Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2008 @ 13:36 Mie | Ja Karen, dat gevoel heb ik dus ook: rotsvast overtuigd van een jongen. Raar want na die miskraam dacht ik altijd dat het een meisje zou zijn geweest. Ach ja. Bij mij is het ook geen wens die werkelijkheid wordt hoor. Ik wilde ook liever een meisje.. Ook voor mijn man, hij kent het jongens-verhaaltje al weg. Maar kom, ik heb het eigenlijk al helemaal aanvaard. En man is uiteraard ook heel trots, eender wat het geslacht is. De jongens weten het nog niet. We gaan het pas na onze reis vertellen, dan ben ik definitief de 12 weken voorbij. We wilden het ook niet tijdens hun examens vertellen, beter in de vakantie.. Eerlijk gezegd, we zijn er allebei al voor aant stressen. Soms vertel ik dat tegen mijn man, van jouw situatie, en dan moeten we toegeven: het kan bij ons net hetzelfde zijn. Vooral de jongste, die wil nu al bijna niet meer komen omdat hij dan te ver van zijn vrienden zit.. Mja, 16 en 18, dat is een moeilijke leeftijd he. Enfin, we hopen dat ze een beetje OK reageren natuurlijk. Ik weet in ieder geval nu al, dat als ze er ellendig over gaan doen en zich op dat kind gaan wreken, dat ik het ook nooit meer zal vergeten hoor. Dat begrijp ik dus best. Tja, we zien wel zeker. Mie |
| 20/06/2008 @ 11:36 Mie | Dag iedereen, Nog een kleine update. We zijn net terug van het HH en alles was in orde. We hebben het hartje gezien, de ruggengraat, een dunne nekplooi (oef!), enfin: alles erop en eraan. Hij is nu 5,3 cm groot, dat staat gelijk aan 12 weken. Hehe, wel handig, ik ben drie dagen vooruit gezet dus moet ik niet meer wachten op de 12weken grens. Het wordt wel spannend: hij is nu uitgerekend voor 2 januari. Weet je Karen, die zonen van mijn man die zijn niet echt kwaad (misschien wel anders als je mama dood is gegaan?), maar zoooo onverschillig. Dat zal wel bij de leeftijd horen, maar toch, ik vind dat jammer. Ze zijn een hele maand juni niet hier geweest omdat ze examens hadden. We hebben een beetje aangedrongen om toch ergens nog een dagje (no way dat ze twee volle dagen studeren in een weekend), maar nee. Ook die 50/50 regeling in de vakanties, die wordt helemaal niet meer opgevolgd. En we gaan hen ook niet verplichten. Ze zeggen wel: 'het ligt niet aan jullie, hier hebben we gewoon niks en thuis zitten al onze vrienden'. Ook begrijpelijk hé. Daarom vermoed ik dat ze niet kwaad gaan zijn, maar zeer onverschillig. En dat zou me ook zeer doen denk ik. Ik wil hen echt bij die nieuwe bengel betrekken, het is toch hun broertje (zusje)? Hopelijk willen zij dat ook.. Mie |
| 20/06/2008 @ 18:30 helena | Mie, ik ben er zeker van dat ze zich verbonden gaan voelen met dat kleine prutske. Misschien dat de eerste reactie wat onverschillig zal zijn, maar eens dat prutske er is zullen ze, net zoals bij Karen, zich er zeker mee bezig houden! En idd, zoals Karen zegt, je moet ook weten dat het een deel aan de leeftijd ligt, die onverschilligheid. Wanneer ze ouder zullen zijn zal dat zeker beteren. Ze hebben nog jàààààren om met hun "broertje" of "zusje" te spelen en vanalles te doen! Goed dat de echo ok was! Ben zo blij voor je! Karen, amaai, diene kleine pruts slaapt niet veel precies! Lana gaat altijd om 19.30 uur slapen en slaapt door tot 6-7 uur. Maar ze is natuurlijk ook al ouder he. Daarnet hebben ze 13 (!) eitjes weggehaald. Veel he. Hopelijk zijn er enkele bruikbare tussen. Ze gaan nu ook ICSI doen. Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zullen zijn. Maandag terugplaatsing om 10 uur. |
