< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook
10/06/2008 @ 17:17
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier nog alles goed, voel nog niets...dus zal ook wel niets zijn...
Blijven hoopvol afwachten hé...

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 19:29
Simba

Online Status Bekijk profiel
Hey Lisa, dat zal wel dat Sterre veel van je tijd inneemt, dat is normaal hè. Zo'n kleintje is zo volledig afhankelijk van je... Kgeloof wel dat reflux lastig is hè. Mijn nichtje heeft dat ook gehad en ik ben dan een week bij mijn zus gaan logeren om haar te helpen, want Naomi (haar kindje) huilde voortdurend en at niet. Was al een goede oefening voor mij en is intussen al bijna 5 jaar geleden.

Inderdaad, twas goed om nu eens op reis te gaan. Ik denk nu totaal niet meer aan zwanger worden. We zien wel, wat komt dat komt en anders is het nog wachten, dan gaan we volgend jaar gewoon opnieuw op reis!!

Katrien, ik duim voor je!!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 12:05
SMDJ

hey iedereen

lisa fijn dat je nog eens iets schrijft
was al aan het wachten om te horen hoe het nu met sterre ging
jammer dat ze haar voedingen zo overgeeft he en dat de gaviscon n iet altijd helpt he
ja een 3d gehad maar niet goed gelukt maar de 21 mogen we terug gaan
was wel leuk om onze nog eens te zien

ja inderdaad af tellen hier
ben bezig met alles op te ruimen enzo en dan onderhand de kleedjes uiutwassen he

zaterdag nog de pamperrekening openenen , de kaartjes gaan bestellen en dan in juli de doosjes van de suikerbonen vullen en de mand versieren he

simba fijn dat je van je vakantie genoten hebt he

katrien spannend

missy jammer dat je zo veel last hebt van je hormonen he
weet je al of het een of wordt ?

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 12:45
Katrien

Idd fijn om jullie verhalen te lezen!

Denk dat hier de gaan doorzetten...vandaag zo'n gevoel en net wat roze afscheiding...

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 13:46
Missy

Hey SMDJ

Vorige week heeft de gynaecoloog geen echo gedaan. Ik moet wachten tot 9/7.

Zoveel geduld heb ik niet dus heb ik een afspraak gemaakt bij een echobureau vandaag. Ik hoop dat ze het kunnen zien.

Voor de rest met jou alles ok?

Ik heb zo maagpijn durf niks te nemen.

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 13:49
SMDJ

hey iedereen

katrien jammer hopelijk zijn het niet die he

missy hopelijk weet je het dan vandaag he
maaglast denk niet dat je veel mag nemen vraag het eens aan de apotheker of huisarts he

hier alles goed ze buikje groeit goed

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 19:52
Katrien

Bloedverlies is meer geworden...zal dus voor'n volgende keer zijn...

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:06
Simba

Hey SMDJ, mooi buikje, heb eens gekeken op je profiel!

Spijtig Katrien, maar alle moed weer tesamen en volgende keer bezig.

Hier alles goed, ik ga deze maand geen ovulatietesten doen, ik wil er eventjes niet mee bezig zijn en vind het aangenaam zo.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 16:23
Lisa

hallo iedereen!!
Wat is het hier stil geworden zeg! SMDJ inderdaad een mooi buikje! Iets om fier op te zijn he! Ik was er ook zo blij mee. Nu niet meer, mijn buik is na de bevalling veranderd in een striemenparadijs, en een blubberbuik, ook mijn borsten en billen hebben striemen gekregen. soms kan ik me daar echt druk in maken, vraag me af waarom ik gesmeerd heb. maar ja, daar is nu niks meer aan te veranderen!

Hier is het koekenbak, Sterre is vanmiddag serieus huilerig, ik kan er niks goeds voor doen, schreeuwen tot en met, leuk is anders, pff! En het is nu nog een 40 tal min voor haar volgende fles en ze is al een klein uur aan het huilen.

Simba, met jou alles goed?

Katrien, jij kan weldra ook terug beginnen oefenen zeker? Hier zijn mijn maandstonden ook gearriveerd en ze duren precies nog langer dan voor mijn zwangerschap. Vrijdag mag ik naar de gynaecoloog voor het onderzoek na 6 weken, ben benieuwd! Het is wel naar die nieuwe gynaecoloog dat ik zal gaan hoor, ik zet bij mijn oude geen voet meer binnen.

groetjes!!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:51
Simba

Hey Lisa, tis hier stilletjes hè! Met mij alles goed hoor, weer duidelijk last van eisprong, weeral goed gevoeld. We klussen om de 2 dagen en voor de rest niet te veel bij stilstaan! Is het deze maand niet, op naar de volgende...

Oej, jammer dat je striemen hebt, maar zal mss nog wel weggaan. Oej, je meisje heeft zoveel verdriet. Da's jammer hè, die kleintjes kunnen niet zeggen hè wat er scheelt. Succes er nog mee meid en laat ons eens weten hoe je controle was bij de gynea!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:23
SMDJ

hey iedereen

lisa jammer dat sterre zo onrustig is he
is het al beter met haar reflux ?
ja inderdaad ben wel trots op men buikje maar heb ook al striemen op men borsten ze van het te snel groeien ze maar ja

fijn dat je nu bij de andere gyn gaat he

simba succes he met het klussen

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 17:41
Katrien

@ Lisa: hier is het idd ook weer bijna oefentijd ja...deze keer is m'n man maar 2 dagen weg in de groene dagen, dus dat is al iets beter...
Verzorg jezelf ook maar goed als Sterre wat onrustiger is!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 10:35
Lisa

hey Simba! Wat eigenaardig dat je je eisprong zo goed voelt, ik heb dat nog nooit gevoeld eigenlijk. wat voel je dan eigenlijk? een soort menstruatiepijn ofzo?

Gisteren naar de gynae, dokter Vercamer, is me dat pas een topgynaecoloog!! Stukken beter dan dr bafort!! Veel menselijker, hij staat op gelijke voet met zijn "klanten". Neemt zijn tijd. Vroeg verschillende keren of het ging, zei sorry als hij iets deed die kon pijnlijk zijn enzovoort! Hij vroeg zelfs hoe het met Sterre was en gaf tips, wat normaal ook zijn job niet is! Kortom, een hemelsbreed verschil!

smdj, ook striemen ja? pff, bij mij zijn het echt hele erge! heel diep in mijn vel, littekens echt he, een hele put overal waar een dikke striem zit. De gynaecoloog zei dat ik er het vel voor heb. maw je mag dan smeren wat je wil, je krijgt er toch. vreselijk zeg, maar ja, ik kan er nu niks meer aan veranderen, maar dat vind ik bijna het ergste aan een zwangerschap, je lichaam verandert zoveel in negatieve zin, ale bij mij toch.

Met haar reflux nog altijd hetzelfde, het keert nog altijd terug, wat we ook doen, geboerd of niet geboerd, lang rechthouden of niet, haar laten rechtop zitten voor een uur... soms zelfs walgen en wat braken. Dat het maar verandert bij vaste voeding!!

Katrien, ga er maar voor hoor zou ik zeggen, zeker als je man niet veel weg is, het is de moment he!!

Simba, ook jou wens ik veel succes!! binnenkort is het jouw beurt he !

groetjes!!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 18:58
SMDJ

hey iedereen

lisa super dat je bezoekje zo goed is meegevallen he
jammer dat sterre nog veel last heeft van de reflux he

onze 3d is goed gelukt

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 20:03
Lisa

hey smdj, tof he die 3d's!! in je bovenste fotootje op je profiel zie ik duidelijk het gezichtje maar in het onderste zo niet, als je dat niet meteen ziet dan komt het niet meer he, kan je uitleg geven hoe ik het moet bekijken? ik vind die 3d's fantastisch, ik kon daar ook zo van genieten!!

groetjes!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 21:21
SMDJ

hey lisa

ja inderdaad die 3d das fantastische ze
heb er nog bijgezet op men profiel
ik denk dat je die 3d bedoeld met het hoofdje schuin daarom ziet ge het niet zo goed denk ik het komt ook een beetje omdat ze zich steeds terug tegen de palcenta aan duwde

[Laatst gewijzigd door SMDJ - 21/06/2008 @ 21:22] - Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 11:43
Lisa

hey smdj!
die 3d met haam mondje open is ook wel superleuk he zeg! in de andere twee zie ik niet echt iets, ga straks eens aan hannes vragen of hij er meteen iets in ziet, dan kan hij me wijzen hoe ik het moet bekijken.

nog 12 weekjes en ook jij hebt je kleine schattebol dicht bij je! maar geniet nog maar van je buik, achteraf besef je maar hoe leuk die periode echt was!

groetjes!!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:23
Katrien

prachtige echo's smjd!!!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 18:25
SMDJ

hey iedereen

ja inderdaad prachtige he die 3d met haar mondje open

ja lisa inderdaad nog een kleine 12 weken en dan ga ik men buikje missen he

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 18:36
Simba

Oh SMDJ, zo leuk die 3d echo!! En die foto waar ze geeuwt, zo schattig!! Dat blijft toch een wonder hè dat zo'n kleintje in je buik leeft...

Lisa, met mij alles goed hoor. Afwachten, maar we zien wel, sta er niet te veel bij stil. Hopelijk dat Sterre reflux heeft, weet van mijn zus dat het lastig is. Ik heb met haar babytje nog uren rond tafel gelopen, ze weende voortdurend en dronk bijna niet en viel af. Ze hebben veel bij de dokter gezeten. Kop op hè, éénmaal ze kunnen overschakelen naar papjes gaat dat over.

Nog 2 weken werken, en dan groot verlof. Dan ben ik 3 weken thuis en op 01/08 trouwt mijn zus voor de 2e keer.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >