Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2008 @ 13:09 reb ![]() | leuke reacties! Dacht zelf ook nog aan iets: een looprekje van v-Tech! mijn dochter amuseert er zich al mee vanaf ze 6maand is, en nu nog steeds!! |
| 23/06/2008 @ 20:54 Jacinta | Mijn miskopen: - Luiertas (nauwelijks gebruikt, onhandig) - Dekentjes en lakentjes voor wiegje en bedje (de baby woelde teveel, we zijn overgegaan op slaapzakjes) - Badjasjes (we drogen de baby af met hydrofiele doeken en daarna trekken we gelijk haar kleertjes aan) - Babyboek om zelf foto's in te plakken (ik heb de foto's in een digitaal fotoboek laten afdrukken; gelijk ook exemplaren voor opa's en oma's.) - Alle bad- en verzorgingsspullen van Zwitsal (mijn dochtertje was er allergisch voor) - Zoogcompressen (niet nodig gehad) - Babykammetje en schaartje (haarborsteltje was voldoende) - Babysleutelhangerset van Fisher Price (te dik voor een baby onder de zes maanden om vast te pakken) Mijn tips: - Kleertjes van de Hema: mooi, goedkoop, te wassen op 60 graden en mogen in de droogtrommel - Rainforest wipstoeltje van Fisher Price. Heeft ze met veel plezier ingezeten sinds ze zeven weken oud is en zit er nu (half jaar oud) nog elke dag in. - Activity-knuffel van Lamaze |
| 19/08/2008 @ 12:31 Illie ![]() | update |
| 12/10/2008 @ 20:22 venda ![]() | ff een up goed topic |
| 14/10/2008 @ 23:09 Marge | Vond dit een interessant topic toen ik zelf al die keuzes moest maken dus ook even mijn bijdrage leveren: Superkopen? - Hydrofiele doeken: die in felle kleurtjes van Dreambaby om mee te nemen. Allerlei witte (sommige oud en versleten) voor thuis. - Pericles buggy en draagmand: kan vastgeklikt worden in de auto. Zo kan je kindje altijd doorslapen, je moet hem/haar niet verleggen. Supervering ook. - Mijn prachtige luierzak van Petunia Pickle Bottom. - Handdoeken met kapje. - Fisher Price ding dat figuurtjes op het plafond projecteert en muziekjes speelt. - Babybedje Hermelin van Ikea. Niet duur en heel leuk in een fel blauw kleurtje. Bovendien kan je er de ene kant afhalen eens ze zelf in en uit bed kunnen klauteren. - Speeltapijt Tiny Love. Als hij met zijn voetjes stampt maakt het geluid, er is een spiegeltje, de randen kunnen omhoog, past in het park, allerlei leuke dingen om te grijpen en in zijn mond te steken. :-) - Luiers van Carrefour. Even dun als pampers maar minder lekjes met borstvoedingsstoelgang en minder pipi-geur. De nieuwe van Delhaize lijken ook goed, maar nog maar net in huis en nog maar eentje geprobeerd. Miskopen? - Badje en staander: 3-4 keer gebruikt. Daarna ging Arjen mee met mij in bad of soms eens onder de douche. - Veel te veel verzorgingsproducten gekocht op voorhand. Gebruik uiteindelijk alleen de badproducten (shampoo, soms eens badolie, badschuim als papa met zoontje in bad gaat). Dus geen talkpoeder, zinkzalf, enz. - Pyamaatjes in sponsstof met voetjes voor de eerste weken. Was daar toen veel te warm voor. :-) Twijfelgeval? - Relax van Plinky (Dreambaby): Ziet er leuk uit, draagt handig, goed om van in het begin in te liggen, een beetje te wiebelen en soms (in het begin) in slaap te vallen MAAR als je hem wat rechter zet zakt je baby helemaal onderuit. Ideaal om in te liggen, maar dus niet goed om in te zitten... |
< vorige pagina | volgende pagina >

superkopen/miskopen