< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika
10/06/2008 @ 20:13
Mieke2

Online Status Bekijk profiel
Amai zeg waar zitten jullie allemaal ? Iedereen geveld door de warmte ?

Gisterenavond hebben we mijn moeder en stiefvader en Steven zijn moeder bij Steven thuis uitgenodigd, zogezegd om eens met elkaar kennis te maken. Steven had het al tevoren tegen zijn moeder verteld, ongeveer een week geleden, hij kon het echt niet zwijgen en die reageerde heel enthousiast. Mijn moeder en stiefvader daarentegen reageerden heel flauw en begonnen eigenlijk alleen direct te zeuren "amai, nu ga je weer verhuizen, moet je je appartement verkopen, amai 2 kindjes zo kort op elkaar... " Pfffff ... Ik heb dan vanmorgen naar mijn moeder gebeld en gevraagd waarom ze zo koel reageerden, ze antwoordde dat dat niks was voor over de telefoon en dat ze dat nog wel eens zou uitleggen Ach ja, ik kan het me niet aantrekken, als ze enkel maar willen / kunnen zeuren moeten zij dat weten.
Mijn zonnewerende gordijnen hangen er ondertussen, gelukkig met dit weer, en nu ga ik nog wat verderwerken in de badkamer. Tegen dat ik hier wegga zal het in orde zijn ... Maar ja dat moet ook he, ziet het er beter uit om te verkopen.

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 21:27
lies

@Mieke2: min moeder en vader reageerden ook erg koel hoor toen we vertelden dat ik in verwachting was. Ik denk dat ze een beetje overdonderd waren door het nieuws. Bij jouw ouders is dat wsch hetzelfde/ Nog niet zo lang 'officieel' samen met Steven en nu een kindje erbij.

Onze Seppe steekt echt gevaarlijke toeren uit. Hij schuift nu een keukenstoel tot bij de muur, klimt op de stoel en wil dan op de vensterbank klimmen... Is dit normaal of moet ik beginnen panikeren?
We laten het hem natuurlijk niet toe en zeggen dat het gevaarlijk is, maar ie snapt dat nog niet hé...

Mijn man is aan het einde van zijn Latijn. Hij kan niks meer opruimen 's avonds of nog iets doen voor zichzelf. Hij zegt dat Seppe zo lastig is als je er niet mee bezig is. Bij mij is dat overdag helemaal niet zo. Toby kan toch ook wel even met zijn broer spelen hé. Mijn man is nu nog bezig met een auto repareren, moet zich nog douchen. Ik ben thusi avn half negen, heb iets gegeten, heb opgeruimd en afgewassen, heb Toby's huiswerk bekeken en zit nu net achter pc. Nu ik klaag niet hoor, want ik ben een avondmens, maar mijn man begint 's morgens om 6 uur... En eigenlijk ben ik ook van 7u 's morgens bezig met de kinderen en het huishouden, daarna gaan werken... Gisteravond had ik tot half 12 liggen lezen in het laatste deel van Harry Potter. Ik heb mezelf verplicht om het neer te leggen en deze ochtend wilde ik het echt uitlezen, dus heb ik mezelf verplicht om mij eens in de zetel te zetten en het uit te lezen.

Ga een skijken of Wim in de douche staat, dan ga ik een ijsje klaarmaken voor hem. Voor mij niet, want ik heb me nu echt voorgenomen om te lijnen tot aan onze reis...

Lies

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 11:01
Mieke2

@ Lies : mijn ouders hun reactie met Katrien was nochtans veel enthousiaster, en toen was het toch een veel moeilijkere situatie denk ik. Ach ja, ik zal wel eens horen wat mijn moeder maandag te zeggen heeft, en als het hen niet aanstaat leggen ze hunne kop er maar naast. Natuurlijk hadden wij ook liever nog even gewacht, al was het alleen maar voor alle praktische rompslomp die het nu met zich meebrengt, maar toch zijn we gelukkig. Moeten ouders niet gelukkig zijn als de kinderen gelukkig zijn ?
Tja en Seppe lastig bij Wim en niet bij jou ... waarschijnlijk een kwestie van perceptie he ? Wim is dat mss iets minder gewoon dan jij, en bovendien weet iedereen dat muli-tasking alleen voor vrouwen is weggelegd ! hij zal het wel gewoon geraken zeker ? Ik zie dat nu soms al bij Steven, dan is hij met Katrien aan het spelen en dan vraag ik hem om bijvoorbeeld even iets aan te geven, dan is het antwoord steevast "dat gaat niet want ik ben met Katrien aan het spelen". Terwijl dat bepaalde ding dan binnen handbereik ligt he ! Voor ons vrouwen onbegrijpelijk, terwijl elke man idd zo zal reageren. Ach ja, moeten we maar mee leren leven zeker ?
Wat Seppes zin voor avontuur betreft : dat is perfect normaal hoor. En idd ze begrijpen nog niet dat dat gevaarlijk is. Alles wat onveilig is wegzetten of blokkeren zou ik zeggen, ofwel er constant achter lopen
groetjes, Mieke 2

[Laatst gewijzigd door Mieke2 - 12/06/2008 @ 11:03] - Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 16:00
Mieke2

Hallo iedereen, nog steeds zo rustig hier ?
Ik heb sinds enkele dagen vrij veel vochtverlies, ik had dat niet zo erg en toch zeker niet zo vroeg bij de zwangerschap van Katrien. Ik heb dan vandaag de gyn gebeld, maar t was helaas een vervanger, mijn eigen gyn is op vakantie. Ik moest een wisser laten nemen in het ziekenhuis en mag dan vrijdag op consultatie, tegen dan hebben ze ook de uitslag van het onderzoek. Maar ik ben natuurlijk wel ongerust ondertussen ... De gyn zei aan de telefoon dat het wellicht een vaginale ontsteking zou zijn, maar ik heb helemaal geen jeuk of pijn ... Enfin, we kunnen niets anders doen dan afwachten, en er het beste van hopen. De vroedvrouw in het ziekenhuis zei wel dat zolang ik geen pijn had en er geen bloed bij was ik me geen zorgen hoefde te maken.
De badkamer is ondertussen zo goed als af, enkel nog een lamp hangen maar die moet Steven één dezer eens komen plaatsen. Het teraas is voor de eerste keer geschilderd, tweede couche zal zijn voor de volgende dag goed weer, en dan de afsluiting nog plaatsen dan is dat ook proper. En natuurlijk de tegels leggen, maar daarmee wacht ik tot al de rest af is.
Katrien is erg braaf ondertussen, en zeer actief, die is constant aan het spelen en vannales aan het uitproberen ;)
groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:30
Erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier loopt mijn zwangerschap op zijn laatste ... Maandag a.s. (23 juni) word ik ingeleid!
Baby is er klaar voor,mama ook, want het is lichamelijk nu wel érg zwaar ... Daarom die inleiding.

Vandaag nog eens uitgeslapen tot 11u, zalig zeg? Straks nog eens alles inkopen voor komende week, zodat er genoeg in huis is voor de papa en myrthe. Nog gauw alles opstrijken, wat kuisen en ik ben er klaar voor!
Kheb al paar keer serieuze weeën gehad,dat het voor elk moment kon zijn. Khad 1,5cm ontsluiting dinsdag en mijn vliezen waren voelbaar. Kon ook gestript worden maar de gyn wou toch nog een week wachten, voor de longetjes.Dat ze zeker rijp gaan zijn.

Moesten jullie me niet meer horen, dan kom ik na de bevalling gauw langs met blij nieuws!

groetjes x

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:20
Deetje

Goh Erika dat is al snel hee! Heel veel succes met de laatste loodjes en het klinkt misschien afgezaagd maar ik zeg het toch...geniet ervan!!!
Als ik terugkijk hoe snel het gaat, Martijn is al zo'n grote knul aan het worden, lacht naar iedereen, krijgt een eigen willetje en dan zie ik mama's lopen met zo'n kleintje in de wagen en denk ik toch altijd dat ik het zo ontzettend bijzonder vind! Maar het gaat wel ongelooflijk snel.

Mieke2 met jou ook alles goed? Een vriendin van mij was (ook met spiraaltje) plots overtijd, ik moest gelijk aan jou denken, maar tot haar grote spijt bleek het niet het geval...grappig we hadden het er wel ees over dat ze nog wel ooit een tweede wil maar voorlopig niet, en dan doet ze een negatieve test en dan toch de teleurstelling

Lies met jou ook alles goed??? En Seppe stapt hij al?

Hier gaat alles dus z'n gangetje, ik begin in juli met een opleiding en daar hoop ik binnen drie jaar klaar mee te zijn en dan ga ik hopelijk mijn droom waarmaken!! Ik wil graag de opleiding verloskundige doen, zal zwaar zijn met het gezin maar mijn man weet dat ik het heel graag wil en hij zal me waar hij kan steunen, bijkomend voordeel is dat hij uiteindelijk minder wil gaan werken en dit schept daar dan weer de mogelijkheden voor! Maar eerst maar eens de vereiste vooropleiding als eerste stap en dan zien we verder...

groetjes Andrea
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 15:28
Mieke2

@ Erika : ik kan me voorstellen dat het zwaar weegt nu en dat je uitkijkt naar maandag. Ik wens je een vlotte bevalling en een heel lieve baby ! Veel succes en laat ons iets weten he !
@ Andrea : Het gaat idd snel he, die kleintjes. Als ik zie hoe snel het met Katrien gaat, ik ben echt van plat te proberen met dit kindje iets meer van de babytijd te genieten. Met Katrien ben ik daar eigenlijk niet voldoende aan toe gekomen, met haar reflux en de verhuis enzo ... Nu zijn we met twee en hopelijk verloopt ales vlot, zodat ik ten volle kan genieten van dat lieve piepkleine schatje.
Leuk dat je man je steunt in je plannen, en ik hoop dat je je droom kan waarmaken ! Het zal idd niet zo simpel zijn in combinatie met je gezin, maar als je echt voor iets gaat dan lukt het vast wel ! Veel succes !

Met mij gaat het ondertussen vrij goed, ik ben wel nog snel moe en kortademig en 's ochtends af en toe nog een flauw gevoel in mijn maag maar de echte misselijkheid is gelukkig voorbij (hout vasthouden ! ) Verder wat last van gevoelige borsten en mijn rug, maar al bij al valt het allemaal nog wel mee. Gisteren heb ik nog wat geschilderd op het terras, maar dat voelde ik 's avonds wel hoor, ik was echt doodop. Met Katrien gaat alles goed, al is die met momenten flink chagrijnig omdat ze iets probeert of wil doen maar het nog niet kan
Dan kan ze zo koppig en boos worden ... Eigenlijk wel grappig, maar wel vermoeiend met momenten. Ook heeft ze momenteel veel last van verlatingsangst, ik kan haar echt geen minuut alleen laten zonder dat ze begint te brullen, zelfs niet bij Steven of bij de bomma. Eens ik weg ben stopt ze wel na een tijdje, maar toch ... Ach ja, dat zal wel beteren zeker.
Steven is ondertussen al bekomen en zich volop aan het voorbereiden op het vadreschap. Hij zit constant met zijn neus in de boeken (zwangerschapsbijbel, hoe een baby verzorgen, wat papa weten moet ...) en maakt regelmatig opmerkingen zoals "ga maar efkens liggen schatje, ik doe dat wel" of "als het kindje er is dan ...". Wel schattig hoor. De verbouwingen bij hem thuis zijn bijna in orde, dus binnenkort kan ik stilletjesaan beginnen met één en ander te verhuizen. Winterkleding bijvoorbeeld, of boeken, die heb je toch niet allemaal constant nodig he. Allé, ik ga de afwas eens doen, die staat er nog.
groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 19:53
lies

Hey,

Twas hier de laatste tijd druk, maar nu de proeven voorbij zijn, is het een stuk kalmer. Morgen moet ik maar anderhalf uur werken, gelukkig want onthaalmoeder heeft dag vrijaf.

@Erika: ik wens je een vlotte bevalling toe! Je hebt het echt niet gemakkelijk gehad hé, dus ik hoop d

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:00
lies

Weet niet wat ik uitgestoken heb, maar mijn bericht werd onvolledig geplaatst...

@Erika: ik hoop dat je maandag je kleintje snel in je armen hebt!

@Andrea: stappen, daar heeft Seppe absoluut geen zin in. Hij wil zelfs niet aan de handen stappen. Klimmen dat is de top momenteel (van de keukenstoel op de tafel, in de zetel en er weer uit, op de salontafel..) Ik denk dat ik hem ga inschrijven voor een cursus muurklimmen voor peuters
Goed van je dat je opleiding wilt volgen, het zal wel niet te onderschatten zijn met je kroost, maar dat lukt wel hoor!

@Mieke2: is alles ok met dat vochtverlies en zo? Leuk dat Steven zich zo in zijn vaderrol inleeft!

Ik zit hier te wachten op Toby. Hij moest om 19u thuis zijn en hij moet nog studeren voor zijn proefwerk. Hij is er dus nog niet...
Hij wil geen enkele inspanning doen voor de proeven en zijn punten zullen er ook naar zijn. Dan zal hij wel wenen omdat hij geen beloning krijgt maar ja, wie zijn billen brandt...
Wel jammer, als je weet wat hij allemaal in zijn mars heeft...

Zo, ga nog briefje maken voor de ouders, want ze gaan weer eens wegenwerken doen in de straat van mijn praktijk en we gaan een hele tijd niet in de straat kunnnen
En dan ga ik seppes pyjamaatje aandoen en zijn flesje maken,

Groetjes,

Lies

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:02
lies

Nog vergeten te vertellen dat ik Seppes haar laten knippen heb. Het was echt lang, maa rnu zijn al zijn krullekes wel weg

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:24
Mieke2

@ Lies : jammer dat Toby zijn best niet wil doen. Maar idd, wie zijn gat verbrandt ... Dat Seppe niet wil stappen is zeker niet abnormaal hoor. Ze doen alles in stukjes he, nu is het weer het klimmen en dan heeft hij geen tijd voor iets anders. Dat komt nog wel, en wees blij voorlopig want eens ze aan 1 handje kunnen stappen willen ze dat meestal de hele dag oefenen ! Enfin, zo was Katrien toch, als madam haar goesting zou gekregen hebben ik zou er de hele dag mee hebben kunnen rondstappen. En nu ze los kan lopen wil ze totaal niet meer aan het handje, en dat is wel lastig op straat want ze wil perse lopen en niet in de buggy. In het fort ofzo laat ik haar dan wel eens lopen maar op straat kan dat natuurlijk niet, ze zou zo de rijweg oplopen, maar ja dat gevaar begrijpt ze nog niet he. Dus heb ik de helft van de tijd een koppig huilende peuter in de buggy ...
Ik zou zeggen geniet ervan dat het nu wat kalmer is met je werk ! Hebben jullie vakantieplannen ?

We zijn vanmorgen bij de gyneacoloog geweest, ik heb idd één of andere bacterie in de vagina. Ik heb daar nu medicatie voor gekregen, een soort capsules die ik moet inbrengen, en moet ook dagelijks spoelen met isobetadine, dan zou hetna een weekje weg moeten zijn. Niks ernstigs gelukkig. En ons beebje zag er zeer goed uit, we hebben het hartje zien kloppen ! Het is nu 2.2 cm groot, wat overeenkomt met 8 weken en 6 dagen zwangerschap. Sebiet dus even proberen mijn banner aan te passen, al kan het natuurlijk goed zijn dat ze bij de volgende controle iets anders zeggen. Steven was weer helemaal ontroerd toen hij de echo zag Het was helaas wel een andere gyneacologe, mijn vaste is op vakantie, amai ben ik blij dat dat niet de mijne is. Ik voelde me er echt niet bij op mijn gemak, ze was zo kortaf en zakelijk, gaf heel weinig uitleg ik moest echt naar alles vragen, en bovendien zijn we pas ruim een half uur na onze afspraak kunnen binnen gaan. en van de andere mensen in de achtzaal hoorden we dat dat daar blijkbaar de normaalste gang der zaken is, en dat we geluk hadden dat het 'maar' een half uur extra was. Ach ja, binnen 10 dagen kan ik terug op controle bij mijn eigen gyn.

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 17:49
lies

@mieke2: het zal wsch een soort schimmelinfectie zijn, ik heb ook eens van die bollen moeten opsteken. Is vlug beter hoor!
Wij hopen dat seppe zich vlug concentreert op lopen, want het klimmen is echt wel gevaarlijk en als ie loopt, dan gaat ie wsch niet zoveel meer aan klimmen denken...
Een andere gyn is nooit fijn hé.

Zo, ga mijn was sorteren. Mijn man belde net om te zeggen dat hij langer moet werken De laatste tijd is het echt erg. Hij moet nromaal om Seppe, dus dan moet ie wel op tijd stoppen. Maar vandaag was om dicht, dus was dat geen probleem. Maar ook als ie thuis is, is ie nog ebzig met zijn werk.Hij klaagt er steeds over, maar doet er niks aan. Hij durft dan tegen mij zeggen dat ik beter zou stoppen met werken als we nog een derde kindje hebben. Ik vind dat ik een goede balans heb tussen werk en gezin. Overdag een beetje huishouden en administratie en ebzig zijn met Seppe. En dan werken van 14u tot 20u. oké, die late uren zijn niet altijd ideaal.
Ik hoop nu dat ik mijn nieuwe collega veel uren kan geven en ik het wat kalmer aan kan doen.

Groetjes,

Lies

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:26
Annemieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Erika, je bent nu ongetwijfeld al volop aan het genieten van dat kleine boeleke, proficiat alvast ! Kom maar snel vertellen hoe alles gegaan is, en hoe dat lieve kleintje heet !

Lies, aiai rapport-tijd en een lastige Toby... da's inderdaad een zware combinatie. Hopelijk redt hij het op basis van wat hij tijdens de lessen heeft opgestoken hé... Tja en mannen en multitasking, we kennen het allemaal hé ;)

Mieke, beikes van die vettige "tikkeneikes" opsteken :( maar ja, er zal niet veel anders opzitten hé... ik hoop dat je snel van die infectie vanaf bent !

en nu effe (weeral) een ego-momentje : taratatataaaaa : ik word vanaf 1 september de nieuwe directeur van onze school ! In realiteit ben ik nu echter al een aantal taken aan het waarnemen (om wat op te warmen ;) ), en ben ik ook heel hard bezig met alle openstaande dossiers in te studeren... heel spannend allemaal, maar wel hard werken :)

Bon, ik moet alweer weg, tis vanavond proclamatie op school en daarna cocktailparty, en er moeten nog een massa kleine dingen gebeuren...

Daag !
annemieke
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 14:06
lies

@Annemieke: dikke proficiat hoor! Amai, volgens mij gaan er daar de komende jaren veel feestjes gegeven worden met zo'n feestbeest als directeur!

@Erika: laat snel iets van ej horen meid! Ik ben benieuwd!

Tja, Toby's rapport is zeer slecht. Voor taal heeft ie redelijk gewerkt, zijn dictee is wel slecht. Dat si altijd wat minder, maar nu ahd hij maar 11/20.
Voor wiskunde behaalt hij maar 62%. Vorig ajar was hij een van de eersten van de klas met 90% en nu is hij de laatste... Voor de leervakken is hij overal de laatste. Hij heeft er gewoon geen inspanning voor gedaan. Hij kan het wel, maar als hij niet wil, dan gooit hij er gewoon met zijn pet naar... Jammer, maar hij moet het zelf weten hé.
Moet deze namiddag niet werken, ging een beetje van zonnetje egnieten maar er zijn steeds wolken...
Zal amar een beetje administratie doen zeker?

Groetjes,

Lies

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 13:26
Mieke2

@ Annemieke : dikke proficiat met je baan ! Ik hoop dat je het leuk gaat vinden !
@ Lies : wat jammer dat Toby zo'n slecht rapport heeft, zeker als je weet dat hij het eigenlijk wel kan. Maar ja, je kan het er moeilijk in kloppen he ... Misschien helpt het om ook voor schoolresultaten een beloningssysteem in te voeren ? Bijvoorbeeld vanaf 8/10 een extra half uurtje tv kijken of zoiets ? Of omgekeerd, als hij geen 7 of 8 haalt geen tv (of iets anders) dat weekend ?
Wel spijtig dat je man zo vaak moet overwerken. Maar ook wel wat onzinnig om dan te zeggen dat jij dan maar moet stoppen met werken, hij kan het toch ook best wat rustiger aan doen ? Ik hoop dat jullie een goede oplossing vinden.

De infectie is iets beter, de geur is al heel wat minder onaangenaam maar ik heb wel nog steeds vrij veel vochtverlies en soms ook echt slijmerig witverlies. Maandag terug naar de gyn, hopelijk weet ik dan meer. Ik heb gelukkig geen pijn of jeuk ofzo, het enige vervelende is dat we nu geen sex mogen hebben ... En aangezien we beiden een vrij groot libido hebben slaagt dat dik tegen Maar bon, we zullen het wel overleven zeker ? Maar Steven vind het nodig om mij af en toe eens goed te plagen ...
Voor de rest niet veel speciaals te melden hier, ik moet wel beginnen opletten qua kleding want je begint het al wel een beetje te zien. Vrij snel, maar naar het schijnt is dat bij een tweede wel vaker zo.

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 09:47
lies

Nog geen nieuws van Erika? Ben echt wel benieuwd en we hebben er niet aan gedacht ons gsmnr.door te geven...

Heb nieuwe pc gekocht en ben hier nu al mijn documenten op stick aan het zetten en op de nieuwe te plaatsen. Moet nu nog de foto's doen. Maar ik weet niet of ik al die foto's ga blijven sparen. Ofwel moet ik morgen nog een stick halen en daar foto's op bewaren.
Ben dus nog een tijdje zoet. gelukkig is het erg kalm, woensdagmorgen werken en vrijdagnamiddag.
Gisteren was mijn poetsvrouw ziek en ik ahd alle stof afgedaan en wim stofzuigde. Hij zei dat er onder de kasten en onder het ebd echt veel stof lag. Ik weet nu niet goed hoe ik dit moet zeggen aan de poetsvrouw.

Zo, ik ga wat verder doen,

Lies

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 16:45
Mieke2

@ Lies : kan je niet beter even afwachten tot je poetsvrouw nog 1 of 2 keer is geweest en dan nog eens controleren ? Tis maar voor de veiligheid he ... stel dat ze gewoon eens 1 keertje heeft overgeslagen omdat ze zich bijvoorbeeld niet goed voelde. En als het dan idd zo is tja dan moet je haar vriendelijk maar wel kordaat vragen om ook onder de meubels goed te stofzuigen.
Die merde met de pc ga ik binnenkort ook hebben, al mijn documenten moeten op die van Steven komen he. Ben nu al stillekesaan bezig om ten eerste grote kuis te houden en ten tweede één en ander via msn door te sturen.

Idd, nog niks van Erica, ik hoop dat we snel iets horen en dat alles goed is. Annemieke, is jouw gsm nr nog steeds hetzelfde ? Dat ik jou ter zijner tijd weer kan verwittigen he.

Wij hadden vandaag concert met de harmonie, in open lucht, gelukkig was het goed weer maar amai t was wel warm in het zonnetje hoor ! Wij hebben 2 uniformen, 1 "chic" voor de "serieuze" concerten en 1 sportiever voor dit soort concertjes, nl. een blauwe jeans en een zwart T-shirt met het logo van de harmonie. Maar dat zwarte t-shirt tja daar kan ik dus niet meer in, tis te zeggen ik kan er nog wel in maar dat is een getailleerd model dus dan staat die buik er echt in precies of ik ben al 5 maanden ver ... Ik heb dus maar gezegd dat het nog in de was zat en heb een gewoon los zwart t-shirt aangedaan. Zonder logo weliswaar maar bon. Gelukkig nog een jeans gevonden van 3 jaar geleden, toen ik zoveel was bijgekomen door die hormonen, daar kan ik nog in. Voor zolang het duurt, ik ga in de solden eens wat nieuwe zwangerschapskledij halen se. Nu heb ik immers een visa-kaart ter beschikking ;)

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 16:47
Mieke2

Hey dames, ik zie ineens dat Erika's banner al wel veranderd is, kijk maar bij haar laatste berichtje hierboven, Amber geboren op 23/6 !!!
Dikke proficiat Erika !!!

[Laatst gewijzigd door Mieke2 - 29/06/2008 @ 21:32] - Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 20:40
lies

Ik had al berichtje getypt, maar seppe had de pc uitgezet...

@Erika: idd.nu heb ik het ook gezien van ej banner! Dikke proficiat met je kleine meid! Prachtige naam trouwens!
Het bevallingsverhaal krijgen we wsch nog wel te lezen zeker?

Ik ben behoorlijk trots op mezelf. Na mijn mislukte dieetpogingen van de laatste weken, besloot ik dat er iets anders moest gebeuren op mijn egwicht naar beneden te halen. Ik wilde beginnen lopen. Mijnzus zal boek meebrengen van start to run (ze werkt bij die uitgeverij). Maar vanavond heb ik al 10 minuten getraind (2 min lopen-1 min wandelen enz...), dus zo'n 8 minuten gelopen. Hte ging redelijk goed. Ik heb vooral last van mijn ademhaling. Vroeger kon ik geen 400m lopen...

Allé, ga eens kijken hoe je pc kan beveiligen tegen duwgrage peuterhandjes,

Lies

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 21:46
Deetje

goed gezien Mieke haha

Erika van harte gefeliciteerd met jullie dochter Amber!!!!!! Ben idd ook ontzettend benieuwd naar je bevallingsverhaal hoor, hoop dat alles goed gaat met jullie

Onze twee oudste meiden zijn vandaag samen met papa naar het studio 100 zomerfestival geweest, ze waren helemaal enthousiast en grote verhalen onder het avondeten.
En Martijn die pakt nu met beide handjes mijn gezicht en geeft dan een (erg nat haha) kusje! zooo lief

groetjes Andrea
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >