Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/06/2008 @ 15:46 Line | Hey meiden! Ben hier nieuw, dus zal ik me even voorstellen: ben 28 jaar, ik kom uit België en zwanger van mijn eerste kindje. Naar eigen berekening moet ik bevallen begin januari 2009, ben dus ongeveer tien weken zwanger denk ik.Heb juist jullie verhalen gelezen en moest af en toe toch even slikken, maar ook veel mooie verhalen. Wij hebben ongeveer zes maanden geprobeerd voordat het 'raak' was ![]() Ik duim mee voor degenen die aan het proberen zijn, weet hoe zenuwslopend het kan zijn om elke maand af te wachten of die doorkomen. |
| 14/06/2008 @ 16:25 Line | Hey Natalie, ik had bij mijn zwangerschap twee dagen te vroeg getest, en het was toen ook negatief, dus 't kan goed zijn dat het wel zover is hoor. Best misschien nog een dagje of zo wachten en dan nog een testje doen Ik duim in ieder geval mee! |
| 15/06/2008 @ 21:48 Natalie ![]() | Hey Ellen, Ik heb deze morgen een testje gedaan en hij was weer negatief Ik ga morgen eens naar de gynaecoloog bellen of dit normaal is na een curettage. |
| 17/06/2008 @ 11:43 Ellen ![]() | Hey Natalie, Jammer dat je negatief hebt getest ![]() Heb je al naar de gyne gebeld? |
| 23/06/2008 @ 09:30 Caroline ![]() | Hey iedereen, 't Is hier blijkbaar rustig... Allemaal aan het genieten van het zonneke zeker? :) @Ellen: hoe was het bij de gyn? Mag je al terug aan de slag? Groetjes x |
| 24/06/2008 @ 14:20 Wij samen | heeej allemaal ik en me vriend zijn hard besig voor ons eerste kindje. Ik vind het zo fijn . Het lijkt me onwerkelijk om zo kleintje op de wereld te zetten wat egt van jullie samen is het lijkt me zo mooi. droom er nu al elke nacht over. Hoe het zal zijn .Hoe het eruit ziet enzo. |
| 24/06/2008 @ 22:49 teunie ![]() | Hey Ellen voelde mijn kleine al met 14 weken, dacht eerst dat dat niet kon, maar blijkt wel zo te zijn. voel het niet vaak, maar dat komt nog wel. Groetjes Teunie |
< vorige pagina | volgende pagina >

Pas gestopt!

Naar eigen berekening moet ik bevallen begin januari 2009, ben dus ongeveer tien weken zwanger denk ik.
doorkomen.
en gevoelige (.)(.)
Ik duim in ieder geval mee!
Ik ga morgen eens naar de gynaecoloog bellen of dit normaal is na een curettage.
Geniet er in ieder geval van en vraag of die een paar foto's afdrukt (meestal doen ze dat zowiezo wel...)
Ik vind het wel leuk om zo de evolutie van ons kleintje te kunnen volgen! Toch gek hoe snel een kindje groeit en verandert...