Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 12:42 Priscilla | Snuitje, spannend hoor!!Ik Ik merk nog helemaal niks, geen "rare" klachten. Maar dat had ik in september ook niet toen ik zwanger was. Jeetje september...voor me gevoel is het een paar maanden geleden maar het is al ruim 8 maanden,wat gaat de tijd toch snel. Het word dan wel weer tijd dat het nu gelukt is. Ik hoop het zo! Maar het is afwachten want me lichaam verraad het niet. |
| 19/06/2008 @ 13:55 Anke ![]() | Snuite, dat heb ik ook hoor, het liefst doe ik alles in 1x. Maar nu niet, anders heb ik niks meer te doen, hahhaa. |
| 25/06/2008 @ 15:46 Priscilla | Jammer genoeg WEER niet gelukt ![]() Zaterdag gaan we voor een weekje lekker naar de Ardennen. Daarna gaan we er maar weer voor. |
| 03/07/2008 @ 17:58 snuitje ![]() | Proficiat Anke, hopelijk mag de kleine snel naar huis... k ben naar de foto's gaan zien ! Mooi jongetje zeg ! Geniet ervan ! |
| 05/07/2008 @ 21:43 Priscilla | Anke, Hartelijk gefeliciteerd!!!! Mooie foto's ook. Geniet ervan. Liefs Priscilla |
| 07/07/2008 @ 20:01 RARARA | Proficiat Anke en geniet ervan Snuitje, jij ook een dikke proficiat |
| 08/07/2008 @ 08:44 snuitje ![]() | Dankjewel ![]() ![]() |
| 08/07/2008 @ 13:42 RARARA | en voel je je goed? |
| 08/07/2008 @ 15:50 Anke ![]() | Snuitje, ik weet niet wat ik zie!! Je bent gewoon zwanger! Jeetje wat super goed zeg, wanneer heb je getest?? En hoe reageerde je man en jijzelf natuurlijk! Wow, ben echt zooooo super blij voor je! Hoe voel je je? En hoe nu verder? Voor de liefhebbers heb ik nog wat foto's toegevoegd: Nog wat ziekenhuis foto's en een paar geweldige van thuis, zeker van papa die Jelte 'snachts aan het voeden is en waar Jelte op z'n schouder ligt ![]() http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM |
| 08/07/2008 @ 19:43 Priscilla | Anke, leuke foto's hoor!!!! Snuitje, Ook ik wist niet wat ik zag ![]() Van harte gefeliciteerd!!Geniet ervan. Vertel, hoe voel je je? Liefs van mij |
| 09/07/2008 @ 09:08 RARARA | Ik ben slecht geweest vanaf mijn 9 weken, heb ook al 2 keer 5 dagen in het ziekenhuis doorgebracht doordat ik geen voedsel of drinken kon binnenhouden. Ik hoop dat je daar van gespaard blijft. |
| 11/07/2008 @ 11:05 Anke ![]() | Snuitje, om half 2 krijg je gewoon weer goed nieuws te horen. En die gevoelige tepels en dat trekkerige gevoel in je onderbuik... |
| 15/07/2008 @ 20:57 Priscilla | Snuitje, hoe is het met je?? Groetjes Priscilla |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er ook voor?