Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/06/2008 @ 21:43![]() | hey belleke! ik snap precies wat je bedoelt hoor..maar ik maak me daar niet zo heel druk om. Evy wat spannend!!Ik duim voor je! knuff dees |
| 17/06/2008 @ 21:12 Mimmie ![]() | Hoi allemaal, wij kunnen niet meer wachten. We zijn al begonnen met klussen!!! Wilde ik even kwijt... hihi |
| 18/06/2008 @ 20:33 Mimmie ![]() | Hey Dees, ik zal saampjes met je aftellen. Wij gaan volgende week 4 daagjes naar Berlijn. Ben daar ook echt aan toe. Waar gaan jullie heen? groetjes |
18/06/2008 @ 21:05 ![]() | Meiden.. heerlijk op vakantie.. lekker relaxen.. samen zijn.. ideaal moment om zwanger te worden:) Succes:) |
18/06/2008 @ 21:40![]() | hey mimmie, wij vertrekken 3 juli voor 2 weken naar Rhodos griekenland ![]() |
19/06/2008 @ 09:43![]() | toch wel fijn dat we rond dezelfde tijd op vakantie gaan...dan hoef ik niet al te veel te missen hier ![]() |
| 19/06/2008 @ 12:37 Mimmie ![]() | Oeh Evy spannend!! Zou het tussen je oren zitten of in je buik!!! Ben benieuwd!! |
20/06/2008 @ 08:12![]() | oeeee evy ik hoop het wel echt voor je!!! ik blijf duimen! |
21/06/2008 @ 22:23 ![]() | Meiden wat spannend!! Ik ga voor jullie duimen! |
| 21/06/2008 @ 23:41 | pfff net voetbal gekeken...wat schandalig slecht gespeeld zeg :( ik ben al vanaf me 3e voetbalfreak en ben dus ook helemaal ![]() ![]() ik ga er trouwens niet vanuit dat ik zwanger ben ik voel me totaal niet zwanger dus hahaha..maar we houden goede hoop!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Aftellen tot juli 2008

..is natuurlijk wel niet eerste kindje bij ons he... Bij Torben ben ik ook zo 4 maanden bezig geweest met te kijken wanneer en zo... en de 5e maand als ik me er niet meer op focuste was het prijst
toch verschrikkelijk he... hihi

we zien wel... zal wel weer tussen mijn oren zitten... 

jeetje wat een rotwedstrijd... blegh...