< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Moeders uit West-Vlaanderen ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Moeders uit West-Vlaanderen ?
02/08/2008 @ 16:48
joke

Hi !

Hiep hiep hoeraaaaa voor Kaatje en haar twee kaarsjes !!!

En ook natuurlijk nog voor Aaron en z'n eerste kaarsje !!!

Dikke dikke knufs voor de birthday kids hihi !

Anne, ook lekker druk gehad dus ! En jaja, da's een fulltime job hé huismama zijn ! Maar wel een leuke ...
(hoewel ik ook wel graag iets anders doe hoor!)
En hopelijk Lize ook snel geen last meer nu !!!

Weertje eindelijk wat beter (voor mij toch!) pfjew ! maar nu wel wat regen .. bij ons 24-uren met de fiets !
Anne, veel plezier met het feestje vandaag !!!! benieuwd hoe het gaat !
Gisteren hadden wij feestje voor Emma's klasvriendjes thuis, heel goed gegaan maa zoooo druk zeg amai !

Ga zien, ons Thomasje niet zo gelukkig in z'n babysitje, maar eerst wou ik nog even komen feliciteren hé hihi !

dikke zoen, Joke & co'tjes xxx
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:00
Lize

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoihoi,

Het verjaardagsfeestje hebben we ook weer achter de rug. Het was druk, maar wel leuk. Omdat Steve nog maar weinig kan helpen heb ik het mezelf ook gemakkelijk gemaakt: het was koud buffet met frietjes. En veeeel te veel taart, maar we hebben er in de diepvries kunnen steken.

Joke, moet ik er niet aan denken morgen, in ieder geval een hele gelukkige verjaardag voor Emma. Kijkt ze er naar uit? Waarschijnlijk wel! Lize is nu al aan het plannen wat er allemaal moet zijn op haar verjaardag. Ze gaat dan ook haar vriendjes mogen uitnodigen (maar dat weet ze nog niet). Ik weet nog niet goed hoe we het gaan doen, ergens anders of thuis maar kan wel geloven dat dat laatste superdruk is.

Verder ook nog supergroot nieuws: Kaatje is proper. Zomaar opeens! Sinds donderdag heeft ze geen enkel pipi-ongelukje gehad (kaka is nog moeilijker maar dat zal ook wel komen)en ze heeft alleen nog een pamper om te slapen. Ik ben er echt niet goed van dat ze er zo snel mee weg is (maar wel blij).

Daaag,
Anne

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 16:08
Joke

Hallo'kes !

Anne, wawie ! Dikke proficiat voor Kaat zeg !! zo snel ! Geef haar een knuffie en pluim van mij hihi.
Hopelijk nu geen terugval !
Dus bye bye pamperkes binnenkort, is zaaaalig ! (alhoewel er nu weer goed de vuilbak vullen héhéhéhéé woeehaaah)

Het feestje dus ook goed meegevallen ! Super ! En kan geloven dat het druk was !MMMM taart over ? stuur maar door !

Morgen een mini-feestje voor Emma en dan zondag nog wat bezoek .. maar heel simpel hoor, koffie met taartje en pralinekes ...
De pakjes zijn't belangrijkste hé voor die spruiten hihi.
Ze kijkt er super naar uit ! (krijgt een boel barbiespullen van ons!) Gaan het vanavond nog es goed versieren si !

papa terug gaan werken vandaag, snif .. terug superdrukkies hier !

En thomasje voor't eerst in z'n bedje boven, slaapt zalig merk ik ! (voor herhaling vatbaar dus hihi)

veel liefs! Joke & co'tjes xxx

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 20:51

hey,

dank u voor de felicitaties van aarontje! gaat snel he!!

nog een proficiat voor kaatje ook hoor! al 2 jaartjes, waar is de tijd he!

en morgen emma'tje en die is al 4 jaartjes, mo seg da ga snel!!!

dus ik ga je nu al een gelukkige verjaardag voor morgen wensen, want kweet nie of ik hier morgen geraak

hiphip hoera

ja die vakantie vliegt voorbij,

werken enzo...
tis heel druk, ben 1 dagje thuis deze week en dat sinds zondag, ben juist maar morgen thuis en de daarna tot en met zaterdag werken!
maar ik werk daar heel graag, ik ga e rmet plezier naartoe!!

bie, bedankt om te komen zaterdag!!

joke, we moeten ook nog eens afspreken he, tis weeral te lang geleden!

zo ga nu eten se,
we komen van het bos deze middag, na men werk direkt vertrokken, dus ik ben wel wa moe
maar eerst nog iets eten se en dan ook dodo,

kindjes zijn in bad geweest en slapen ook nu se

tot later
doei

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 18:54
CindyVW

We zijn ook terug van 2 weekjes aan zee. Het was supermooi weer !

proficiat Emma !

en nog late verjaardagswensen voor Aaron en Kaat !

