< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zwanger van voorvocht???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
zwanger van voorvocht???
26/05/2008 @ 20:26
miss boesy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
haha daar zit het juist ..ik denk dat veel mannen ,of meschien eerder jonge mannen dan ..moeite hebben met juist op tijd of voor tijd terug te trekken,..

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:40
manon

Hey meiden,

Misschien een domme vraag hoor maar zit het voorvocht enkel in het kwakje dat vrijkomt vlak voor de man klaarkomt of kan het ook al aan het begin zijn als hij door opwinding al vocht/slijm creeert.

Heb hierover al meerdere sites opgezocht maar ze spreken elkaar zo tegen vind ik.

Weten jullie dit toevallig?

Groetjes,
Manon
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:48
Nadine

Online Status Stuur bericht
zoals je zegt het vocht of slijm wat hij daarvoor al produceerd kunnen al zaadcellen inzitten.
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 10:36

Online Status
Hey,

Wees maar zeker dat in een klein drupje voorvocht die hij produceerd uit zin in klaarkomen al hele vele kleine mini zaadjes zitten hoor. Dus je kan best zwanger worden van dat mini drupje voorvocht. Waarom? Denk je dat je prijs hebt? En is het welkom, of voel je je nog niet klaar?
Groetjes Marijke
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 09:22
manon

Hey,

Ik hoop er ontzettend hard op. Ik weet dat ik nu waarschijnlijk negatieve reacties zal krijgen maar die neem ik er dan maar bij.

Ik wil dolgraag een kindje maar mijn vriend ziet dat niet zitten en gebruikt dus heel stipt de condoom. Sinds enkele maanden doet hij wel het voorspel zonder maar van zodra hij iets voelt gaat dat rubber weer aan.

Ik hoop dus heel hard op een ongelukje, zit zelf niet aan de anticonceptie maar ik vrees dat mijn kans heel klein is.

Ik probeer dus een accidentje uit te lokken en ik weet dat dat niet mooi van mij is maar ik kan het niet laten.

En dus probeer ik via jullie in te schatten wat mijn kansen zijn.

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]