| 20/06/2008 @ 20:06 chrisje | helana succes met de tp. Mie wat goed dat de echo goed was . Ik mag dinsdag ( als alles de ontdooiing overleefd) om 9 u voor een tp .Als ze niks kunnen terugplaatsen wanneer bellen ze dan ? weet er iemand dat ? Ik heb zo eenvoorgevoel dat de 3 bevrorenembryootjes het niet gaan overleven en we dus voor eenverse poging moeten gaan . |
| 23/06/2008 @ 21:46 helena | Ja, Karen ze los laten is het moeilijkste wat een ouder moet doen he! Beter zo dan een huilbaby achter laten natuurlijk!Vandaag zijn er twee teruggeplaatst! Een toppertje en een bijna-toppertje. Nu maar hopen op een ![]() ! Haha! Twintig procent kans zei Gordts.Er waren er negen bevrucht, ze hebben er nog drie kunnen invriezen. Ik was zo blij met het resultaat! Echt de eerste keer dat ik zoveel eitje heb! En nu maar wachten! De 4de mag ik testen.Mie, ongelooflijk he, dat ze al alles hebben op een paar weken tijd! Wat een evolutie! Heb je op 16 weken ook een echo? Dat vond ik de mooiste omdat je dan echt alles ziet, daarna worden ze te groot... |
| 25/06/2008 @ 18:35 chrisje | hoi Ik ben gisteren voor een tp geweest . Ik had nog 3 embryootjes in de vriezer en ze hebbenze alle 3 moeten ontdooien en 1 heeft het overleefd en dat hebben ze teruggeplaatst . Het was gene topper maar goed . Hij maakte kans zeiden ze . 7 julie mag ik bloed laten trekken. Groetjes christel |
| 27/06/2008 @ 20:19 helena | Hoi allemaal, Karen, ik hoop niet echt op een tweeling, maar moest het zo zijn dan is dat meer dan welkom. En ik ben zeker dat ik dan veel hulp zal krijgen. Maar idd, veel tijd voor jezelf heb je dan niet. Maar dat moet je er dan maar bijpakken he! Chrisje, ik duim voor je! Op naar de 11de. ![]() Héhé, vakantie is begonnen! Lana gaat nog een week naar de onthaalmoeder zodat ik mijn klas wat kan poetsen en in orde brengen, thuis nog wat kan gaan werken en schilderen ,... Ik woon namelijk nog steeds bij mijn schoonmoeder (en dit al 11 maanden) want ons nestje is nog steeds niet niet af! Normaal gezien is het nog een kwestie van enkele weken nu... |
| 05/07/2008 @ 18:52 helena | Hoi allemaal, Jamba, ik begrijp je ook volledig zenne! Ik had het zelfs nog niet door toen ik Lana in mijn handen hield. De bevalling was dan ook zo vlug gegaan dat ik het echt niet besefte. Geniet nog maar van de laatste weken, want idd, binnenkort kan je uwe kleine spruit vasthouden!! ![]() Bij mij was het noppes! Afijn, op dag 2 moet ik beginnen met estrofem. Terug hopen he! Chrisje, ik blijf duimen! |
| 06/07/2008 @ 12:19 Mie | Dag meiden, Grrr, weer een hele boodschap ingetikt, en floep, verkeerde knop en alles was weg. Enfin, hier ga ik weer.. Ik was alles chronologisch aan het lezen en ik had zo een hoop in een goede afloop voor Helena. Toeme toch meid, en gisteren toch een negatief berichtje.. Jammer zeg, maar je weet waar het aan ligt he? Zeg, maar kunnen ze niet telkens voor een verse poging de endo wegdoen via een hysteroscopie? Allez, die behandelingen lijken me toch de moeite waard om er ALLES voor te doen. Ik wil je niks aanpraten hoor, maar naar het schijnt is Jette nogal een prominent op het vlak van endometriose.. Maar goed, eerst je