt waar, maar alles combineren is dus echt niet te doen !!!
/
kan nog altijd keren hè. Bij ons was Loeka (50cm) een mooi gemiddelde van mama (51cm) en papa (48cm) Roel was (en is) gene grote, dus ik denk dat wij nooit erg grote kindjes zullen krijgen. Maar zo lang ze maar gezond zijn hè
voor je aan maken die dag!
.
.echt wel lief van haar,hoop dat de therapie de pijn wat verlicht..
.

.
.