< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pas gestopt!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/06/2008 @ 13:31
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Louise, ik ga zeker hard voor je duimen dat je snel weer een wondertje verwacht!

Natalie, ik hoop zo hard voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt en je één van deze dagen een positieve test vasthoudt!

Met mij gaat het redelijk, alleen de misselijkheid maakt het moeilijk. Bijna heel de dag door ben ik misselijk en doodmoe. Gelukkig moet ik nog steeds niet terug gaan werken want ik zou niet weten hoe ik dan de dag zou doorkomen. Maar ik vind het positief hoor, door de kwaaltjes weet ik dat dat de zwangerschap goed verloopt.

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 13:36
Natalie

Ik hoop ook dat ik gewoon tevroeg hebt getest. Als ik ze zaterdag nog niet heb, dan ga ik zondag nog eens een testje wagen. Als die dan nog negatief is, zal ik maar eens naar de dokter bellen of dit normaal is na een curettage.

Louise, ik hoop dat je snel terug zwanger bent!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 15:46
Line

Hey meiden!
Ben hier nieuw, dus zal ik me even voorstellen: ben 28 jaar, ik kom uit België en zwanger van mijn eerste kindje. Naar eigen berekening moet ik bevallen begin januari 2009, ben dus ongeveer tien weken zwanger denk ik.
Heb juist jullie verhalen gelezen en moest af en toe toch even slikken, maar ook veel mooie verhalen.
Wij hebben ongeveer zes maanden geprobeerd voordat het 'raak' was
Ik duim mee voor degenen die aan het proberen zijn, weet hoe zenuwslopend het kan zijn om elke maand af te wachten of die doorkomen.
Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 13:44
Natalie

Welkom Line! Geniet van je zwangerschap.

Morgen ga ik nog eens een testje wagen, hopelijk is hij dan positief. Ik heb verschillende verschijnselen die ik vorige keer ook had: bandenpijn, HONGER en gevoelige (.)(.)
Ik ben altijd regelmatig geweest, dus ik zou het raar vinden als ik mijn regels nu nog moet krijgen. Ochja, we zien wel.

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 16:25
Line

Hey Natalie, ik had bij mijn zwangerschap twee dagen te vroeg getest, en het was toen ook negatief, dus 't kan goed zijn dat het wel zover is hoor. Best misschien nog een dagje of zo wachten en dan nog een testje doen Ik duim in ieder geval mee!
Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:03
Ellen

Welkom Line! proficiat met je zwangerschap!

En natalie, heb je vandaag al getest? En en? Ik duim hoor!

Ik heb gisteren enorm afgezien van de misselijkheid, ik kon bijna niks doen of moest overgeven. gelukkig heb ik vandaag enkel deze voormiddag last gehad van misselijkheid en kon ik deze namiddag toch nog van het weekend genieten!
Mijn vriend en ik stonden vandaag in een baby-winkel en moesten ons echt bedwingen om niks te kopen. We hebben afgesproken te wachten met spulletjes te kopen tot we de 12 weken gepasseerd zijn. Nog eventjes geduld hebben dus

hoe is het met jullie?

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:48
Natalie

Hey Ellen, Ik heb deze morgen een testje gedaan en hij was weer negatief Ik ga morgen eens naar de gynaecoloog bellen of dit normaal is na een curettage.

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 11:43
Ellen

Hey Natalie,
Jammer dat je negatief hebt getest
Heb je al naar de gyne gebeld?

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:37
Natalie

Ja, ik heb gisteren gebeld. Blijkbaar is het normaal dat je na een curettage wat ontregeld bent. Als ze er binnen 2 weken niet zijn, dan mag ik eens terug bellen. Tot nu toe nog geen spoor van de
Ik had gehoopt snel terug zwanger te zijn, maar ik zal nog wat geduld moeten hebben.

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 13:00
Ellen

Natalie, dan hoop ik dat je snel weer ongesteld wordt!
Maar éénmaal je ongesteld bent, zal het wel snel gaan en duim ik dat je vlug zwanger bent!

Ik mag morgen weer naar de gynaecoloog, als alles goed is, zou ik morgen al een mini-mensje moeten zien met armpjes en beentjes. Ik hoop echt dat alles in orde is en die bloedklonter eindelijk weg zal zijn!
Ik hoop ook dat ik terug mag gaan werken, maar de gyn heeft me aangeraden ander werk te zoeken omdat ik nu een stresserende job heb en meer dan 11u per dag van huis ben. Wel jammer ant ik doe deze job enorm graag maar ons kindje komt op de eerste plaats!
Maar werk vinden als zwangere vrouw? pff het lijkt me niet echt simpel!

Hoe is het met de rest?

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:09
Natalie

Werk vinden als je zwanger bent, lijkt me ook niet simpel. Ik hoop dat je ofwel op je werk mag blijven of dat je vlug iets anders vind. Veel succes!

Mijn regels zijn vandaag begonnen Nu ben ik toch al wat meer gerust. Nu maar hopen dat het volgende maand lukt.

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 15:02
Caroline

Online Status Bekijk profiel
Hey,
heb ondertussen ook gevonden hoe die banner-dinges werkt en schrijf nu onder mijn volledige naam.
Ellen, ik ben vorige dinsdag voor het eerst naar de gyn geweest. Je bent iets minder ver dan ik, maar je kunt inderdaad echt al armpjes en beentjes zien en zelfs een neusje een mondje enzo. Ik was echt onder de indruk! Ik kon zelfs zien hoe de baby met zijn beentjes in de lucht spartelde... Echt schattig, nu ben ik helemaal verliefd Geniet er in ieder geval van en vraag of die een paar foto's afdrukt (meestal doen ze dat zowiezo wel...)
Natalie, goed dat je er terug kunt invliegen, weet zeker dat het zo weer 'raak' zal zijn!
Caroline

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 09:30
Caroline

Hey iedereen,

't Is hier blijkbaar rustig... Allemaal aan het genieten van het zonneke zeker? :)

@Ellen: hoe was het bij de gyn?
Mag je al terug aan de slag?

Groetjes x

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:35
Ellen

Alles was goed bij de gyn! Ons kleintje zit perfect op schema! We hebben goed de armpjes en beentjes gezien! En de bloedklonter is zelfs volledig verdwenen! Ik moet voor de zekerheid nog wel 2 weken thuis blijven. 14 juli mag ik terug voor de nekplooimeting.

Ik krijg telkens 2 echo's mee, heb op de moment dus al 6 foto's van ons kleintje! Ik vind het wel leuk om zo de evolutie van ons kleintje te kunnen volgen! Toch gek hoe snel een kindje groeit en verandert...

Natalie, jammer dat je je menstruatie gekregen hebt, maar langs de andere kant heb je nu weer zekerheid en kun je terug met volle moed aan deze nieuwe ronde beginnen!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:57
Natalie

Hey Ellen, dat is heel goed nieuws dat alles in orde is!

Ik ben aan de ene kant opgelucht dat ik mijn regels gekregen heb, maar langs de andere kant vind ik het natuurlijk jammer. Hopelijk is de 2de keer weer de goede keer bij ons

Hoe is het met de rest van de dames?

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:08
teunie

Hallo

hier gaat alles goed hoor! We zijn erg druk geweest met weer terug verhuizen, naar ons eigen huis. De verbouwing is eindelijk klaar, mag ook wel na 3 maanden. Verder voel ik me prima ben alleen erg verkouden en das wel erg vermoeiend.

Nathalie idd fijn dat je je regels weer hebt heb je iig zekerheid dat je er deze maand weer voor kan gaan, wel zo leuk als je je weer snel onder de zwangere kunt begeven.

Ellen fijn joh dat ie weg is! weet je waardoor dat is ontstaan?

Caroline welkom

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:01
Ellen

Teunie, leuk dat alles goed gaat met je! Eindelijk weer in je eigen huis, zal ook deugd doen!

Ze weten niet precies hoe die bloedklonter ontstaan is, maar het kan innestelingsbloed geweest zijn dat zich opgehoopt heeft en zich tot een klonter heeft gevormd.
Maar 1/10 zwangere vrouwen zou dit hebben en bijna nooit vinden ze de precieze oorzaak. Maar ik ben allang blij dat hij weg is

Voel je je kleintje al bewegen trouwens?

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:20
Wij samen

Online Status
heeej allemaal

ik en me vriend zijn hard besig voor ons eerste kindje.
Ik vind het zo fijn .
Het lijkt me onwerkelijk om zo kleintje op de wereld te zetten wat egt van jullie samen is het lijkt me zo mooi.
droom er nu al elke nacht over.
Hoe het zal zijn .Hoe het eruit ziet enzo.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 22:49
teunie

Hey Ellen

voelde mijn kleine al met 14 weken, dacht eerst dat dat niet kon, maar blijkt wel zo te zijn. voel het niet vaak, maar dat komt nog wel.

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 21:55
Tessa

Amai lang geleden dat ik hier van me liet horen
Druk,druk,druk geweest!

Hier alles ok.Ik voel de baby ook al van m'n 15w en nu sinds enkele weken/dagen heel fel.Van de week ging hij/zij van links naar rechts...En dan had ik aan de rechterkant ineens een bult!!!
Maf hoor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >