< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » wanneer wat te doen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
wanneer wat te doen?
16/04/2008 @ 16:18
Kruletje

Online Status Bekijk profiel
Hallo hallo!

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, dus ik heb geen ervaring.. Ik vroeg mij af wanneer is normaal voor aan wat te beginnen? Dingen zoals geboortje kaartjes, doopsuikertjes, kinderkamer, dagmoeder of creche, een koets kopen enz...

Alvast bedankt en veel succes verder!

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 19:36
Loortje Friemeloortje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Opvang kan je best zo snel mogelijk beginnen zoeken. Voor de rest moet je gewoon je gevoel volgen! Het is nooit te vroeg hoor! Veel plezier ermee!

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 09:11
Kruletje

Bedankt, ik ben zo enthousiast maar denk dan soms dat het voor sommige dingen wel belachelijk vroeg is. Maar zoals je zegt, het kan maar klaar zijn hé!

grtjs!

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 18:16
Domi

Online Status Stuur bericht
Hallo kruletje, ik ben nu toch al begonnen met de kinderkamer en al info genomen over over kinderwagens enzo. Ook werd me er verteld dat ik toch al redelijk laat ben met het zoeken naar opvang, dus ben ik maar vlug beginnen zoeken!!!

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 20:37

geboortelijst
hey,

was enkele dagen geleden bij paradisio geweest voor geboortelijst. Blijkbaar moet je die nu al leggen omdat in de zomermaanden veel leveranciers gesloten zijn.
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:48
Steenbokje

Hey