Amai, Kaat al proper, super zeg !
Tijl wou al sinds vrijdag jl niet meer met pamper slapen, dus probeerden we het zonder. De eerste nacht was hij droog ! Super ! Wij dus verder proberen, maar het is nu al 3 nachten kleddernat ... Ik denk dat het een toevalstreffer was. Hij heeft vanavond weer een pamper aan en we gaan nu proberen 'een droge pamper' te zien 's morgens. Hopelijk helpt dat ...

Nu was ik eindelijk blij en opgelucht dat het verlof was; het was super aan zee, maar op 24/7 moest Koen op controle in het az Gent voor zijn suiker.
En toen hij daar buitenkwam belde hij mij (ik was met de kindjes aan zee gebleven). Zijn pillen werken niet meer en hij moet insuline beginnen spuiten. Daarvoor moet hij volgende week de hele week in het az blijven. De eerste week dat ik weer moet gaan werken, nota bene ... En de crèche is nog toe. Dus moet ik zondagavond Koen binnenbrengen in het az en de kindjes naar mijn schoonouders (in Laarne). Die blijven daar dan heel de week, omdat ik weer moet werken. Gelukkig ben ik de woensdag thuis, zodat ik ook naar daar kan om ze te zien. Pfff, zie er wel tegenop.

Groetjes ...

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 09:07
Lize

Goeiemorgen,
Oei cindy, ik kan me voorstellen dat je de volgende week niet ziet zitten. Kun jij 's avonds ook niet bij je schoonouders gaan logeren? En veel succes voor Koen natuurlijk.
Wel super dat jullie het zo goed gesteld hebben aan zee!
Lize is intussen een half jaar of zo droog 's nachts, maar dat is echt vanzelf gekomen. Eerst werd ze af en toe wakker om te plassen en zijn we pamperbroekjes beginnen aandoen. Geleidelijk was ze dan droog 's morgens en hebben we ze zonder pamper laten slapen.

Wendy, het is blijkbaar echt wel druk bij jou! ik heb bewondering voor jou, zou het zelf niet kunnen om werk en kindjes zo te combineren.

Joke, Emma haar verjaardag goed gevierd? Zo was waarschijnlijk tevreden met haar barbiespullen. Dat is iets wat Lize recent ook heeft ontdekt toen ze bij een vriendinnetje ging spelen. Gelukkig had ik hier nog een hele doos barbiepoppen staan van mijn nichtje, zodat ze thuis ook direct kon spelen. Voor haar verjaardag gaat ze dan waarschijnlijk ook een aantal accessoires krijgen.

Bij ons gaat alles super. Steve is gisteren naar de dokter geweest en heeft al zijn punten gekregen. Hij stond zelfs al verder dan dat de dokter verwacht had. Van blijdschap hebben we ook een last minute-weekendje in Centerparcs geboekt. Vanaf vandaag gaan de kindjes naar mijn schoonmoeder in koksijde, vrijdagmorgen gaan we ze dan ophalen en rijden we direct door naar Erperheide. Ik zie het helemaal zitten. Nu eerst wle nog twee daagjes flink werken.

Anne

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 18:17
Jokebijoma

Hallo'kes !!!

Alweer een eindje geleden hé shame on me !
Hoe gaat het hier met alle mama'kes en spruitjes !?!

Anne, hoe is het geweest in centerparcs ??! benieuwd !
En nog steeds alles zo goed ?! hope so !! Ik stuur je nog een pb'tje hé voor volgend weekend !

Cindy, hoe is het geweest meid ? hopelijk alles een beetje goed gegaan ?! En het spuiten bij Koen, lukt het (goed) ?
Laat snel iets weten hé !

Wendy bij jou alles kids met de kindjes en thuis en werk enzo ?
En bijna terug schooltje, blij ? (en kindjes blij ?)

Bie, al zolang geleden dat we je nog hoorden ! Hoe gaat het ermee meiske ?! hopelijk tot snel nog es !

Vanmorgen babymassage gedaan (bij kiné), super zeg ! Dat is echt genieten amaiiii ! (voor beiden hihi)
Ga dat proberen thuis ook es te doen hoor ... wel is de eczeem nu supererg en begint ook op armen en benen .. ik had daarvoor graag tot 6 maand volledige bv gegeven maar dan moet ik terug werken dus zal een beetje onmogelijk zijn snif ...
Hij was de enige baby die zooo brabbelde en luidop lachte, zo leuk !
(mama supertrots natuurlijk)

De meisjes spelen al de ganse namiddag met de duplo en lego hier bij oma en thuis met de betty spaghetti's afwisselend met de barbies, die amuseren hun daarmee ook wel kostelijk hihi.
Gisteren naar demo geweest (givani) met kids mee ! Viel eigenlijk best heel goed mee !
Vanavond gaat't ventje fuiven, ikke blijf liever lekker rustig thuis met de kids hoor ! (flauwe mie é haha)
Nee, maar de dag nadien is't anders dubbel zo erg bah en heb er geen zin in want ben ook nog zo moe en heb veel kniepijn ook.

dikke zoentjes en fijn weekendje nog !

Joke & co'tjes x
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 09:40
Lize

Heyhey,
Hier ook nog een keer een teken van leven... Ik ben sinds begin augustus weer aan het werk en de tijd vliegt. Niet te doen! En het zal deze week niet beteren. Er is deze week een congres in Gent rond landbouweconomie (mijn vakgebied) en daar komt 800 man op af. Het is wordt een opeenvolging van presentaties, lunchen, nog meer presentaties, netwerking en recepties. Toffe is we dat ze ook kinderopvang voorzien hebben en dat Lize vanaf morgen meekomt. Het zal een keer iets anders zijn voor haar, want er zijn maar twee Belgische kindjes.

Vorige week is Lize op safarikamp geweest en dat vond ze super. Kaatje was werd intussen rot verwend bij oma en die had natuurlijk ook niet te klagen. Vanaf deze week gaat ze weer naar de dagmoeder en daar was ze gisteren blijkbaaar heeeel erg blij mee.

Maandag dan weer naar het schoolritme, maar dat zal wel goed meevallen. Lize kijkt er echt naar uit om de kindjes van haar klas terug te zien. Wij wonen niet in de buurt van het school, dus veel kindjes heeft ze niet gezien. zondag was het wel speelstraat in de straat van haar vriendinnetje en dan hebben we er toch weer een aantal gezien. Vrijdag mogen ze al een keer kijken in school en een symbooltje gaan kiezen. Dan gaat ze zeker weten in welk klasje en bij welke juf ze zit.

Oei Joke, zo fel eczeem! Weet je daar wat het uitgelokt wordt of moet de zoektocht nog beginnen? Zou het niet van melkproducten kunnen komen? Dat is toch het eerste waar ik aan denk aangezien Thomas ook heel felle krampjes had...

Daaag
Anne

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 20:35
CindyVW

Update'je ...

Soms wens ik dat ik de macht had
om alles voor je in orde te maken
Soms wens ik dat ik genoeg geld had
om je de dingen te geven waar je van droomt
Soms wens ik dat ik kostbare dingen had om aan je te geven

Maar ik heb je geschonken wat ik kon:
Je vijf zintuigen,
de wereld om je heen.
Neem wat je wilt,
voeg je eigen wonder toe aan de som van alle menselijke wonderen
en geef de gift van liefde door
Dat is voldoende

En nog een soort "overdenking":
Nee, het gaat niet over hebben,
hooguit over krijgen.
Neem een kind dat zijn eerste stappen zet.
Het gaat niet over vasthouden.
maar over - zou ik?- loslaten
En héééél lang nakijken....
(Herman de Coninck)

Om maar te zeggen ... Het 'loslaten' kan beginnen ... De eerste woensdag dat ik niet voor Ellatje kan zorgen was het meteen al raak. Mijn schoonma was supertrots ! Ze stapt !!! En heeft het dan maar meteen vanavond ook aan mij en Koen gedemonstreerd !

Joke, ja, het spuiten gaat goed; hij voelt zich stukken beter nu !
Oei, heeft Thomas zoveel last van eczeem ? Heeft hij een voedselallergie of zo ? Lactose-intolerantie of zo ?

Anne, leuk dat ze vrijdag al eens naar het klasje mogen !

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 09:57
Lize

Goeiemorgen,
En? Zijn alle kindjes weer vlot naar school gegaan? Lize was deze morgen heel erg blij, maar wel een beetje stilletjes. Bij Kaatje daarentegen was het groot drama. De dagmoeder was vandaag de eerste stop, maar Kaat was niet van plan om daar te blijven: "mee weg boektasj sool". Probeer dan maar een keer aan haar verstand te brengen dat ze nog moet wachten tot 1 februari... Gelukkig kwam er toen net nog een kindje toe en was ze afgeleid.

Cindy, wat flink van Ella! Het babytje gaat er nu ook stilaan uitgroeien!

Joke, veel plezier op reis. alles nog een beetje klaar gekregen?

Groetjes
Anne

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:46

Hallo, hier ben ik nog eens, zit niet veel meer achter de pc.

Vandaag eerste schooldag, dus rustig in huis. Arne was blij dat het terug school was.

Eerst en vooral proficiaat aan de jarigen, beter laat dan nooit zeggen ze.

Met mezelf gaat het nog niet zoals het zou moeten zijn, die vervelende medicatie, altijd bijwerkingen.

Ik lees hier van kindjes die al droog zijn 's nachts, hier lukt het niet bij Arne. Soms zelfs zijn bed nat met pamper.

Dit was het dan in het kort, ben weer weg, daaaaaaag.
Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 22:13
Joke

Goeieavond !

Terug thuis ! Een héél leuke Zwitserse vakantie gehad, een echte aanrader (met intersoc van de ziekenbond), een oekkie-vakantie (voor kids met allerlei animatie, verrassingen, uitstapjes, ..)héél veel lekker eten en drinken en all-in ...
Vandaag lekker veel was en plas (gisterenavond thuisgekomen) ..

ps: http://picasaweb.google...sels/Zinalseptember2008

Daar kun je al wat foto's vinden van ons, maar je moet wel zoeken hahaha, mijn meiskes staan al in de bovenste rij met hun 'achteraanzicht' en dan bij het knutselen en nog wat familiekiekjes met de rode buggy, hebben diavoorstelling gekregen daar, collage van alle toeristekes daar!)

Alles goed met alle mama'kes & kindjes verder ?

Bie fijn je nog es te horen !!! Hopelijk tot snel nog es !

Later meer ... (moe'kes)
xxx

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 10:46
Lize

Hey Joke,
Super dat jullie het zo goed gesteld hebben! Ik heb een collega die ieder jaar met Intersoc op vakantie gaat en het is al iedere keer goed meegevallen.

Hier een rotnacht achter de rug: Lize is wakker geweest met buikpijn van 1 tot 3, rond 4 uur en van 5 tot 6. Vanmorgen kon ze natuurlijk niet uit haar bed, maar de buikpijn was gelukkig wel weg. En dat natuurlijk op een moment dat het op het werk weer razend druk is.

Ga verder doen,
Saluutjes
anne

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 16:42

welkom terug joke, leuk dat je je geamuseerd hebt hoor

hier alles gewoon zen gangetje he

aaron heeft ook al paar daagjes last van zen buikje, heeft 2 nachten na elkaar overgegeven en wenen dat ie deed gisteren, was echt nie te doen

tibo had de dinsdag de eerste maal huiswerk, en vandaag ook terug, bjon helpt hem wat mee dan,

maar voor de rest alles oke hier,

dagelijkse sleur he, werken, thuis werken,enzo...

de tijd vliegt alweer!

tot later
doei

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 16:43

ik kan de fotokes nie zien joke

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 14:37
Joke

Hihi'kes!

Wendy, oei lukt het niet ?
na google komt johan.hessels , denk niet dat het zo genoteerd wordt hier ! misschien nog es proberen !
Heb je de andere fotootjes niet gekregen ?
En de anderen ? (Bie, Anne, Cindy, ...) zonee, geef je es jullie mailadresje door aub ?! alvast bedankt !

Anne, lize nog buikpijn gehad ?! En hoe gaat het verder, nog steeds zo superdrukjes ?

Wendy, kan geloven dat je veel werk hebt, vijf kids en nog es gaan werken pfjew, dikke chapeau zunne !
En jaja voor Tibo ook al mét huiswerk !! Valt het een beetje mee ?
Aaron niet meer ziekjes ?
Als er virussen in huis zitten dan heeft iedereen er meestal wel es van hé helaas ...

Thomasje heeft vanmiddag z'n patatjes niet moeten hebbenocharme, heeft het daar op een krijsen gezet ! En dan maar gewoon bv, morgen terug proberen hé !
maar ondertussen zit ie wel al boven d ehoogste curve met z'n 8kg540 en 68cm hihi.
Volgende week terug naar k&g met hem voor z'n prikjes ...
En dan eind september nog es voor controle naar de dermatologe. (eczeem is al een stuk beter oef)
De meisjes starten vrijdag met zwemlessen en gaan ook kleuterturnen doen op dinsdag eind september.
Wat doen jullie spruiten nog zoal ?

Dikke zoentjes! Joke x

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 17:14

hey,

amaai joke Thomas is een beer seg, aaron weegt nog maar 8 kg500 en is 13 maanden
hij ligt in het ziekenhuis , heeft darmontsteking
maar gaat al vele beter met hem nu hoor!

ja tibo zen huiswerk gaat goed hoor, bjorn helpt hem veel, hij heeft een keurig gehad met zen vorig huiswerk, hj moest dan het woordje ik schrijven, en de K en de I enz...

vandaag moet hij het woordje maan schrijven en de letters ook eens appart

ik zou tibo willen laten voetballen, en caro dansen ofzo, volgende jaar neem ik haar mee naar de schaatsles, ik start terug op 9 november met de schaatsles

maar voor de rest gaat alles heel goed hier,
juist het zwanger worden lukt niet , onregelmatige cyclus enzo..

maar ja ben nog jong en bkorn ook, dus tijd genoeg nog

eerst wat genieten van elkaar en de kindjes en veeel werken he haha

zo ga beginnen aan men eten hier,

tot later
dada

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 19:17

Hallo,

Joke geen foto's ontvangen, blijkbaar een leuke vakantie gehad.
Zeg Thomas is al een grote jongen, kan hij al in zijn kleertjes van ons of is hij er al uit gegroeid?

Wendy, Tibo al huiswerk, zit dus in het eerste leerjaar.
Hier leert Arne het alfabet via een liedje en een werkje de juiste letter bij elkaar leggen, in het derde kleuterklasje.
Hoe is het met Aaron, al terug uit het ziekenhuis?

An met jou meisje al beter?
Jammer dat we elkaar dit jaar niet gezien hebben al tesamen.

Bij mij is het nog altijd zoeken naar de juiste dosis van medicatie en combinatie, nog wel veel moe tijdens de dag.
Tot later allemaal, moet nog even weg.
Daaaaaaaaaaaag
Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 14:52
Lize

Heyhey,
Ik ben hier ook nog een keertje! De drukte is nu weer even voorbij, ik ben het projectvoorstel daarnet gaan indienen in Brussel. Deze middag ga ik nu mijn bureau aan de kant leggen en mijn werk voor de volgende tijd plannen. Dan kan ik er weer direct invliegen.

Met de meisjes gaat het intussen héél goed. Lize amuseert zich rot op school en Kaat zou maar al te graag meegaan. Helaas moet ze nog wachten tot 1 februari.

Joke, neen, ik heb geen fotootjes ontvangen en kan die website ook niet opendoen. Ook niet met die wijziging die je hebt doorgegeven.

Bie, Arne zit nog een stapje verder. Al het alfabet leren! Hier vraagt Lize wel vaak om letters te benoemen, maar op school zijn ze daar nog niet mee bezig.

Wendy, jij hebt echt wel de grootste jongen. Huiswerk al! Wel super dat Björn hem dan helpt!

Groetjes
Anne

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 08:43
CindyVW

Wendy, beterschap voor Aaron !
Zo'n fijntje ...
Hier is Ella ook zo, hoor. Ze is bijna 15 maand en weegt ook nog maar 9,700 kg. Tja, niets aan te doen, hé.
Het was een druk weekend hier, Tijl was maandag jarig en het feest van Ella's verjaardag was uitgesteld en dat hebben we dus nu samen vorige zondag gevierd. Jammer genoeg hadden Tijl, Ella en ik buikgriep, maar allé, we zijn er heelhuids door geraakt.
Ik kon het niet meer afgelasten, want iedereen was uitgenodigd en ik had eten voor 25 man in huis, dus ja ...

Daag !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >