Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!| 11/06/2008 @ 13:30 Anke ![]() | Knuffeltje wat goed. Hopelijk blijft het zo gaan. |
| 16/06/2008 @ 21:24 SMDJ ![]() | snuitje goed klussen dan he ![]() |
| 17/06/2008 @ 10:01 Anke ![]() | Snuitje hoe was het vanmorgen??? |
| 18/06/2008 @ 09:23 Anke ![]() | Ja, kwam er later ook achter dat ik vanmorgen had geschreven, had alleen geen tijd meer om het bericht aan te passen. Ik duim voor je voor morgen! |
| 19/06/2008 @ 11:28 SMDJ ![]() | hey snuitje super nieuws zeg ![]() |
| 19/06/2008 @ 17:45 SMDJ ![]() | hey iedereen snuitje hopelijk is het spuitje meegevallen he ja inderdaad wel fijn dat je het mocht zien maar inderdaad liever niet zo dat er geen probleem was he ![]() |
| 23/06/2008 @ 09:24 Anke ![]() | Geen idee wat het zou kunnen zijn. En hoe gaat het nu verder? Wanneer moet je nou weer terug naar de gyn of contact opnemen? |
| 03/07/2008 @ 17:42 SMDJ ![]() | anke proficiat met je ventje he hopelijk mag hij vlug naar huis ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

sjonge... vreselijk vind ik dat,
.... ik vind het echt niet meer fijn, en mijn man ook niet, we waren er niet goed van... iedereen rondom ons is nu zwanger, echt iedereen bijna... hij zei al tegen mij : pffffff bel maar niemand meer en ik wil niemand meer zien, ik wil het van niemand meer horen.... hij zit er echt mee... volges mij zijn er nu zeker 12 mensen rondom ons zwanger... en niet verre kennissen, nee allemaal goei vrienden of familie. 

en mijn ventje verleid want hij wou echt een dag overslaan, maar nu kon hij het toch zelf niet meer inhouden
En ik moet zeggen, dat deed toch wel pijn... ze heeft zo eerst een lange sliert getrokken, maar dat breekt af hé, toen deed ze dat op zo'n glaasje en dat was precie maar heel klein beetje, dus toen deed ze dat nog es een stukje eruit halen... en dan nog es een derde keer erin met die tang, was echt niet fijn ! En toen zag ik aan de sliert bloed hangen dus toen is ze gestopt ze zei daar ook niets van. En ik durfde niet vragen of dat normaal was.
heb zei ze.