< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » life leuven

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/06/2008 @ 21:14
Kaatje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
natuurlijk deden wij de lucht eruit!!
Ge moe die naald een beetje meer vogelpikken, dan een puregonpenneke ja, groot verschil:-)

Ons floor slaapt al door se mannekes, is dat ni flink? Al een paar nachten op rij van 22 tot 7... not bad! het joenk is dik genoeg, ze moet daar tegen kunnen, ik geloof dat die bijna 6,5 kg weegt.
En sinds ze doorslaapt is ze overdag ook super geritmeerd. Ze heeft ook al een lievelingspopje, en dan maar wrijven in haar snoet ermee, lief zenne. En hup, ze slaapt. Ik ben al direct zo'n tweede ding gaan kopen, zodat ik dat ook kan wassen, of mocht ik ene kwijt zijn.

Donderdag krijgt ze weer een spuit, haar prevenar. Bij haar eerste spuit deed ze nogal iet zenne, amai!!
ze was een uur erna nog kwaad tis eentje met karakter zenne, als het haar niet aanstaat, dan bleit die dat ze er bordeaux van wordt he!

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 16:42
Mie

Amaaai Karen, goed zo voor uw dochter! Tis een flinke precies he. Man, daar doet elke moeder toch alles voor he, voor een goed slapend kind haha. En bolle baby's, daar ben ik zot van zunne! Lang leve de michelinbandjes

Hm, die lucht deed ik er niet uit, wist niet dat dat moest. Ach, het zal wel allemaal niet veel verschil maken. Met de lucht uit de Puregon naald te doen, smoste ik soms ook zunne. Dat maakte echt niet veel uit. Zelfs verschillende hoeveelheden, daar geloofde ik niet in zunne. Ik heb 100, 150 en 200 eenheden moeten spuiten, maar het resultaat was toch altijd ongeveer hetzelfde.

Ik heb zo een babysound spul in huis, waarmee je de hartslag van de baby kan horen. En ja hoor, gisteren hebben we al een heel snel tikkertje horen gaan. Zalig gewoon, en ook een beetje geruststellend. Stilaan begint het toch allemaal wat te koelen, de onrust. Het zal wel een baby'ke worden zeker, in januari?

Zeg Helena, had jij vandaag niet de eerste echo? En?

Mie
Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 20:00
Neela

HOI HOI
Ben hier een 2 tal jaartjes geleden ook vaak langsgekomen ! Heb mijn poppemieke gekregen dankzij Life en de papa en ik hebben vandaag beslist om een nieuwe poging te wagen voor babytje2....
Vandaag ongi geworden, dus natuurlijk lukt precies toch niet.

Dat zal dan mijn 4de verse poging zijn.

Dus ja, ik kom een beetje lezen, ... is er veel veranderd op 2 jaar ? enzoverder .....

Wat hebben jullie te vertellen over Life ?

PS KAREN, Ik herinner me je nog, je had een zoontje Daan en ik zie nu dat je ook een dochtertje hebt gekregen. Proficiat alvast!

tot later

Neela

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 20:41
Kaatje

Neela

bedankt! floor, is bijna een fleurtje he:-)

Succes alvast met jullie pogingen!!!

Ik heb met veel plezier het blad teruggestuurd naar life, dat ze de zaadjes in de vriezer mogen vernietigen! tis genoeg, kamers vol, lot genoeg getart vinden we. Zeker na de vieze eerste uren van floortje, nee, finito :-)

alleen nog een eiceldonatie cyclus binnen een paar maanden...

hoe ist met de rest hier??

karen

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 19:07
chrisje

Online Status
hoi
Ik ben terug bezig mets estrofem. morgen mag ik op kontrole
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 22:35
Neela

Hi

Even komen melden dat mijn vriend zijn visjes vandaag is gaan deponeren op Life, hij had gebeld en mocht gelijk komen !

Ik ben zoooo benieuwd....

Ik lees hier ook wel een hoop medicijnen die ik niet ken....
Ik stam nog uit de suprefact en menopur tijd. Haha

Is er veel veranderd op Life ?

Karen, fijn dat je aan donatie doet, chapeau !

Ja Floor en Fleur liggen kort bijeen. We hebben dezelfde smaak precies.

Ik ben al met namen bezig moest ik zwanger raken...... ben er helemaal klaar voor ! Je mag me altijd namen tips geven !

Allee,
Groetjes en succes dames

Neela

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 15:32
Mie

Dag iedereen,

Jammer dat we niks van Helena horen. Ik zit er alsmaar op te wachten. Niet dat ik niet geïnteresseerd ben in de rest he Maar allez, ik weet wat het is om met je hoeveelheid eitjes te sukkelen. Maar Helena, ik hoop dat het goed is gegaan hoor!!

Chrisje, jij ook heel veel succes! We blijven allemaal mee duimen hoor, en de moed niet opgeven he.

Kaatje, jongens toch, elke week denk ik wel eens: ik ga naar Karen gaan. Maar je kent dat he. Einde week vertrekken we voor 2 weken op verlof, dus zal het iets voor de zomer zijn. Maar dan is het gelukkig wel rustig op het werk.

Neela, jou ken ik niet.. Van voor mijn tijd hier waarschijnlijk. In ieder geval al veel succes met de volgende poging. Ik denk dat er allemaal niet zoveel is veranderd, misschien dat ze nu sneller met Puregon afkomen. Ik heb dat toch drie keer moeten gebruiken, Menopur nooit. Maar het blijkt gemakkelijker te zijn dan Menopur, dus.. Verder hoop ik voor jou op een eerlijk resultaat van het sperma onderzoek in LIFE. Ik heb er 4 inseminaties voor niks gedaan omdat ze niet hadden gezien dat de zaadjes aan elkaar kleefden door antistoffen. Niemand begreep daar achteraf iets van? Maar goed, ik ga hier niet de afvaller van LIFE uithangen, dan zou ik maar van forum moeten verhuizen

Hier verder alles OK. Ik luister om de 2 dagen naar het hartje en het klopt nog. Nu hopen dat de groei ok OK is vrijdag.. Ik ben nu een dikke 11 weken. En ik moet zeggen: amai, ik mag niet klagen. Wel al een tots op mijn buik (vooral 's avonds), af en toe wat misselijk maar zelden overgeven, niet overdreven moe, nee ik voel me eigenlijk heel gewoon..

Allez, tot later iedereen!

Mie
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 20:06
helena

Hoi dames,

Hier alles goed! Er groeit wel terug een cyste aan één kant, maar er groeien ook een 12-tal eitjes mee! Da's superveel voor mij, dus ik ben echt content! Hopelijk kunnen ze nu toch ook wat invriezen... Deze avond om 12 uur (moet dat op de spoed laten zetten) mijne pregnyl laten zetten. Vrijdag pick-up, maandag terugplaatsing.
Ben er wel blij voor, heeft lang geduurd deze keer.
Mie, mercikes dat je zo met me meeleeft. Da's heel lief!En ik ben ook hééél blij als ik uw trotse verhalen lees over het kloppen van het hartje en zo. Ik heb het zelf niet gehad, heb er wel wat verhalen over gelezen. Het is wel geruststellend he, maar heb ook gelezen dat je het soms niet goed meer hoort als de baby groter wordt omdat hij dan niet goed ligr. Maak je dan niet ongerust he!

Karen, tof he dat ze al doorslaapt! Lana sliep door op 8 weken. Amaai, 't is inderdaad een goed pakske! Straks haalt ze Lana in! Die weegt nog geen 8 kilo!
Lana kan sinds enkele dagen kruipen. Nu is niks meer veilig. Ze trekt zich aan alles en iedereen op, is direct ergens bij. Maar het is zo'n schatje!

Mie, hoe is het met jou? Alles ok?

Neela, welkom terug! Hopelijk heb je vlug een tweede wondertje!
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 20:57
Kaatje

onze floor heeft doorslapen al terug opgegeven hoor. vanacht was het 4.45 als ze wakker was, tis altijd ergens tussen 4 en 5;
maar ze gaat nu wel slapen om 21.30, dus, zo rekt de tijd ook natuurlijk, en heb ik ook nog es een uurke met manlief, ik heb die precies de laatste weken niet gezien of gevoeld.
Tegen dat de kindjes gewassen zijn, en alles opgeruimd, dan ging ik met floortje al boven, en hij zat dan beneden, en eer ze dan sliep, dan ging ik daarna ook niet meer terug naar beneden..

Mie, wij zijn zelf ook weg de eerste week van juli, daarna ben ik een tijd thuis!

doei

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:01
Mie

Hehe Kaatje, een baby houdt precies geen ritme aan he. Dat komt nog goed uit, we zijn op hetzelfde moment weg. Allez, dan ga ik nadien zeker eens binnen springen om dat dik pakske van u te bekijken

Helena, oei, was ik blijkbaar helemaal fout. Ik dacht dat je eind vorige week al punctie had gehad.. Misvorming van mezelf denk ik, na mijn eerste echo duurt de punctie meestal niet lang. Die groeien altijd zo snel.. Maar 12 follikels, dat is een super resultaat!! Goed zo, het zal dan toch aan de Puregon hebben gelegen. Ik ga duimen hoor dat er overal een eitje in zit en dat ze (bijna) allemaal bevrucht geraken.

Zeg, hadden jullie dat ook, dat jullie op voorhand al wisten wat het geslacht zou zijn? Of slaat dat op niks? Wij zijn er allebei van overtuigd dat het een jongen wordt. We noemen hem al bij naam en al haha. Mja, mijn man was ook met 2 jongens thuis en hij heeft al 2 zonen. Dus ik denk dat alleen die zijn mannelijke zaadcellen vruchtbaar zijn.

Mie
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:16
Kaatje

Hey Mie

wij Daan had ik voor 10 weken al een defintief gevoel dat het een jongen zou zijn. en t was niet dat ik wens voor werkelijkheid nam, wat wilde toen eigenlijk liever een meisje
toen Van Dijck op 20 weken zei, dat hij es zou kijken wat het was, zei ik bespaart u dat mar, tis toch ne jongen, en ne seconde later zagen we ballekes op het scherm
heeeel sterk gevoel had ik hoor !!

zeg, wat zeggen de kinderen eigenlijk???? ik hoop,dat die iets beter reageren dan de oudsten van manlief, toen we zwanger waren van Daan zenne....
als ge nu zou bezig zien met dat kind, en ook met Floor, dan zoudt ge dat vergeten, hoe lelijk die toen gedaan hebben. maar eerlijk,ik vergeet dat nooit...

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 13:36
Mie

Ja Karen, dat gevoel heb ik dus ook: rotsvast overtuigd van een jongen. Raar want na die miskraam dacht ik altijd dat het een meisje zou zijn geweest. Ach ja. Bij mij is het ook geen wens die werkelijkheid wordt hoor. Ik wilde ook liever een meisje.. Ook voor mijn man, hij kent het jongens-verhaaltje al weg. Maar kom, ik heb het eigenlijk al helemaal aanvaard. En man is uiteraard ook heel trots, eender wat het geslacht is.

De jongens weten het nog niet. We gaan het pas na onze reis vertellen, dan ben ik definitief de 12 weken voorbij. We wilden het ook niet tijdens hun examens vertellen, beter in de vakantie.. Eerlijk gezegd, we zijn er allebei al voor aant stressen. Soms vertel ik dat tegen mijn man, van jouw situatie, en dan moeten we toegeven: het kan bij ons net hetzelfde zijn. Vooral de jongste, die wil nu al bijna niet meer komen omdat hij dan te ver van zijn vrienden zit.. Mja, 16 en 18, dat is een moeilijke leeftijd he. Enfin, we hopen dat ze een beetje OK reageren natuurlijk. Ik weet in ieder geval nu al, dat als ze er ellendig over gaan doen en zich op dat kind gaan wreken, dat ik het ook nooit meer zal vergeten hoor. Dat begrijp ik dus best. Tja, we zien wel zeker.

Mie
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 13:57
Kaatje

jama, Mie, ge zou ook es moeten zien hoe het hier de laatste 3 jaar verbeterd is!!! De jongens zijn uit hun apenjaren nu, en ze dragen de kleinsten op handen!!
Een verschil is natuurlijk dat wij alles zijn wat ze hebben, ze hebben geen thuis bij hun mama he. dus dat is dan toch meer een broer en zus, omdat ze in hetzelfde huis wonen, denk ik?

Enfin, bereid u voor op reacties als: gelle zijt zeker compleet zot geworden???
en op hunne pa: weet ge wle hoe oud dat gij zijt??

dat zeiden ze hier

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:36
Mie

Dag iedereen,

Nog een kleine update. We zijn net terug van het HH en alles was in orde. We hebben het hartje gezien, de ruggengraat, een dunne nekplooi (oef!), enfin: alles erop en eraan. Hij is nu 5,3 cm groot, dat staat gelijk aan 12 weken. Hehe, wel handig, ik ben drie dagen vooruit gezet dus moet ik niet meer wachten op de 12weken grens. Het wordt wel spannend: hij is nu uitgerekend voor 2 januari.

Weet je Karen, die zonen van mijn man die zijn niet echt kwaad (misschien wel anders als je mama dood is gegaan?), maar zoooo onverschillig. Dat zal wel bij de leeftijd horen, maar toch, ik vind dat jammer. Ze zijn een hele maand juni niet hier geweest omdat ze examens hadden. We hebben een beetje aangedrongen om toch ergens nog een dagje (no way dat ze twee volle dagen studeren in een weekend), maar nee. Ook die 50/50 regeling in de vakanties, die wordt helemaal niet meer opgevolgd. En we gaan hen ook niet verplichten. Ze zeggen wel: 'het ligt niet aan jullie, hier hebben we gewoon niks en thuis zitten al onze vrienden'. Ook begrijpelijk hé. Daarom vermoed ik dat ze niet kwaad gaan zijn, maar zeer onverschillig. En dat zou me ook zeer doen denk ik. Ik wil hen echt bij die nieuwe bengel betrekken, het is toch hun broertje (zusje)? Hopelijk willen zij dat ook..

Mie
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 18:30
helena

Mie, ik ben er zeker van dat ze zich verbonden gaan voelen met dat kleine prutske. Misschien dat de eerste reactie wat onverschillig zal zijn, maar eens dat prutske er is zullen ze, net zoals bij Karen, zich er zeker mee bezig houden! En idd, zoals Karen zegt, je moet ook weten dat het een deel aan de leeftijd ligt, die onverschilligheid. Wanneer ze ouder zullen zijn zal dat zeker beteren. Ze hebben nog jàààààren om met hun "broertje" of "zusje" te spelen en vanalles te doen!
Goed dat de echo ok was! Ben zo blij voor je!

Karen, amaai, diene kleine pruts slaapt niet veel precies! Lana gaat altijd om 19.30 uur slapen en slaapt door tot 6-7 uur. Maar ze is natuurlijk ook al ouder he.

Daarnet hebben ze 13 (!) eitjes weggehaald. Veel he. Hopelijk zijn er enkele bruikbare tussen. Ze gaan nu ook ICSI doen. Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zullen zijn. Maandag terugplaatsing om 10 uur.
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 20:06
chrisje

Online Status
helana succes met de tp.
Mie wat goed dat de echo goed was .
Ik mag dinsdag ( als alles de ontdooiing overleefd) om 9 u voor een tp .Als ze niks kunnen terugplaatsen wanneer bellen ze dan ? weet er iemand dat ? Ik heb zo eenvoorgevoel dat de 3 bevrorenembryootjes het niet gaan overleven en we dus voor eenverse poging moeten gaan .
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 21:23
Kaatje

allebei veel succes!!!!

Floortje slaapt wel lang eigenlijk zenne, want die slaapt ' s morgens nog door tot 10uk, maar ja, dan is mijn dag al lang begonnen he?
ik heb nu ook es een keer getest, en 's nachts heeft die geen eten nodig zenne, heb es ne nacht een tut gegeven, en die slaapt direct voort met 1 keer tut geven. dan heeft die gene honger zenne maar ze is zoooo dik, die moet echt zonder eten kunnen dan. gisteren heeft ze vb van 20 to 22U geslapen, dan gegeten, en van 23 tot 6 geslapen, en dan door tot 10..dus da's toch veel he?

ja, onverschillig is ook niet tof. Bij ons was die baby toen een echte invasie in HUN huis he, bij jullie is dat anders ja. En idd, tis de leeftijd. Vna kinderen van die leeftijd krijg je niks terug he, ik nam dat vroeger altijd heel persoonlijk, maar alle kinderen blijken zo te zijn. Kinderen zien hun ouders pas echt graag, en doen daar pas iets voor terug als ze zelf ouder zijn geworden...zegt man altijd

ikke vandaag gaan werken, voor de eerste dag! volgende week nog 2 dagen, en dan ist weer vakantie Ik was blij om grote mensen te zien, en ondanks dat Floor de tweede is, en dat ze gewoon bij mijn mama was, moest ik janken, toen ik ze achterliet. Ze heeft een fles gedronken, direct, no problemo, ze kan dus zonder mij...

dada

karen

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 21:46
helena

Ja, Karen ze los laten is het moeilijkste wat een ouder moet doen he!Beter zo dan een huilbaby achter laten natuurlijk!

Vandaag zijn er twee teruggeplaatst! Een toppertje en een bijna-toppertje. Nu maar hopen op een ! Haha! Twintig procent kans zei Gordts.
Er waren er negen bevrucht, ze hebben er nog drie kunnen invriezen. Ik was zo blij met het resultaat! Echt de eerste keer dat ik zoveel eitje heb!En nu maar wachten! De 4de mag ik testen.

Mie, ongelooflijk he, dat ze al alles hebben op een paar weken tijd! Wat een evolutie! Heb je op 16 weken ook een echo? Dat vond ik de mooiste omdat je dan echt alles ziet, daarna worden ze te groot...
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 18:35
chrisje

Online Status
hoi
Ik ben gisteren voor een tp geweest . Ik had nog 3 embryootjes in de vriezer en ze hebbenze alle 3 moeten ontdooien en 1 heeft het overleefd en dat hebben ze teruggeplaatst . Het was gene topper maar goed . Hij maakte kans zeiden ze . 7 julie mag ik bloed laten trekken.
Groetjes christel
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:11
Kaatje

helena, ik wil je enthousiasme niet temperen,maar iik zou echt niet hopen op een tweeling zenne. Ik ken iemand die zo kort na haar eerste een tweeling heeft bijgekregen, dat was echt hel!! die tweeling is nu 15 maanden, en dat mens heeft die hele tijd nog geen minuut voor zichzelf gehad denk ik...

Bij mij wilden ze de 2de keer nog geen 2 terugzetten, omdat de eerste zo snel gelukt was, en de embies te goed waren. Puttemans toen.

Ondertussen dus gisterenen vandaag gaan werken, morgen nog efkes, en tis gedaan. Floor doet dat prima, zonder mij, met haar fles, maar dat gekolf is toch extra werk zenne. En ondertussen proberen alles bijeen te hebben voor de vakantie!! we zijn de zaterdag weg he, dus ik hoor het later wel, de uitslagen van die embies!!

doei

Karen

ps Floor vandaag gewogen; 12 wk en 6700 gram.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >