< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/06/2008 @ 07:56
Belleke

Online Status Stuur bericht
Amaai Dees, dat is wel enorm zwaar. Ik zou het er toch ook moeilijk mee hebben. Een geluk dat het niet te lang meer gaat duren. Sterkte!!

Ik zit hier te denken op welke dagen dat je in je vruchtbare periode het best klust. bv. nu bij mij: mijn vruchtbare dagen zijn op 14 - 15 - 16 - "17" - 18. Dus wij klussen om de 48u. Hebben op 14 geklust en nu zouden we op 16 klussen maar dan doen we dat niet op 17 wanneer het eigenlijk het groenst in mijn banner staat.
Kan je mij volgen?

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 16:21
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames,

goh Belleke, ik versta je hoor... hier is het niet zo dat we er tijd en uur op plakken, het gebeurt gewoon als we er zin in hebben ..is natuurlijk wel niet eerste kindje bij ons he... Bij Torben ben ik ook zo 4 maanden bezig geweest met te kijken wanneer en zo... en de 5e maand als ik me er niet meer op focuste was het prijst

Dees nog eventjes volhouden he meid!! komt allemaal goed...

hier tja.. veilig is het al helemaal niet meer na deze week.. toch verschrikkelijk he... hihi
aftellen dus maar naar 25/06 want het zou best kunnen bij ons...

grtz en tot gauw
Evy

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 21:43

Online Status Bekijk profiel
hey belleke!

ik snap precies wat je bedoelt hoor..maar ik maak me daar niet zo heel druk om.

Evy wat spannend!!Ik duim voor je!

knuff dees

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 18:38

Hee Meiden.

Ben ik weer eens..
Nog geen zwangere he..? Balen!!
Hier nog aan de pil.. de eerste maand weer..en is het dus nog niet safe.. wel 'geklust' ook op de ovulatie dag..(wel perongeluk..) maar kwam er maandag achter(een week na de ei sprong) omdat ik misselijk was.. toeval? hihi

Kus

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:12
Mimmie

Hoi allemaal,

wij kunnen niet meer wachten. We zijn al begonnen met klussen!!!

Wilde ik even kwijt... hihi

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 20:23

mimmie wat leuk en spannend!!!

ik hoop dat we met ze 2tjes op vakantie gaan en met ze 3tjes terugkeren haha. Even afwachten..zit dan wel in me vruchtbare dagen.

dusss..nog 3 dagen werken (morgen, maandag en dinsdag) en dan ben ik verlost van me werk! En vandaag nog 15 dagen en dan gaan we op vakantie

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 20:33
Mimmie

Hey Dees, ik zal saampjes met je aftellen.

Wij gaan volgende week 4 daagjes naar Berlijn. Ben daar ook echt aan toe. Waar gaan jullie heen?

groetjes

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:05

Meiden.. heerlijk op vakantie.. lekker relaxen.. samen zijn.. ideaal moment om zwanger te worden:) Succes:)

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:40

hey mimmie,

wij vertrekken 3 juli voor 2 weken naar Rhodos griekenland

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 08:06
Belleke

Online Status Stuur bericht
Heel goed Dees, als je dit leest nog 2 daagjes te gaan en je bent er vanaf.

Ik denk dat het bij ons ook deugd gaat doen ons vakantie. Ik kijk er enorm naar uit. Nog 10 dagen.. jippie!!... en we zitten in Kreta.

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 09:43

toch wel fijn dat we rond dezelfde tijd op vakantie gaan...dan hoef ik niet al te veel te missen hier

[Laatst gewijzigd door Dees1984 - 19/06/2008 @ 09:44] - Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 10:44
Evy

hey dames,

mimmie go for it girl

ik ben jaloers aan het worden hoor, als ik jullie zo bezig hoor over vakantie... ik wil ook wij zijn einde april begin mei wel een weekje naar Spanje geweest, maar is al zo lang geleden
ik nog 4 weken werken en dan ben ik wel twee weken thuis... we gaan proberen tegen dan onze tuin in orde te krijgen... en dan 3 augustus wordt Torben gedoopt.. spannend

en nog een weekje aftellen, ik probeer er niet mee bezig te zijn.. moeilijk hoor... ik ben wel al twee dagen een intieme relatie aan het opbouwen met het toilet s ochtends... we zien wel... zal wel weer tussen mijn oren zitten...

grtz
Evy

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 12:37
Mimmie

Oeh Evy spannend!! Zou het tussen je oren zitten of in je buik!!!

Ben benieuwd!!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:57

wie weet zit het wel in je buik

ik ben af en toe echt misselijk..ik had zelf zoiets van dat is ws niks. Maaaarrr..vanmiddag ineens beetje bruine-rode afscheiding ofzoiets verloren...terwijl mijn menstruatie nog niet in aantocht is. En dan ga ik ook meteen denken..ik ben constant zooooo moe. maar verder mankeer ik niets dus het zal wel niet zo zijn. maar daar heb je het weer...toch ga je bij elk klein dingetje hopen.

Vandaag een verschrikkelijke dag gehad. Mijn areamanager wilde een gesprek met me omdat ik dinsdag voor het laatst ben.

Heb ze lopen tieren tegen me! Ze vond me heel on collegiaal omdat ik 2 dagen eerder stop dan dat ik gezegd had.

Ik was zooooooooooooooo boooooooos!!hoe durft zij het te zeggen na die 3 zware weken dat ik er helemaal alleen voor stond.

en mmijn contract is 11 juni al afgelopen en ik had gezegd dat ik wilde blijven tot mijn manager terug was van vakantie omdat ik het niet zo netjes vond om ineens weg te gaan.

en me dan nog oncollegiaal noemen.
Met gevolg dat ik dus ruzie heb met mijn areamanager en mijn eigen manager. We negeren elkaar al de hele dag en blijven zoveel mogelijk uit de buurt.

ec ht hoor Accessorize is echt een %&#%#bedrijf..sorry dat ik het zeg

[Laatst gewijzigd door Dees1984 - 19/06/2008 @ 20:57] - Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 08:03
Evy

heyhey

Dees wat jammer toch dat het zo in mineur moet eindigen... maar nog eventjes op de tandjes bijten en je bent ervanaf... dan effe lekker vakantie en dan starten bij je nieuwe job!!
ik dat het bij jou ook in je buik zit hoor...

deze ochtend beetje misselijk maar niet erg veel...
gisterenavond verschrikkelijke hoofdpijn gehad... net zoals verleden maand, dus zal wel niets zijn... nog een paar dagen...

groetjes...
Evy

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 08:12

oeeee evy ik hoop het wel echt voor je!!!

ik blijf duimen!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 22:23

Meiden wat spannend!!
Ik ga voor jullie duimen!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 23:41

pfff net voetbal gekeken...wat schandalig slecht gespeeld zeg :(

ik ben al vanaf me 3e voetbalfreak en ben dus ook helemaal

ik ga er trouwens niet vanuit dat ik zwanger ben ik voel me totaal niet zwanger dus hahaha..maar we houden goede hoop!!
Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 00:38
Mimmie

Hey Dees,

Je gaat toch ook voor je eerste? Je weet maar nooit... Ben nog nooit zwanger geweest dus zou ook niet weten hoe ik me zou moeten voelen.

Ach we zullen het zien, ik probeer gewoon zo normaal mogelijk alles te doen. (al blijft het toch door je hoofd spoken... zou het? zou het?)

En voetbal was zeker ***!!! jeetje wat een rotwedstrijd... blegh...

nog 6 nachtjes slapen en dan kan even echt relaxen...

Fijne zondag alvast allemaal!

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 18:09
Evy

heyhey

dames sorry dat ik even niet geweest ben maar vriendin van me is vrijdag bevallen en heb al het ganse weekend bij haar gezeten...

Dees ik dacht toen ik nog niet aan mijn NOD was bij Torben ook niet dat ik zwanger was hoor..

het wordt nu wel spannend... deze ochtend geen misselijkheid... dus toch niet denk ik... we zien wel

Grtz
Evy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >