Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/06/2008 @ 16:42 Mie | Amaaai Karen, goed zo voor uw dochter! Tis een flinke precies he. Man, daar doet elke moeder toch alles voor he, voor een goed slapend kind haha. En bolle baby's, daar ben ik zot van zunne! Lang leve de michelinbandjes ![]() Hm, die lucht deed ik er niet uit, wist niet dat dat moest. Ach, het zal wel allemaal niet veel verschil maken. Met de lucht uit de Puregon naald te doen, smoste ik soms ook zunne. Dat maakte echt niet veel uit. Zelfs verschillende hoeveelheden, daar geloofde ik niet in zunne. Ik heb 100, 150 en 200 eenheden moeten spuiten, maar het resultaat was toch altijd ongeveer hetzelfde. Ik heb zo een babysound spul in huis, waarmee je de hartslag van de baby kan horen. En ja hoor, gisteren hebben we al een heel snel tikkertje horen gaan. Zalig gewoon, en ook een beetje geruststellend. Stilaan begint het toch allemaal wat te koelen, de onrust. Het zal wel een baby'ke worden zeker, in januari? Zeg Helena, had jij vandaag niet de eerste echo? En? Mie |
| 17/06/2008 @ 19:07 chrisje | hoi Ik ben terug bezig mets estrofem. morgen mag ik op kontrole |
| 18/06/2008 @ 15:32 Mie | Dag iedereen, Jammer dat we niks van Helena horen. Ik zit er alsmaar op te wachten. Niet dat ik niet geïnteresseerd ben in de rest he Maar allez, ik weet wat het is om met je hoeveelheid eitjes te sukkelen. Maar Helena, ik hoop dat het goed is gegaan hoor!!Chrisje, jij ook heel veel succes! We blijven allemaal mee duimen hoor, en de moed niet opgeven he. Kaatje, jongens toch, elke week denk ik wel eens: ik ga naar Karen gaan. Maar je kent dat he. Einde week vertrekken we voor 2 weken op verlof, dus zal het iets voor de zomer zijn. Maar dan is het gelukkig wel rustig op het werk. Neela, jou ken ik niet.. Van voor mijn tijd hier waarschijnlijk. In ieder geval al veel succes met de volgende poging. Ik denk dat er allemaal niet zoveel is veranderd, misschien dat ze nu sneller met Puregon afkomen. Ik heb dat toch drie keer moeten gebruiken, Menopur nooit. Maar het blijkt gemakkelijker te zijn dan Menopur, dus.. Verder hoop ik voor jou op een eerlijk resultaat van het sperma onderzoek in LIFE. Ik heb er 4 inseminaties voor niks gedaan omdat ze niet hadden gezien dat de zaadjes aan elkaar kleefden door antistoffen. Niemand begreep daar achteraf iets van? Maar goed, ik ga hier niet de afvaller van LIFE uithangen, dan zou ik maar van forum moeten verhuizen ![]() Hier verder alles OK. Ik luister om de 2 dagen naar het hartje en het klopt nog. Nu hopen dat de groei ok OK is vrijdag.. Ik ben nu een dikke 11 weken. En ik moet zeggen: amai, ik mag niet klagen. Wel al een tots op mijn buik (vooral 's avonds), af en toe wat misselijk maar zelden overgeven, niet overdreven moe, nee ik voel me eigenlijk heel gewoon.. Allez, tot later iedereen! Mie |
| 18/06/2008 @ 20:06 helena | Hoi dames, Hier alles goed! Er groeit wel terug een cyste aan één kant, maar er groeien ook een 12-tal eitjes mee! Da's superveel voor mij, dus ik ben echt content! Hopelijk kunnen ze nu toch ook wat invriezen... Deze avond om 12 uur (moet dat op de spoed laten zetten) mijne pregnyl laten zetten. Vrijdag pick-up, maandag terugplaatsing. Ben er wel blij voor, heeft lang geduurd deze keer. Mie, mercikes dat je zo met me meeleeft. Da's heel lief! En ik ben ook hééél blij als ik uw trotse verhalen lees over het kloppen van het hartje en zo. Ik heb het zelf niet gehad, heb er wel wat verhalen over gelezen. Het is wel geruststellend he, maar heb ook gelezen dat je het soms niet goed meer hoort als de baby groter wordt omdat hij dan niet goed ligr. Maak je dan niet ongerust he!Karen, tof he dat ze al doorslaapt! Lana sliep door op 8 weken. Amaai, 't is inderdaad een goed pakske! Straks haalt ze Lana in! Die weegt nog geen 8 kilo! Lana kan sinds enkele dagen kruipen. Nu is niks meer veilig. Ze trekt zich aan alles en iedereen op, is direct ergens bij. Maar het is zo'n schatje! Mie, hoe is het met jou? Alles ok? Neela, welkom terug! Hopelijk heb je vlug een tweede wondertje! |
| 19/06/2008 @ 11:01 Mie | Hehe Kaatje, een baby houdt precies geen ritme aan he. Dat komt nog goed uit, we zijn op hetzelfde moment weg. Allez, dan ga ik nadien zeker eens binnen springen om dat dik pakske van u te bekijken ![]() Helena, oei, was ik blijkbaar helemaal fout. Ik dacht dat je eind vorige week al punctie had gehad.. Misvorming van mezelf denk ik, na mijn eerste echo duurt de punctie meestal niet lang. Die groeien altijd zo snel.. Maar 12 follikels, dat is een super resultaat!! Goed zo, het zal dan toch aan de Puregon hebben gelegen. Ik ga duimen hoor dat er overal een eitje in zit en dat ze (bijna) allemaal bevrucht geraken. Zeg, hadden jullie dat ook, dat jullie op voorhand al wisten wat het geslacht zou zijn? Of slaat dat op niks? Wij zijn er allebei van overtuigd dat het een jongen wordt. We noemen hem al bij naam en al haha. Mja, mijn man was ook met 2 jongens thuis en hij heeft al 2 zonen. Dus ik denk dat alleen die zijn mannelijke zaadcellen vruchtbaar zijn. Mie |
| 19/06/2008 @ 13:36 Mie | Ja Karen, dat gevoel heb ik dus ook: rotsvast overtuigd van een jongen. Raar want na die miskraam dacht ik altijd dat het een meisje zou zijn geweest. Ach ja. Bij mij is het ook geen wens die werkelijkheid wordt hoor. Ik wilde ook liever een meisje.. Ook voor mijn man, hij kent het jongens-verhaaltje al weg. Maar kom, ik heb het eigenlijk al helemaal aanvaard. En man is uiteraard ook heel trots, eender wat het geslacht is. De jongens weten het nog niet. We gaan het pas na onze reis vertellen, dan ben ik definitief de 12 weken voorbij. We wilden het ook niet tijdens hun examens vertellen, beter in de vakantie.. Eerlijk gezegd, we zijn er allebei al voor aant stressen. Soms vertel ik dat tegen mijn man, van jouw situatie, en dan moeten we toegeven: het kan bij ons net hetzelfde zijn. Vooral de jongste, die wil nu al bijna niet meer komen omdat hij dan te ver van zijn vrienden zit.. Mja, 16 en 18, dat is een moeilijke leeftijd he. Enfin, we hopen dat ze een beetje OK reageren natuurlijk. Ik weet in ieder geval nu al, dat als ze er ellendig over gaan doen en zich op dat kind gaan wreken, dat ik het ook nooit meer zal vergeten hoor. Dat begrijp ik dus best. Tja, we zien wel zeker. Mie |
| 20/06/2008 @ 11:36 Mie | Dag iedereen, Nog een kleine update. We zijn net terug van het HH en alles was in orde. We hebben het hartje gezien, de ruggengraat, een dunne nekplooi (oef!), enfin: alles erop en eraan. Hij is nu 5,3 cm groot, dat staat gelijk aan 12 weken. Hehe, wel handig, ik ben drie dagen vooruit gezet dus moet ik niet meer wachten op de 12weken grens. Het wordt wel spannend: hij is nu uitgerekend voor 2 januari. Weet je Karen, die zonen van mijn man die zijn niet echt kwaad (misschien wel anders als je mama dood is gegaan?), maar zoooo onverschillig. Dat zal wel bij de leeftijd horen, maar toch, ik vind dat jammer. Ze zijn een hele maand juni niet hier geweest omdat ze examens hadden. We hebben een beetje aangedrongen om toch ergens nog een dagje (no way dat ze twee volle dagen studeren in een weekend), maar nee. Ook die 50/50 regeling in de vakanties, die wordt helemaal niet meer opgevolgd. En we gaan hen ook niet verplichten. Ze zeggen wel: 'het ligt niet aan jullie, hier hebben we gewoon niks en thuis zitten al onze vrienden'. Ook begrijpelijk hé. Daarom vermoed ik dat ze niet kwaad gaan zijn, maar zeer onverschillig. En dat zou me ook zeer doen denk ik. Ik wil hen echt bij die nieuwe bengel betrekken, het is toch hun broertje (zusje)? Hopelijk willen zij dat ook.. Mie |
| 20/06/2008 @ 18:30 helena | Mie, ik ben er zeker van dat ze zich verbonden gaan voelen met dat kleine prutske. Misschien dat de eerste reactie wat onverschillig zal zijn, maar eens dat prutske er is zullen ze, net zoals bij Karen, zich er zeker mee bezig houden! En idd, zoals Karen zegt, je moet ook weten dat het een deel aan de leeftijd ligt, die onverschilligheid. Wanneer ze ouder zullen zijn zal dat zeker beteren. Ze hebben nog jàààààren om met hun "broertje" of "zusje" te spelen en vanalles te doen! Goed dat de echo ok was! Ben zo blij voor je! Karen, amaai, diene kleine pruts slaapt niet veel precies! Lana gaat altijd om 19.30 uur slapen en slaapt door tot 6-7 uur. Maar ze is natuurlijk ook al ouder he. Daarnet hebben ze 13 (!) eitjes weggehaald. Veel he. Hopelijk zijn er enkele bruikbare tussen. Ze gaan nu ook ICSI doen. Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zullen zijn. Maandag terugplaatsing om 10 uur. |
| 20/06/2008 @ 20:06 chrisje | helana succes met de tp. Mie wat goed dat de echo goed was . Ik mag dinsdag ( als alles de ontdooiing overleefd) om 9 u voor een tp .Als ze niks kunnen terugplaatsen wanneer bellen ze dan ? weet er iemand dat ? Ik heb zo eenvoorgevoel dat de 3 bevrorenembryootjes het niet gaan overleven en we dus voor eenverse poging moeten gaan . |
| 23/06/2008 @ 21:46 helena | Ja, Karen ze los laten is het moeilijkste wat een ouder moet doen he! Beter zo dan een huilbaby achter laten natuurlijk!Vandaag zijn er twee teruggeplaatst! Een toppertje en een bijna-toppertje. Nu maar hopen op een ![]() ! Haha! Twintig procent kans zei Gordts.Er waren er negen bevrucht, ze hebben er nog drie kunnen invriezen. Ik was zo blij met het resultaat! Echt de eerste keer dat ik zoveel eitje heb! En nu maar wachten! De 4de mag ik testen.Mie, ongelooflijk he, dat ze al alles hebben op een paar weken tijd! Wat een evolutie! Heb je op 16 weken ook een echo? Dat vond ik de mooiste omdat je dan echt alles ziet, daarna worden ze te groot... |
| 25/06/2008 @ 18:35 chrisje | hoi Ik ben gisteren voor een tp geweest . Ik had nog 3 embryootjes in de vriezer en ze hebbenze alle 3 moeten ontdooien en 1 heeft het overleefd en dat hebben ze teruggeplaatst . Het was gene topper maar goed . Hij maakte kans zeiden ze . 7 julie mag ik bloed laten trekken. Groetjes christel |
< vorige pagina | volgende pagina >

life leuven

tis eentje met karakter zenne, als het haar niet aanstaat, dan bleit die dat ze er bordeaux van wordt he!
Maar allez, ik weet wat het is om met je hoeveelheid eitjes te sukkelen. Maar Helena, ik hoop dat het goed is gegaan hoor!!
En ik ben ook hééél blij als ik uw trotse verhalen lees over het kloppen van het hartje en zo. Ik heb het zelf niet gehad, heb er wel wat verhalen over gelezen. Het is wel geruststellend he, maar heb ook gelezen dat je het soms niet goed meer hoort als de baby groter wordt omdat hij dan niet goed ligr. Maak je dan niet ongerust he!

Beter zo dan een huilbaby achter laten natuurlijk!
! Haha! Twintig procent kans zei Gordts.
En nu maar wachten! De 4de mag ik testen.