< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
17/06/2008 @ 21:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi iedereen!!
Leuk dat jullie zo meeleven, echo was superleuk, zoon voor eerste keer meegenomen, kindje springt jolig op en neer, dokter had moeite om nekplooimeting goed uit te voeren, wou dat 3 keer testen is slechts één keer gelukt, zit nu 4 dagen voor op schema, hihi!
Dokter zei: tis een koppig kindje, antwoord van papa: heeft het van de mama (ik wijselijk gezwegen, lol)
Dan nog een bloedafname voor de trippeltest (doen ze standaard op mijn leeftijd), binnen een weekje resultaat hiervan.
Kindje is nu 6 cm, papa was ontroerd, je ziet nu een echt mini mensje, dus zijn beeld van een kindje krijgt meer vorm, ligt bij een mama iets anders, die band is er eigelijk direct hé.
Miranda, geniet aan t zeetje, wij overwegen hier in september om een weekje naar Corsica te gaan.
Pukkel, alles ok?
Alle anderen, stel het goed hé, en thanks voor medeleven!!

xxelsxx

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 22:43
Emmy

Miranda; lekker uitwaaien daar he!

Els; wauw gefeliciteerd met de goede echo!gaaf he!!

Greetzzzz

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:05
groupy

Els, super dat de echo zo goed was. En tja, koppig... Het karakter ligt al vast hé
Trouwens proficiat met de 12 weken hé, ook voor Pukkel dus!

Emmy, heb je net een pb-tje gestuurd hé

Fie, alles goed met Jou en Lobke?

Hier fijn genieten dus aan zee. Anne die is hier zo in de weer dat ze gelijk een blok in slaap valt en nog flink uitslaapt ook. Dus ja, lekker relax hé

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:57
Fie

heyhey

Hier alles goed. Lobke is wel wat onrustig geweest.

Els, super dat de echo goed gelukt is.

Miranda, geniet nog maar wat verder.

Emmy, wanneer is de verhuis?

xFie

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:04
Emmy

Fie, komend weekend gaan we echt overhuizen. Ben benieuwd hoe t zal verlopen.

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 12:30

Emmy, veel verhuisplezier, ben jij maar de leider van de werken, anderen zullen het wel uitvoeren...

Miranda, laat t zeetje een rust voor jullie betekenen, binnenkort veel meer drukte
Voelen jullie je ok?
Pukkel, aangezien we identiek zijn qua schema: ook zo uitgeput na de werkdag? Moet zeggen dat 12 weken geruststellend klinkt, trippeltest wil ik me niet druk over maken, moet ook, of we slapen helemaal niet meer!
Morgen komen mn broer en zn gezin uit Nederland op weekend, zal druk zijn maar kijk er zo naar uit!!
We zien elkaar veel te weinig, mn nichtje is ondertussen alweer ruim 15 maanden, gaat zo vlug allemaal hé
Straks een avonddienst, morgen een dagdienst en dan (als er niks tussen komt...) Vier dagen thuis!! joehoe!!
Dada iedereen, t beste met alles, xxx
xxelsxx

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 21:41

Hello iedereen,
is hier beetje kalm niet?
Van deze kant van de pc mag er niet geklaagd worden, buiten lage rugpijn, maar dat had dokter voorspeld, als het blijft aanhouden proberen met fysio.
Vandaag dag verlof genomen en morgen vrije dag, dan werken tot en met zondag.Geen echte kwaaltjes meer, wel grote eetlust, ga beetje moeten opletten vrees ik, vooral mn warm eten smaakt me enorm!
Hoe is het met de andere zwangeren en de mamatjes? Alles goed hoop ik!
vele groetjes,

xxelsxx

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 22:32

Hoi, hoi hoi!!

heb een iets recentere buikfoto op profiel gezet, (van 10 weken), ben er nu 13..
Alles ok hier???

xxelsxx

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 18:15
Emmy

ff gauw berichtje, we zijn overgehuisd, het is heel goed gegaan, nu nog wel wat rommel, maar dat komt wel n keer. Kan niet alles in een keer he. Ben nu bij mn ouders, ff op internet. We gaan zo eten dus tot later meiden! We hebben in t nieuwe huis nog geen internet, dat duurt nog een paar weken...grrr hoe kom ik die tijd door???

XX Emmy.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:46

lloooooooo ???

waar is iedereen?
alles ok?

xxelsxx

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:29
Emmy

Waar ik heb uitgehangen is wel duidelijk, toch?

Sinds gisteren hebben we weer internet! Dus ik ben weer helemaal up-to-date!
Alles goed hier met iedereen?
Hier gaat het echt prima! Ben zo blij dat alles achter de rug is en ben nog veel blijer dat Laura het allemaal prima vind. We hebben haar bewust goed bij de verhuizing betrokken en ik denk zelf dat dat goed heeft meegeholpen dat ze het allemaal okee vind. Ze is supertrots op haar nieuwe (roze) kamer. Als iemand komt kijken hier dan is zij de eerste die hun aan de jas trekt, dan vraagt ze; mee komen kijken nieuwe kamer?Dan wil ze haar nieuwe kamer laten zien. En ze straalt dan ook helemaal als ze dan zeggen dattie mooi is.
Ben echt superopgelucht dat ze het zo goed doet.
Vorige week wel 2 keer gehad dat ze niet aan de middagdut wilde en 's morgens in alle vroegte wakker werd. Maar dat is dus echt gekomen omdat we hier nog geen rolluiken hebben en dat in het andere huis wel hadden. We krijgen die hier nog wel, maar dat duurt nog ff.
Stefan heeft nu een kartonnen plaat voor haar raam gemaakt en nu slaapt ze weer helemaal prima. Kwam dus gewoon door het licht in haar kamer wat ze niet gewend is.

Met de baby gaat ook alles prima. Groeit goed, schopt goed.

Met mij gaat het ook goed, alleen last van mn rug en bekken. Moet mezelf echt in acht nemen. Maar ja, dat was al zo, dus dat is eigenlijk niks nieuws he.

XX Emmy.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:02

Hoi Emmy,
leuk dat je dochtertje zo een goede reactie heeft op de verhuis, haar erbij betrekken is belangrijk hoor, zeg, je bent nu al 31 weken zwanger, hoelang moet je nog werken, ik zie me geen 31 weken gaan hoor!!
Kijk maar uit met je bekkenlast, verzorg jé, en geniet van de nieuwe woonst!!
Hier vrij goed, beetje flauw gevoel, heb regelmatig een bloeddruk met 8 bovendruk, veel zout strooien zei dokter, bij zoon hield ik vocht op en nu moet ik het omgekeerde doen, gek hé. Nu even een bezoekje brengen aan oma, zal ze leuk vinden, als ons kindje er is zal ze al 3 keer overgrootmoeder zijn, leuk dat ze dit nog kan meemaken!
Liefs aan allen, xxelsxx

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:17
Emmy

Hoi Els,

ik moet officieel nog 3 weken werken, maar heb me sinds vorige week helemaal ziek gemeld. Het gaat gewoon niet meer.
Ik werk normaal in de thuiszorg, in de wijk, maar daar ben ik even geleden al mee gestopt en toen heb ik aangepast werk gekregen op kantoor. Maar ze laten me daar ook met dossiers enzo slepen en sjouwen, dus dat schiet gewoon niet op. Heb me nu dus helemaal ziek gemeld en ben ook niet van plan nog te gaan werken voor het echte verlof. Heb gewoon teveel pijn aan mn bekken en rug.

Het begint nu wel echt snel te gaan...nog maar 2 maandjes....ik zei gisteren nog tegen Stefan dat ik helemaal geen zin heb om binnen 2 maanden al te moeten bevallen...stom he. Het is allemaal zoveel en het gaat allemaal zo snel. Niet dat ik de kleine niet wil he, maar het mag gerust nog wel eens 2 maanden extra duren. Maar goed, t zal zeker wel goedkomen.

XX Emmy.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:57

Hello Emmy,

Ik begrijp je volkomen, zit ook in de verzorging, ben verpleegkundige en werken valt echt zwaar, ook al ben ik nog "maar" 15 weken zwanger..., is bij ons op het werk een beetje tegenstrijdig, er lopen er rond tot bijna hun laatste week(bij wijze van spreken), maar ik ben niet iedereen, ik ben gewoon ik, en ik wil genieten van de zwangerschap, heb nu niks geen fut meer na een werkdag, en dat geeft thuis wat stress, ben dan gevoelig en kan niks verdragen, het huishouden slingert er maar wat bij, snap je? En ik kan jouw reactie ook begrijpen van: zwanger zijn mag wat langer duren, is zo een unieke belevenis hé, en maak je geen zorgen, alles komt goed hoor!
Morgen avonddienst, en verder werken tot zondag, zware week dus...
tot gauw nog eens, verzorg je

xxelsxx

waar zijn de anderen?????

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 11:57
pukkel

hoi meiden

daar ben ik weer heerlijke vakantie gehad was echt super goed uitgerust en nu dus weer aan het werk valt me erg zwaar moet ik zeggen inderdaad wat je zegt els als je daarna thuiskomt helemaal uitgeblust....weet echt niet of ik het ga volhouden vlgs cao recht op xtra pauzes krijg ik niet eens en als ik al een x na 3/5uur werken 5 min ga zitten word je gelijk door een collega afgeblaft bah

emmy wat fijn zeg dat het verhuizen allemaal goed is verlopen en ook voor je dochtertje enne heel goed dat je je ziek hebt gemeld jouw gezondheid en van je kindje gaan voor alles

fie hoe gaat het met jou? lekker aan het genieten?

by the way is het nu al mogelijk dat ik af en toe harde buiken heb? vooral na een dag hard werken en dan vooral savonds? vind het zo vroeg

[Laatst gewijzigd door pukkel - 09/07/2008 @ 11:58] - Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:09
Emmy

Ha Pukkel! Goed dat de vakantie zo fijn was! Kan een mens van opknappen he. Kan zeker dat je nu al harde buiken hebt. Maar je weet dat dat een teken van je lichaam is he, dat je wat rustiger aan moet doen! Ik zou eens met je baas gaan praten. Je hebt echt recht op extra pauze en die moet je echt gaan nemen meid! Kijk eens op:
http://www.arbeidsinspectie.nl/index.cfm?fuseaction=dsp_document&

Groetjes!!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:10
Emmy

hmm link werkt niet zoals ik wil...even kijken hoor
http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13754&

Links staat ergens; zwanger en werken, klik er maar ns op.
Emmy.

[Laatst gewijzigd door Emmy - 09/07/2008 @ 21:17] - Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 19:41
pukkel

hoi hoi

ik d8 gister dat ik een blaasontst. had urine na laten kijken maar bleek goed vanmorgen contact gehad met de verloskundige en nu vermoeden ze dat ik weer hetzelfde heb als bij de eerste toen ook vanaf week 20 veel last van harde buiken en met 26 weken weeen,deze keer wel heeeeel erg vroeg maar des te meer risico heb nu 2 weken bedrust voorgeschreven gekregen en daarna eerst 4 uur werken proberen gaat dat niet dan nu al helemaal niet meer!!!! ben er goed ziek van heb dan ook veel gehui;ld vandaag maar ik weet het moet naar mn lichaam luisteren en de baby gaat voor werk is er altyd nog maar toch.... vind het allemaal erg frusterend\

liefs

enne emmy thanks voor de tip ik heb gekeken staat inderdaad erg veel nuttige info op

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:00

Hello iedereen,

hier alles onder controle denk ik, haha.Werken valt nog steeds zwaar, heel vermoeiend...
Donderdag naar gynaecoloog, benieuwd natuurlijk!
Nu zorgen voor avondeten, zoon heeft honger...ben benieuwd!
Aan iedereen nog een zorgeloze dag gewenst!!

xxelsxx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:13
Emmy

Pukkel; rust maar goed meid, want dat klinkt niet zo fijn...hou je er maar aan he, dat je jezelf wel goed in acht neemt, t is voor de baby! Als is dat erg moeilijk he, zeker als er al eentje rondloopt...

Els; laat je wat weten als je donderdag bij de gyn bent geweest?

Ik ben gisteren bij de vlk geweest en ze denken dat we een grote baby gaan krijgen. De vorige 2 controles waren ze er ook al over bezig dat hij/zij wel erg goed groeit. Nu hebben ze gekeken en bleek op n week tijd niet téveel gegroeit te zijn, maar ze zeggen wel dat rekening moeten houden dat we geen kleintje gaan krijgen. Dus mama moet ook nog wat harder werken dadelijk

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >