< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » wanneer wat te doen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
wanneer wat te doen?
16/04/2008 @ 16:18
Kruletje

Online Status Bekijk profiel
Hallo hallo!

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, dus ik heb geen ervaring.. Ik vroeg mij af wanneer is normaal voor aan wat te beginnen? Dingen zoals geboortje kaartjes, doopsuikertjes, kinderkamer, dagmoeder of creche, een koets kopen enz...

Alvast bedankt en veel succes verder!

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 19:36
Loortje Friemeloortje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Opvang kan je best zo snel mogelijk beginnen zoeken. Voor de rest moet je gewoon je gevoel volgen! Het is nooit te vroeg hoor! Veel plezier ermee!

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 09:11
Kruletje

Bedankt, ik ben zo enthousiast maar denk dan soms dat het voor sommige dingen wel belachelijk vroeg is. Maar zoals je zegt, het kan maar klaar zijn hé!

grtjs!

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 18:16
Domi

Online Status Stuur bericht
Hallo kruletje, ik ben nu toch al begonnen met de kinderkamer en al info genomen over over kinderwagens enzo. Ook werd me er verteld dat ik toch al redelijk laat ben met het zoeken naar opvang, dus ben ik maar vlug beginnen zoeken!!!

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 20:37

geboortelijst
hey,

was enkele dagen geleden bij paradisio geweest voor geboortelijst. Blijkbaar moet je die nu al leggen omdat in de zomermaanden veel leveranciers gesloten zijn.
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:48
Steenbokje

Hey

Ik ben op 10 weken al op zoek gegaan naar opvang en toen was het al verschrikkelijk moeilijk. Maar heb uiteindelijk nog een plaatsje gevonden.
Bij ons ligt de geboortelijst sinds vandaag.
En de doosjes en lintjes voor de doopsuiker heb ik ook al. Ik moet nog juist de beeldjes gaan halen...
Nu ben ik nog op zoek naar de geboortekaartjes.
Ik denk dat ieder zijn gevoel moet volgen.
Ik heb graag dat alles tijdig klaar is (zelf iets te vroeg) dan ben ik op m'n gemak.

[Laatst gewijzigd door Steenbokje - 05/06/2008 @ 21:48] - Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:46
konijntje

Online Status
Hey

De dag nadat ik officieel wist dat ik zwanger was ben ik al begonnen met kinderopvang. Week nadien was alles zo goed als geregeld (in grote lijnen). Ik kon via opvangdienst een aantal adressen bezoeken en ik stond er sowieso al op voorzien vanaf volgend jaar. Na een goede maand was beslist waar mijn kleintje heen zou gaan. In sommige steden moet je tot een jaar op voorhand een plaatsje bestellen, maw van zodra je van plan bent om aan kinderen te beginnen moet je eigenlijk al gaan zoeken naar kinderopvang... . Mijn stad heeft gelukkig dat probleem nog niet.

Voor de rest koop ik weinig nieuws omdat ik eigenlijk heel veel krijg of goedkoop van overkopen. Moet wel nog een verzorgingstafel kopen, maar voor de rest heb ik bijna alles. Ik ben wel niet iemand die meteen een volledig perfecte kinderkamer wil waarbij alles bij elkaar past. Ik heb al een bedje en voor de rest zal ik proberen dat de verzorgingstafel dezelfde kleur heeft. Een kastje vind ik niet meteen nodig, de verzorgingstafel zal groot genoeg zijn om daar het eerste jaar voldoende in te kunnen wegsteken volgens mij. Ik wacht liever het karakter van het kindje af om dan iets te doen dat bij hem zal passen.

Kindersuiker en geboortekaartjes moet ik wel nog regelen...

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:59
TILLY

Hallo

Hier zijn we nu opt gemak aant uitkijken naar suikerbonen. De lijst gaan we 1 juli leggen in paradisio in Aalst. Ze zeiden zeker 3 maanden op voorhand met het groot verlof. De wieg moet nog bij mijne schoonthuis van de zolder gehaald worden. Wij hebben nog een beetje te regelen.. Ah ja opvang is al ok.
Ga jij je lijstje daar ook leggen Mary? En beval je in Aalst? Ik ga in het ASZ bevallen bij dokter Verhoeven N.

Groetjes

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:58
Lelieke

hey,

Ben uitgerekend voor 4/10/2008 en bij ons is zogoed als alles in orde.
Zijn nu bezig met de kinderkamer, nog behangen en dergelijke...
Lijst is al klaar, ook bij paradisio in aalst. Was rond 20 weken denk ik en toen zeiden ze dat ik niet te lang meer moest wachten, zeker als ik de kamer daar ging bestellen. (met de zomermaanden)
Mijn partner werkt ook meestal op zaterdag, en hij is een paar keer thuis gebleven zodat we alles tesamen konden doen!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 15:22
Belle

Hier nog niets in orde...
Heb wel al een klein beetje kleerkes gekocht maar voor de rest nog niets gedaan.
Kamer moet nog in orde gebracht worden en doopsuiker, geboortelijst en kaartjes daar moeten we nog allemaal voor gaan zien.

Gelukkig heb ik wel al een goeie opvang gevonden.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 16:03
linnie1982

De babykamer heb ik in het begin van mijn zwangerschap al behangen en geverfd.
De meubeltjes ook al geplaatst.
Heb al wat kleertjes gekocht na de 20 weken echo.

Voor opvang hoef ik niet te zorgen. Ik ben fulltime moeder. En gastouder!
De meeste dingen heb ik al in huis, van mijn zoontje.

Laat de baby maar komen!!!!
Nou ja, na 15 weken bedoel ik dan!

groetjes linda

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]