Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 10:39 Merel | @Annabel : ik wens je het allerbeste en een fijne trouwdag!!! @Tessa : hoe was de echo? Ik ben maandag op controle geweest en had dan de 12-weken echo. Alles lijkt erop dat het beebje het naar zijn zin heeft. Babytje was nu 6,5 cm (t.o.v. 1,5 cm 4 weken geleden). Het neusbeentje was duidelijk, de nekplooimeting heeft ze niet perfect kunnen bepalen maar ze heeft in de doorsnede gezien dat het er dun en goed uitziet. ![]() 's Nachts kreeg ik plots buikpijn en sindsdien heb ik last van diarree en heb ook een ambetante hoest. Vanavond dus nog even naar de dokter en dan vertrekken we op reis!!! Joepie. @Vé : mijn volgende echo is ook pas midden augustus...maar ja, we mogen nu terug optimistisch zijn eh!!! |
| 18/06/2008 @ 13:57 Tessa ![]() | Dat van de angelsound had ik blijkbaar al verteld..sorry.. ![]() Groetjes |
| 14/07/2008 @ 21:13 Vé | Hallo hier ben ik ook nog een keer. Nog drie weken en we mogen terug naar de gyn. Pfff wat duurt dat lang, ik had er 8 weken tussen. Ben wel naar de huisarts geweest maar ja wat doet die, bloedafnemen en wegen. Zelfs geen hartslag gehoord. ![]() Bij de volgende echo hopen we ook te weten of het een jongen of een meisje wordt, na drie jongens zou ik wel graag een meisje hebben maar een vierde zoontje is evenzeer welkom hoor. Van de twee oudste wilden we het geslacht niet weten en was het een verrassing maar bij de vorige zwangerschap wilde ik het wel weten. @Eef ons zoontje is een dagje ouder dan jullie kapoen, hij is geboren op 16/03/2007. Ikzelf ben jarig op 17/03. Ik voel ons kindje al 3-tal weekjes, in het begin was ik niet zeker maar nu voel ik het al regelmatig, zalig is dat. @Tesse, ik vind met de angelsound nooit de hartslag, vind jij hem makkelijk? Ik hoor wel altijd m'n eigen hartslag ![]() Zijn jullie al veel bijgekomen? Ik probeer het wat te beperken maar vind het deze keer o zo moeilijk, ik zou de hele dag door kunnen eten en dan nog het meest ongezonde eerst. Ben zo'n 2,5 kg bijgekomen nu, wat wel redelijk is maar ik voel me soms zo ongelooflijk slecht in m'n vel. Ik ben ook nog steeds zo moe en vaak humeurig. 's morgens ook nog af en toe last van braakneigingen. tot later! |
| 14/07/2008 @ 21:23 Vé | Heb me ook even geregistreerd hier ![]() |
| 17/07/2008 @ 13:17 | Hoi meiden, Ik voeg me hier ook maar eens toe, want wij verwachten ook met kerstmis een kindje! Het is nogal een lange weg geweest (nu zwanger van de 2e ivf) en pas sinds een paar weken durf ik echt te geloven dat het zover is.... Aangezien jullie allemaal precies even ver zijn, is het leuk om te lezen wat jullie ervaren! Ik voel me in elk geval prima. Heb al een aardig buikje en weinig klachten. Heerlijk dus eigenlijk. Groeten Tonneke |
| 17/07/2008 @ 13:18 | Hoi meiden, Ik voeg me hier ook maar eens toe, want wij verwachten ook met kerstmis een kindje! Het is nogal een lange weg geweest (nu zwanger van de 2e ivf) en pas sinds een paar weken durf ik echt te geloven dat het zover is.... Aangezien jullie allemaal precies even ver zijn, is het leuk om te lezen wat jullie ervaren! Ik voel me in elk geval prima. Heb al een aardig buikje en weinig klachten. Heerlijk dus eigenlijk. Groeten Tonneke |
17/07/2008 @ 16:39![]() | @Tonneke : leuk dat je er bij komt!!! Fijn dat je nu gerust bent in je zwangerschap! ![]() Ik ga straks naar de HA en dan breng ik jullie een verslagje uit. Daaaaag |
| 17/07/2008 @ 22:15 Merel | Hey We hebben het hartje kunnen horen, de baby zat wel goed verstopt achter een slagader zei ze, hihi...mijn dochtertje van 3 kwam haar hoofdje op mijn buik leggen en vond het nogal spannend. Hartslag was 152 en dat zou dik ok zijn!!! We zijn nu dus terug even gerustgesteld hé... Ik ben nu een halve kilo bijgekomen, dat is dus goed, ik ben blij, 't mag zo blijven, ik hoop dat de snoepverslaving uitblijft ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Kerstkindje 2008

Maar alles was in orde zei hij, ons beebje is nu 6.6cm(t.o.v 2cm 3.5 weken geleden) en was al hevig aan het wippen, het was een echt zotteke zoals zijn/haar papa..De nekplooi was ook ok die was 1.4.. Moet pas 25 juli teruggaan, en ondertussen eens op controle bij de dokter.. Ik ben volgens de echo nu 12w6d dus nu loop ik voor, de vorige keer achter, raar hé.. Allesinds we zijn zeer gelukkig.. De gynea heeft ook bloed geprikt om te zien of daar alles in orde is en die uitslag weet ik binnen een week.. Hopelijk is dat ook in orde..

en wij denken het zelf ook, ik weet niet waarom, maar ik ook omdat ik gehoord had als je de buik al vroeg ziet is het een jongen en bij mag zag je die direct 

Daarvan zitten er nog 16 aan. Deze ronde was ik bij de laatste keer wegen 0.2 kilo aangekomen, dus erg netjes. Zal nu meer zijn omdat ik mijn eet- (en snoep-)lust weer terugheb.
, de rest laat mij koud...ik heb eigenlijk niet zo'n goede eetlust...
natuurlijk ! Nu flink genieten hè.