< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
18/06/2008 @ 12:43
Mama!!!

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
niet opgeven hé bloem !!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 12:48
Dreamer*

Online Status Bekijk profiel
bloem ik zag toevallig wat je zei, maar wil even zeggen dat het nog altijd een innestelingbloeding kan zijn.
Soms kunnen er nog wat kleine bloedvaatjes springen als het vruchtje zich wat beter innestelt, dus niet ongerust zijn!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 15:51
jenny

Ohhh, Bloem...kop op meid, nog even volhouden.....

Maris, hier helemaal geen verschijnsels, maar inderdaad nu 5 dagen na iseminatie, dus nog een beetje vroeg. Ik moet zeggen dat ik weinig hoop heb, ik lees weinig positieve verhalen over deze behandeling....
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:27
stefke

hey dames!

eindelijk even de tijd om te reageren hier!

bloem, ik vind het niet fijn dit te lezen hoor dat je terug bruin verliest... en ik hoop zo erg voor je dat je toch eens goed nieuws krijgt vrijdag en dat je eindelijk eens gerust gesteld kan zijn

ik ben idd 13 juni bevallen van een dochter, ben van gisteren terug thuis...
het was enorm druk in de kraamkliniek dus ben zo blij dat ik thuis ben
het was een ingeleide snelle bevalling: de dag ervoor binnengegaan en pastilles opgekregen om de baarmoederhals rijp te maken, de 13de om 7 uur aan het infuus met weeeenopwekkers en om 13 uur is ze geboren: 3 kg 210 en 48 cm

kom later nog eens terug want ik brand hier bijna weg op mijn stoel

liefs
stefke

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:09
mariska

Hallo,

Bloem, ik duim voor je dat je morgen een krijgt.

Ik heb er wel een goed gevoel over deze maand, mijn ei is net geweest en de timing was perfect. Hebben deze keer echt gewacht op het goede moment, heeft me wel 12 test gekost, maar goed.

Jenny, de meeste bij wie iui wordt gedaan, hebben slecht zaad, julie niet. We worden gewoon deze maand samen zwanger. Ik voel het.

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:12
Alice

Hee ladies, dat is lang geleden dat ik hier wat gepost heb.
Hoe gaat het met iedereen? Ik zie dat er een aantal bevallen zijn. Nog PROFICIAT! En ook proficiat aan de zwangeren!

Speciaal berichtje aan Bloem: Ik duim heel hard voor je dat je vrijdag goed nieuws krijgt! Ik heb er alle vertrouwen in. Dikke knuf van mij!

Groetjes aan iedereen!
-x- Alice

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:03
Musje

Stefke: van harte gefeliciteerd met je dochter! Ben erg benieuwd naar je hele verhaal, hoe het gaat nu jullie thuis zijn en al het andere nieuws.

Bloem: meid, nog 1 nachtje en ik duim voor een stevig kloppend hartje! Een vriendin van mij heeft haar hele eerste trimester bloedverlies gehad en heeft nu een gezonde dochter. Wel heeft ze ook 3 miskramen gehad (2 voor haar dochter en 1 na de geboorte van haar dochter) dus misschien zit er een verband. Maar hou hoop tot iig morgen: het kan gewoon goed zitten!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:04
Musje

Oja, Jenny en Mariska: ik vind dat jullie inderdaad samen van de baco'tjes af moeten gaan blijven, ca. 9 maanden lang!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 15:28
Luna

Bloem alvast voor morgen voor jou:

Ik denk aan je meid!!!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 17:56
inge

stefke van harte met jullie dochter
geniet nu maar lekker nu jullie weer thuis zijn
en wat een mooie naam, heeft het voor jullie ook nog een speciale betekenis?

bloem ik voor jou dat alles goed is morgen
bruinverlies is helemaal niet erg dat is gewoon oud bloed
bij helder bloed verlies zou ik me wat meer zorgen maken maar ook dan kan alles nog goed zijn.

hier is de grote schrik voorbij
ik ben al weer aanhet werk deze week en dat doet me goed
ik heb het er nu wel weer even moeilijk mee omdat er wat vocht/ melk uit mn tepels komen
en ik ben een beetje sacherijnig misschien komt mn eigen cyclus wel weer op gang??ik hoop het zo
ik kan niet wachten totdat ik weer zwanger ben.

musje komt er nog een operatie voor jou ventje?

aiko hebben jullie al gehoord wanneer quentin al naar huis mag?

liefs inge

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 19:36
Aiko

Zondag mag Quentin mee naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij zijn zo blij

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:38
Leen

Online Status
Ja... eindelijk terug op het forum geraakt...

Ik ben bevallen op 4 juni van een dochtertje, Elise. De bevalling is erg vlot verlopen. Heb zo lang mogelijk thuis de weeën opgevangen, pas vertrokken toen water brak. Rond 1u waren we op de parking van het ziekenhuis en om 1u40 was ze daar al. Had al persdrang toen we aankwamen. De vroedvrouw van wacht wist niet wat ze meemaakte. Ze verwachtte dit tempo niet bij een eerste kindje.

In de kraamkliniek is het echt wel druk hoor, je zou dat bezoek soms echt willen wegsturen. En ook de eerste dagen thuis zijn niet te onderschatten, maar elke dag gaan de routines vlotter en weet je beter hoe je je kind kan troosten. Is echt wel genieten hoor, zo'n klein mensje in huis...

Proficiat aan alle anderen die net bevallen zijn, is hier echt een babyboom op ons topic!

Vermoedelijke bevalling op 05/06/2008.
Al 66 weken zwanger (165.30% ver), nog 26 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 08:34
Sterreke

hoi,

proficiat aan alle kersverse mama`s! Hoop dat alles goed gaat!

We zijn gisteren nogmaals op controle geweest, maar deze keer wel met eem klein hartje. Had het deze week emotioneel nogal moeilijk gehad, zelfs tot eergisteren echt een paniekaanval toe!
Maar uiteindelijk heeft een vriendin me gisterennamiddag goed met me gebabbeld en me kunnen kalmeren. Wat angst allemaal niet doet met een mens.... .

~s Avonds bij de gyne kregen we dan ook weer goed nieuws, goed gegroeid, alles op schema, nekplooitje ok,... alles tiptop!

Ik hoop dat deze 2 weken weer snel gaan, zodat ik gauw terug naar ukkepuk mag gaan kijken!

groetjes

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 08:53
Mama!!!

Proficiat Leen met je Elise !!

Wat een snelle bevalling zeg
Voor het zelfde geld had je in auto bevallen

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 10:41
bloem

Bedankt voor alle steun. De afspraak is verschoven naar 13.20.Hoewel ik er zelf voor 99% in geloof dat we geen positief nieuws krijgen, roept hier een klein stemmetje van binnen dat ze hoopt dat het toch nog goed komt. We zullen zien!

leen gefeliciteerd!!!

lieve stef ik spreek je snel, morgen gaat er iets met de post mee

Liefs Bloem

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:23

Ik kwam even piepen of er al nieuws was van Bloem maar we moeten dus nog even geduld hebben.
Hier we dat je straks een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

Leen, proficiat met je kleine meid. Wat een snelle bevalling zeg!
Ik herken die drukte volledig, en sommige mensen snappen ook echt nt dat je er de mama geen plezier mee doet om er lang te blijven zitten.
Je moet dankbaar zijn om al de cadeautjes maar het is soms toch echt afmattend

Aiko, wat goed dat jullie kleine ventje zondag mee nr huis mag. Dan kunnen jullie echt beginnen genieten!!!

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:57
jenny

Bloem, nog eventjes en je bent aan de beurt, nog even afwachten.
Ik hoop dat je opgelucht weer terug op het forum komt.

Ik duim in elk geval voor je....
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:08
bloem

Hartje klopt! Misschien ben ik een paar dagen minder ver, maar dat apparaat kon het niet goed meten. Het groote van de dooierzak en het kindje kwamen goed overeen en het hartje klopte zeer krachtig volgens de vk. Het zag er allemaal mooi uit. Ze kon niet zien waar het bruin vandaan komt, maar is dus niet erg. Het komt in ieder geval niet bij de baby vandaan. Op 31 juni mag ik weer voor echo en dan weet ik ook wel de exacte datum. Ik laat mijn banner dus nog even voor wat het is.

liefs Bloem

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:35
jenny

Gelukkig maar....

en nu echt gaan getieten van je zwangerschap hoor....
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:52

Bloem, dat is schitterend nieuws.
Dat kleine stemmetje dat riep dat toch alles goed zou komen, was dus je baby'tje
Nu kan je echt beginnen genieten!

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >