Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 12:43 Mama!!! ![]() | niet opgeven hé bloem !! |
| 18/06/2008 @ 15:51 jenny | Ohhh, Bloem... kop op meid, nog even volhouden.....Maris, hier helemaal geen verschijnsels, maar inderdaad nu 5 dagen na iseminatie, dus nog een beetje vroeg. Ik moet zeggen dat ik weinig hoop heb, ik lees weinig positieve verhalen over deze behandeling.... ![]() |
| 18/06/2008 @ 18:09 mariska | Hallo, Bloem, ik duim voor je dat je morgen een krijgt.Ik heb er wel een goed gevoel over deze maand, mijn ei is net geweest en de timing was perfect. Hebben deze keer echt gewacht op het goede moment, heeft me wel 12 test gekost, maar goed. Jenny, de meeste bij wie iui wordt gedaan, hebben slecht zaad, julie niet. We worden gewoon deze maand samen zwanger. Ik voel het. Groetjes Mariska |
| 19/06/2008 @ 14:04 Musje ![]() | Oja, Jenny en Mariska: ik vind dat jullie inderdaad samen van de baco'tjes af moeten gaan blijven, ca. 9 maanden lang! |
| 19/06/2008 @ 15:28 Luna ![]() | Bloem alvast voor morgen voor jou: ![]() ![]() Ik denk aan je meid!!! |
| 19/06/2008 @ 19:36 Aiko ![]() | Zondag mag Quentin mee naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij zijn zo blij ![]() Groetjes, Aiko |
| 19/06/2008 @ 20:38 Leen | Ja... eindelijk terug op het forum geraakt... Ik ben bevallen op 4 juni van een dochtertje, Elise. De bevalling is erg vlot verlopen. Heb zo lang mogelijk thuis de weeën opgevangen, pas vertrokken toen water brak. Rond 1u waren we op de parking van het ziekenhuis en om 1u40 was ze daar al. Had al persdrang toen we aankwamen. De vroedvrouw van wacht wist niet wat ze meemaakte. Ze verwachtte dit tempo niet bij een eerste kindje. In de kraamkliniek is het echt wel druk hoor, je zou dat bezoek soms echt willen wegsturen. En ook de eerste dagen thuis zijn niet te onderschatten, maar elke dag gaan de routines vlotter en weet je beter hoe je je kind kan troosten. Is echt wel genieten hoor, zo'n klein mensje in huis... Proficiat aan alle anderen die net bevallen zijn, is hier echt een babyboom op ons topic! |
| 20/06/2008 @ 08:53 Mama!!! ![]() | Proficiat Leen met je Elise !! Wat een snelle bevalling zeg Voor het zelfde geld had je in auto bevallen ![]() |
| 20/06/2008 @ 11:57 jenny | Bloem, nog eventjes en je bent aan de beurt, nog even afwachten. Ik hoop dat je opgelucht weer terug op het forum komt. Ik duim in elk geval voor je.... |
| 20/06/2008 @ 16:35 jenny | Gelukkig maar.... ![]() en nu echt gaan getieten van je zwangerschap hoor.... ![]() |
20/06/2008 @ 16:52 ![]() | Bloem, dat is schitterend nieuws. Dat kleine stemmetje dat riep dat toch alles goed zou komen, was dus je baby'tje ![]() Nu kan je echt beginnen genieten! Groetjes Elke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

kop op meid, nog even volhouden.....

krijgt.
van mij!