Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/06/2008 @ 21:42 ![]() | Op een forum Een nieuw lid herkende die "MAYA" direct en heeft het ons gemeld... En ineens is haar email adres en alls van de aardbol verdwenen |
20/06/2008 @ 09:20 ![]() | Maya je bent gewoon ziekelijk meid zoiets doe je niet ![]() |
| 20/06/2008 @ 11:24 mupke ![]() | Maya is niet goed in haar hoofd!! Als ze dit echt allemaal heeft verzonnen!!! Alle mama's met een engeltje, sterkte.. Liefs |
| 20/06/2008 @ 12:31 Els ![]() | Vreselijk gewoon... Ik hoop gewoon dat alle mama's met een engeltje nu niet nog meer met hun verdriet geconfronteerd worden. Ik wens jullie allemaal veel sterkte. |
| 20/06/2008 @ 14:59 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | vorige week zat die mij nog te steunen op msn zeg!!!! ni te snappen. |
| 20/06/2008 @ 15:25 zazou van op het werk | Ik vind het heel erg dat iemand zich hiermee bezighoudt. Op het forum "nieuw in de medische mallamolen - wie ook" (topic moeilijk zwanger worden) schreef ik o.a. met "Weentje". Ik weet dat zij eind januari 2008 in Maastricht bevallen is van een dochtertje Shania. De bevalling was 11 weken te vroeg. Op haar profiel staan foto's van Shania. Misschien komen deze wel overeen met die van Rune? Ik hoop uiteraard van niet. Groetjes, Zazou |
| 26/06/2008 @ 13:01 Anne-Sophie ![]() | onbegrijpelijk zo iets |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Ons engeltje Runeke

en het is triest dat er misbruik word gemaakt van andermans verdriet