< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zware benen en veel spierpijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zware benen en veel spierpijn
18/06/2008 @ 16:57
Dais vanuit USA

Hallo allemaal,

Wie heeft er net als ik erg zware benen en veel spierpijn (lies, rug).
Ik kan er niet van slapen. Zo ja, heeft iemand tips om het te verhelpen of minder te maken.

Thanks.
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:10
Bo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey!!

Haha, eindelijk iemand die het zwanger zijn ook voelt aan de benen! Ik heb dat ook! Vooral 's nachts kan dat de moeite zijn en dan heb ik ook pijn zo ad zijkanten van mijn bovenbenen.
Zullen wij dat dan maar ah lijstje van zwangerschapssymptomen toevoegen??
Hoever ben jij al?
Ik nog maar heel pril, maar bij mijn dochter had ik het ook.

liefs,

Bo
xx

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:14
Dais

Pfff wat ben ik blij met jou op dit moment. Ik stond net even te huilen heb zo slecht geslapen (al nachten). Mijn benen doen extreem pijn tot aan mijn kuiten toe. Ik heb alles al geprobeerd.

Ik ben bijna 6 weken! (twee miskramen gehad dus ben wat panisch haha)

Symptomen/kwaaltjes:

af en toe hoofdpijn
af en toe misselijk
erg zere benen
steken in mijn lies
jeukende tepels
heb een bolle buik
heb grotere borsten (en had al geen kleintjes)
af en toe zere ogen
en ik huil snel (bij het Ned. volkslied o.a.)

En jij?

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:21
Bo

Hey,

Niet panikeren, ik ben zelfs blij als ik mijn benen voel! Heb ook 2 mks en 1 bbzw achter de rug, gelukkig een pracht van een dochter al!!
Ik voel soms veel, soms niets...
Als ik teveel pijn heb, ben ik bang (vb ms gevoel) maar als ik dan niets voel, ist ook weer niet goed

misselijk soms de laatste dagen
zwaaaaaaare benen, pijn erin, vooral snachts
heel moe
uren wakker liggen 's nachts
veel honger
mega zin in puree
ms gevoel, soms heel erg
borsten voelen anders aan, zwaarder en gevoeliger

Lijkt veel maar is niet steeds hoor en ik vraag me af of het meeste niet in mijn hoofd zit, hihi...

Ik mag pas de 1ste juli gaan voor de eerste echo, nog eeeeeeuwig lang lijkt me. Wanneer mag jij gaan?

xx

PS heb geen tips tegen die pijnlijke benen, missch warmte opleggen? Ik verander enorm veel van houding, dat helpt een beetje...

[Laatst gewijzigd door Bo - 18/06/2008 @ 17:22] - Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:26
ikke

Online Status Bekijk profiel
Hoi ladies,

ik ben (nog) niet zwanger, maar toen ik naar een ander topic wilde gaan zag ik dit onderwerp staan.
Ik heb namelijk sinds gister erge ongi buikpijn en sinds vandaag heb ik het gevoel dat het richting mijn liezen, benen en onderrug trekt, soms zelf naar mn poepsorry hoor!

Misschien zit dit allemaal tussen mijn oren en hoop ik teveel en komt mn ongesteldheid gewoon door. hmm....we zitten nu in ronde 14 ik hoop zo!!!!

Jullie gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet van elk moment!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:31
Dais vanuit USA

Ik ga hier zo even in bad, misschien helpt het.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt ik ben in Amerika momenteel. Maar ik moet gewoon naar een verloskundige. Waarom jij niet? Vanwege de miskramen en bbz? Logisch ook wel eigenlijk.

Vind het wel eng om een echo te krijgen en alle vragen en alle bloedtesten. Heb veel te maken gehad met ziektes in mijn omgeving en heb een beetje ziektevrees nu. Straks vinden ze wat bij mij. (terwijl ik gezond ben hoor en zo zie ik er ook uit haha). Zal wel door de hormonen komen.

Oh ja ik ruik heel goed. En vind alles stinken. En lust geen patat meer en daar ben ik altijd dol op.
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:34
Dais vanuit USA

Hallo ikke,

Dat had ik vorige week ook. Dus dat klinkt goed. Nog drie dagen!! Spannend. Maar sommige testen kun je voor je NOD al gebruiken toch? Of wacht je liever nog even?

Liefs
Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 12:12
Dais

Ikke,

Hoe gaat het met jou?

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 13:30
mij

ik heb een vraag... ben nu 2 weken over tijd en heb anderhalve week terug een zwangerschap test gedaan deze was negatie... ik ben nu nog niet ongesteld en was gister erg ziek diaree, overgeven en hele zere onderrug en benen kon er niet van slapen...ook heb ik erge steken in zij kan ik ondanks de negatieve test zwanger zijn?

alsjeblieft reageer...
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 14:12

Online Status Stuur bericht
Je kan altijd nog een nieuwe test doen he. Het hangt ervan af hoeveel HCG hormoon je aanmaakt dat je een positieve test hebt. Misschien heb je die eerste test gedaan als je nog niet zoveel HCGhormoon geprocuceerd had. Als ik van jou was zou ik nog een test doen. Dan ben je zeker he.

Veel liefs
Kelly

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 16:02
Dais

Ja ik ben het met Kelly eens. De een maakt snel hcg aan en de andere niet zo snel dus het kan alle kanten op.

Je symptomen lijken op een zwangerschap.

Succes

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:04

hallo allemaal

nou wat een herkenning! ik heb ook zon last van mijn bovenbenen!!
ik heb afgelopen donderdag een test gedaan en die was positief!
ik heb al 1 zoontje van bijna 2 (volgende week) en we hebben afgelopen december een zwangerschap na 16 weken af moeten breken vanwege een trisomie waarbij het kindje niet met het leven verenigbaar was!
nu ben ik terug zwanger maar deze symptomen kende ik niet! kheb wel eens wat last van mijn benen als ik ongesteld moet worden maar dat is minder dan nu!
hebben jullie enig idee of deze bijwerking over gaat!
ik heb ook last van mijn onderrug! dat had ik bij brett (1ste zoontje) ook wel maar ik kan me niet herinneren zo vroeg in de zwangerschap!

liefs helga

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:55
K

Hoi meiden,

In april bevallen (18 wk meisje heeft het dus niet overleeft)
Hierna na 6 weken weer ongi en zo weer iedere maand.

Vanaf voor de zwangerschap al geregeld hele zere benen. Ook tijdens de zwangerschap en erna werd het alleen maar erger.

Had al vaker over magnesium gelezen...

Toen het vorige maand zo erg werd. Had al vanaf begin cyclus zere benen en ook steeds vaker zere armen onder de ellebogen.
Echt heel zwaar en pijnlijk (kan het niet goed omschrijven, de pijn)
Ben ik vanaf deze cyclus begonnen met die magnesium pillen.
In eerste instantie dacht ik ze helpen niets. Tot na 1,5 week. Het begon te werken. 's avonds in bed een warm tintelend gevoel in de benen en voeten.
Nu slik ik ze 3 weken en doe niet meer zonder!

Volgens mij mag je ze ook slikken als je zwanger bent.

Misschien hebben jullie hier wat aan.
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:03
Liesje

Hoi, buiten de omnibionta pronatal neem ik nu ook magnesium tegen de zware benen.
Ik heb af en toe nog wel last hoor, maar niet zo veel meer als voordien.
Gewoon te verkrijgen in de apo. Denk trouwens dat dit de enige extra vitaminen zijn die je mag nemen en die geen kwa kunnen. Buiten de voorgeschreven dosis vitamiennen natuurlijk.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 17:48
Dais

Hi dames,

Ik ben inmiddels een tijdje langer zwanger en ik heb het nu af en toe. Als ik pijn in mijn liezen krijg heb ik het ook in mijn benen. Bandenpijn volgens mij. Een warme douche helpt nu ook gelukkig.

Maar bedankt voor de tips.

Liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]