Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/06/2008 @ 13:01 Svea | Hey Nathalie en man, een dikke proficiat met jullie LUKA! Zeer mooie naam trouwens. Inderdaad jammer dat je geen 'normale' bevalling hebt kunnen meemaken, maar dat maakt het er natuurlijk niet minder speciaal op hè. Geniet maar van je zoontje en hou ons op de hoogte hè.Met mij voorlopig nog geen vooruitgang. Ik blijf precies een beetje hangen in hetzelfde straatje... ![]() Zondag was het de gevreesde dag 31, maar dat ging vrij goed. Niks te zien, maar ik had wel buikpijn dus vermoedde wel iets. Maandagavond waren ze er dan wel uiteindelijk, de . Tuurlijk weer een nieuwe teleurstelling en maar weer proberen om opnieuw de moed bij elkaar te rapen en er nog eens voor te gaan. Ik heb nu de afgelopen cyclus ook nog telkens 's morgens op hetzelfde tijdstip mijn temperatuur gemeten en het volgende begrijp ik niet: ik heb op vrijdag de Pregnyl gehad, waardoor ik in principe op zaterdag mijn eisprong krijg. Zaterdagmorgen temperatuur normaal, zondagmorgen temperatuur verhoogd. Dat weekend zijn we er dus weer voor gegaan. Mijn temperatuur is vervolgens hoog gebleven tot afgelopen maandagmorgen. In principe zeggen ze toch dat je eisprong altijd 14 dagen voor je NOD is geweest. Dus als ik vanaf maandag 14d terugtel, dan klopt dat toch niet met de Pregnyl én het temperaturen... Ik kan compleet niet meer volgen! Dit is nu de laatste Pregnyl kuur die ik nog thuis heb liggen. Na deze poging hebben we er 6 pogingen opzitten met Clomid+Pregnyl. De gynea gaf zelf vorige keer al aan, dat we hierna naar een vruchtbaarheidskliniek kunnen stappen voor meer info over IVF e.d. Ik denk zelf dat ik daar misschien mee ga wachten tot na de zomervakantie. Misschien een afspraak maken voor september ofzo en dan tijdens de zomermaanden gewoon nog eens zonder 'MOETEN' proberen. Dat heeft misschien ook wel effect... Who knows! Ik heb alleen wel schrik dat ik dan mijn hele hormonenhuishouding weer in de war ga sturen. Ook wou ik nog eens met de gynea bespreken of ik nog andere hormonen kan proberen, zoals bv Menopur. Ik weet het allemaal effe niet meer... Iemand tips?? |
| 12/06/2008 @ 14:57 Nathalie Devoldere ![]() | ah zo, dan ben ik inderdaad verkeerd geinformeerd. Maar ja, bij mij zou het zoiezo toch niet gaan, natuurlijk bevallen ![]() |
| 24/06/2008 @ 10:41 Svea | hallo dames, effe snel een korte update over onze situatie; ik ben gister weer bij de gynea geweest voor de fm+pregnyl. Er zaten 2 grote follikels klaar, dus dat was weer prima. De pregnyl is dus weer toegediend en we weten weer wat ons straks te doen staat... ![]() Dit is ook meteen onze laatste poging met Clomid+Pregnyl voorlopig. De gynea heeft me aangeraden om in de zomervakantie eventjes een pauze in te lassen, en dan tegen september eens op gesprek te gaan in een vruchtbaarheidskliniek. Ik heb haar ook gevraagd hoe het eventueel zit met andere hormonen zoals bv Menopur ofzo. Zij kon mij zelf niet daarmee verderhelpen, aangezien ze niet voldoende ervaring had met het toedienen van Menopur. En om nog een paar pogingen met eventuele andere hormonen te proberen, heeft volgens haar weinig zin, aangezien ik heel goed reageer op de Clomid... Ze vermoed dat het probleem ligt in de 'samenwerking' tussen zaadcel en eicel... Maar weer even afwachten en hopen dus. ![]() Mocht het deze keer dus niet lukken, gaan we effe een pauze inlassen, want ik moet toegeven dat ik daar toch ook wel nood aan heb. Het is me de laatste weken allemaal wat te veel geworden. Ik hoef nog maar een zwangere vrouw te zien, of ik begin al te huilen... En dan heb ik nog net dat geluk dat er momenteel in mijn directe omgeving heel veel vrouwen zwanger zijn, of net bevallen zijn. Het lijkt wel of iedereen aan de volgende fase in zijn leven begonnen is en om de één of andere reden mogen/kunnen wij dat niet... Ik weet dat ik positief moet blijven en erin moet blijven geloven, maar het wordt wel heel moeilijk. Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met zo'n pauze na een aantal maanden hormonen geslikt te hebben? Ik vraag me af of mijn lichaam weer een tijdje nodig zal hebben om te herstellen of niet? Zo, dames, dit was m'n korte update. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte over alle nieuwe ontwikkelingen. Aan de hoogzwangeren onder jullie; héél veel succes en aan de kersverse mama's; geniet van jullie spruitjes! Veel liefs, Svea |
| 06/07/2008 @ 22:02 Katrien ![]() | Hier ook rustig. Deze maand goed kunnen klussen, maar'k voel niets speciaals en temp blijft ook op 36,7...zal dus wel niets zijn. Blijven oefenen zekers? ![]() |
| 08/07/2008 @ 13:17 Svea | hallo dames, morgen is het weer dag 31 = NOD!! Duimen jullie mee??? ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....
LUKA! Zeer mooie naam trouwens. Inderdaad jammer dat je geen 'normale' bevalling hebt kunnen meemaken, maar dat maakt het er natuurlijk niet minder speciaal op hè. Geniet maar van je zoontje en hou ons op de hoogte hè.
. Tuurlijk weer een nieuwe teleurstelling en maar weer proberen om opnieuw de moed bij elkaar te rapen en er nog eens voor te gaan.
Iemand tips??

Of verklap je nog niets 
Je schrikt je rot. k weet ook niet hoe ik dat moet voorkomen. Iemand een idee?

betreft ... toch nog even geduld hoor.