cryootjes nog he. Gordts zei eens dat 80% normaal gezien ontdooid geraakt, dus dat zijn er nog 2 voor jou he! Chrisje, voor jou kan het nog allemaal! Hoe voel je je? Ik duim hoor! Jamba, ohla, het begint echt af te korten he? Je hebt gelijk, ik kan ook niet geloven dat er iets in mijn buik groeit. Behalve 's avonds na het eten, dan ziet mijn buik eruit als een ballon Tijdens de reis heb ik wel een eerste dingejte gekocht: een piepklein fleeceke. Superschattig.En Karen, hoe gaat het met jou? En de twee bengels? Zoals ik het hoor ben je toch met je gat in de boter gevallen he. In de Humo stond laatst een artikel van een vrouw die keilang had moeten proberen en veel behandelingen had moeten ondergaan voor een kind. En toen het er eindelijk was, bleek het ook nog eens een huilbaby te zijn. Ook niks aan te doen he.. Oei Helena, een echo op 16 weken? Van Dijck zei tegen mij van tegen de 20 weken nog eens terug te komen, half augustus. Maar ik wil al die detailkes ook wel zien hoor!!! Ennu, op 16 weken zien ze het geslacht toch ook al zeker? Wat denken jullie, wachten tot de 20ste week of eerder gaan? Kan ook een afspraak maken rond de 18de week. Hier verder alles OK. We zijn pas terug van vakantie en het heeft deugd gedaan. Maar goed, want nu kunnen we er weer tegenaan gaan. Vandaag 2 keer gaan eten voor familiebezoek, vanavond komen mijn man zijn zonen voor een week, morgen beginnen werken en donderdag komt mijn zus haar hond voor 2 weken logeren. En tis een grote, een Berner Sennen, naast onze hond, kat en konijn dus! Hopelijk vinden we nog ergens een gaatje om de mannen in te lichten over de zwangerschap. Bon, nog eventjes van mijn laatste vrije dag genieten. Daag! Mie |
| 07/07/2008 @ 15:38 chrisje | hey mijn bloedtest was negatief . moet nu wachten op mijn regels en dan terug aan de pil en dan terug starten met een verse poging |
| 07/07/2008 @ 16:09 Mie | Aii Chrisje, toeme toch. Maar het gaat lukken hoor! Misschien wel met de volgende verse poging. Ach ja Karen, gat in de boter, ik bedoel met het kind dat je nu hebt. Want dat lijkt me toch een zaligheid, twee kinderen die 1.000 kilometer braaf zijn.. Ik was zelf een huilbaby, allez, vanaf een jaar toch. Mijn ma heeft alle dokters afgelopen, ik kan me inbeelden dat je daarvan de haren uit je kop trekt. Maar idd, iedereen maakt vervelende dingen mee, je moet het alleen een beetje in perspectief zien. Ik heb me ook héél vaak slecht gevoeld, en niks waard, en geen echte vrouw, en onaantrekkelijk tijdens de behandelingen - de aard van het beestje zeker - maar dat is nu wel gepasseerd. En ik ben héél content dat ik het kan loslaten. Verder niet veel te vertellen. Vandaag terug beginnen werken en het steekt nu al tegen Grrr, die eerste dagen he!Mie |
< vorige pagina | volgende pagina >

life leuven

Ik was blij om grote mensen te zien, en ondanks dat Floor de tweede is, en dat ze gewoon bij mijn mama was, moest ik janken, toen ik ze achterliet. Ze heeft een fles gedronken, direct, no problemo, ze kan dus zonder mij...
Beter zo dan een huilbaby achter laten natuurlijk!
! Haha! Twintig procent kans zei Gordts.
En nu maar wachten! De 4de mag ik testen.

Tijdens de reis heb ik wel een eerste dingejte gekocht: een piepklein fleeceke. Superschattig.
. moet nu wachten op mijn regels en dan terug aan de pil en dan terug starten met een verse poging