Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/08/2008 @ 16:48 joke | Hi ! Hiep hiep hoeraaaaa voor Kaatje en haar twee kaarsjes !!! En ook natuurlijk nog voor Aaron en z'n eerste kaarsje !!! Dikke dikke knufs voor de birthday kids hihi ! Anne, ook lekker druk gehad dus ! En jaja, da's een fulltime job hé huismama zijn ! Maar wel een leuke ... (hoewel ik ook wel graag iets anders doe hoor!) En hopelijk Lize ook snel geen last meer nu !!! Weertje eindelijk wat beter (voor mij toch!) pfjew ! maar nu wel wat regen .. bij ons 24-uren met de fiets ! Anne, veel plezier met het feestje vandaag !!!! benieuwd hoe het gaat ! Gisteren hadden wij feestje voor Emma's klasvriendjes thuis, heel goed gegaan maa zoooo druk zeg amai ! Ga zien, ons Thomasje niet zo gelukkig in z'n babysitje, maar eerst wou ik nog even komen feliciteren hé hihi ! dikke zoen, Joke & co'tjes xxx |
| 23/08/2008 @ 18:17 Jokebijoma | Hallo'kes !!! Alweer een eindje geleden hé shame on me ! ![]() Hoe gaat het hier met alle mama'kes en spruitjes !?! Anne, hoe is het geweest in centerparcs ??! benieuwd ! En nog steeds alles zo goed ?! hope so !! Ik stuur je nog een pb'tje hé voor volgend weekend ! ![]() Cindy, hoe is het geweest meid ? hopelijk alles een beetje goed gegaan ?! En het spuiten bij Koen, lukt het (goed) ? Laat snel iets weten hé ! Wendy bij jou alles kids met de kindjes en thuis en werk enzo ? En bijna terug schooltje, blij ? (en kindjes blij ?) Bie, al zolang geleden dat we je nog hoorden ! Hoe gaat het ermee meiske ?! hopelijk tot snel nog es ! Vanmorgen babymassage gedaan (bij kiné), super zeg ! Dat is echt genieten amaiiii ! (voor beiden hihi) Ga dat proberen thuis ook es te doen hoor ... wel is de eczeem nu supererg en begint ook op armen en benen .. ik had daarvoor graag tot 6 maand volledige bv gegeven maar dan moet ik terug werken dus zal een beetje onmogelijk zijn snif ... Hij was de enige baby die zooo brabbelde en luidop lachte, zo leuk ! (mama supertrots natuurlijk) ![]() De meisjes spelen al de ganse namiddag met de duplo en lego hier bij oma en thuis met de betty spaghetti's afwisselend met de barbies, die amuseren hun daarmee ook wel kostelijk hihi. Gisteren naar demo geweest (givani) met kids mee ! Viel eigenlijk best heel goed mee ! Vanavond gaat't ventje fuiven, ikke blijf liever lekker rustig thuis met de kids hoor ! (flauwe mie é haha) Nee, maar de dag nadien is't anders dubbel zo erg bah en heb er geen zin in want ben ook nog zo moe en heb veel kniepijn ook. dikke zoentjes en fijn weekendje nog ! Joke & co'tjes x |
| 01/09/2008 @ 14:46 | Hallo, hier ben ik nog eens, zit niet veel meer achter de pc. ![]() Vandaag eerste schooldag, dus rustig in huis. Arne was blij dat het terug school was. ![]() Eerst en vooral proficiaat aan de jarigen, beter laat dan nooit zeggen ze. ![]() Met mezelf gaat het nog niet zoals het zou moeten zijn, die vervelende medicatie, altijd bijwerkingen. Ik lees hier van kindjes die al droog zijn 's nachts, hier lukt het niet bij Arne. Soms zelfs zijn bed nat met pamper. ![]() Dit was het dan in het kort, ben weer weg, daaaaaaag. ![]() |
| 10/09/2008 @ 22:13 Joke ![]() | Goeieavond ! Terug thuis ! Een héél leuke Zwitserse vakantie gehad, een echte aanrader (met intersoc van de ziekenbond), een oekkie-vakantie (voor kids met allerlei animatie, verrassingen, uitstapjes, ..)héél veel lekker eten en drinken en all-in ... Vandaag lekker veel was en plas (gisterenavond thuisgekomen) .. ps: http://picasaweb.google...sels/Zinalseptember2008 Daar kun je al wat foto's vinden van ons, maar je moet wel zoeken hahaha, mijn meiskes staan al in de bovenste rij met hun 'achteraanzicht' en dan bij het knutselen en nog wat familiekiekjes met de rode buggy, hebben diavoorstelling gekregen daar, collage van alle toeristekes daar!) Alles goed met alle mama'kes & kindjes verder ? Bie fijn je nog es te horen !!! Hopelijk tot snel nog es ! Later meer ... (moe'kes) xxx ![]() |
11/09/2008 @ 16:43 ![]() | ik kan de fotokes nie zien joke ![]() |
| 16/09/2008 @ 19:17 | Hallo, Joke geen foto's ontvangen, blijkbaar een leuke vakantie gehad. Zeg Thomas is al een grote jongen, kan hij al in zijn kleertjes van ons of is hij er al uit gegroeid? Wendy, Tibo al huiswerk, zit dus in het eerste leerjaar. Hier leert Arne het alfabet via een liedje en een werkje de juiste letter bij elkaar leggen, in het derde kleuterklasje. Hoe is het met Aaron, al terug uit het ziekenhuis? An met jou meisje al beter? Jammer dat we elkaar dit jaar niet gezien hebben al tesamen. Bij mij is het nog altijd zoeken naar de juiste dosis van medicatie en combinatie, nog wel veel moe tijdens de dag. Tot later allemaal, moet nog even weg. Daaaaaaaaaaaag ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Moeders uit West-Vlaanderen ?
Maar wel een leuke ... 

(alhoewel er nu weer goed de vuilbak vullen héhéhéhéé woeehaaah)

Kun jij 's avonds ook niet bij je schoonouders gaan logeren? En veel succes voor Koen natuurlijk.

Valt het een beetje mee ?
, heeft darmontsteking