< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » September 2008-Club » september 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/06/2008 @ 15:32
leentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
redtster amai das ook een pijnlijke affaire jong.
dronk je dan te weinig ofzo?
hopelijk heb je iets gekregen voor je pijn.
veel beterschap meid.

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 16:19

neen ik drink niet te weinig drink min. 1 liter per dag, dus daaraan zie je dat je niet altijd nierstenen krijgt door te weinig te drinken. Ik mag 4 dafalgans forte 1g per dag nemen en ja die helpen wel.

groetjes

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 09:06
Zwanneken

Online Status Bekijk profiel
Goeiemorgen!

Redster: amai, dat zal wel pijnlijk zijn! Dat kan ik me voorstellen. De moment dat je ze zal uitplassen zal ook nog pijnlijk zijn hoor. Kwil je nu niet bang maken maar ik wil het je wel zeggen. Ik duim voor je dat het snel gebeurt!

Hier is niks speciaal te melden. Nog 4 weekjes werken en we gaan 3 weken in vakantie en dan komt het bevallingsverlof dicht in de buurt! Ik blijf werken tot 23 september als het me lukt. 24 september zal mijn eerste dag bevallingsverlof zijn. Ik hoop dat het me lukt dan kan ik daarna langer bij ons beebje zijn.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 19:55

Ik blijf ook zo lang mogelijk werken tot 1 september en dan ben ik 2 weekjes op voorhand thuis. Dan moet ik dit jaar niet meer werken woehoe!
groetjes

Vermoedelijke bevalling op 16/09/2008.
Al 43 weken en 4 dagen zwanger (109.01% ver), nog 3 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:54
cindy

Redster, veel beterschap gewenst!
Ik ga ook zolang mogelijk proberen te werken. Ik start mijn zwangerschapsverlof op 1 september.
Voor de rest gaat alles hier prima!

Groetjes

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 17:32

net terug van gyn. en alles was tip top inorde, de baby weegt al 1300kg en dit op 28 weken, de dokter denkt dat ons boeleke zo'n 3,800kg zal wegen bij de geboorte (40weken), zit nu al over het gemiddelde.

Dank je aan iedereen die me veel beterschap wenst, ik heb nu ook een voorschrift meegekregen om buscopan te nemen, dit zou nog beter zijn om de pijn te bestrijden en het zou ook helpen om het steentje beter te laten afkomen.

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 10:29
Anna

Hoi hoi,

in de hoop om alle septembermama's van in het begin terug te vinden, ben ik een nieuw onderwerp gestart onder de button 'zwangerschap' met als titel 'septemberkindjes'.

Hopelijk vinden we zo onze medemoeders in spe terug.
Benieuwd naar hoe het intussen met hen gelopen is

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 12:32
Maaike

Anna, ik zal zo eens even kijken. Op deze pagina wordt het ondertussen wel erg rustig. Waar is iedereen gebleven?

Redster: sterkte.

Mogen jullie in B zolng blijvenw erken? In NL moeten we vier weken voor de uitgerekende datum stoppen!

Gr. Maaike

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 17:09
Little miss

niet iedereen mag toot 4 weken werken, volgens de cao moet ik 6 weken van te voren stoppen,
hoef dus nog maar 5 weken te werken, dan heb ik lekker 21 weken verlof, kijk er ook wel naar uit!
eerste weekje gaan we even lekker op vakantie en daarna in huis afwachten tot de beeb komt

de babykamer is nu helemaal klaar en ook de andere dingen in en om huis zijn nu bijna af,wilde graag de tuin nog af hebben en wat kleine dingen in huis, heb ineens een soort van nesteldrang denk ik alles moet ineens af :-)

Vermoedelijke bevalling op 21/09/2008.
Al 42 weken en 6 dagen zwanger (107.23% ver), nog 2 weken te gaan.

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 18:54

In belgië mag je tot 1 week voor de uitgerekende datum blijven werken. Afhankelijk van de sector waarin je werkt natuurlijk. Verpleegkundigen, kleuterjuffen,... die moeten vroeger stoppen. Je mag al thuis blijven van 6 weken voor de bevallingsdatum maar omdat we maar 15 weekjes zwangerschapsverlof hebben, zijn er veel mama's die langer blijven werken om erna zoveel mogelijk te genieten van de kleine spruit. Ik denk dus ook zo. 2 weekjes is goed, dan ben je helemaal uitgerust en kan je thuis nog wat doen en daarna nog 13 weken thuis bij de baby...
groetjes

Vermoedelijke bevalling op 16/09/2008.
Al 43 weken en 4 dagen zwanger (109.01% ver), nog 3 weken te gaan.

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 20:50
farientje

little miss
lekker hoor op vakantie.
ik ga ook volgendeweek een weekje met de kits kamperendrukke boel.
neem vor alle zekerheid een nood tasje mee aangezien ik al een risic factor ben voor vroeg geboorte.
maar blijf gelukkig binnen nederland.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:48
bolleke

Online Status
hoi allen,

het is een tijdje geleden dat ik even geschreven heb. Heb wel de verhalen wat gevolgd hoor. Ik ben bij de gyne geweest. Nierkelkje nog steeds gezwollen, dus is nog steeds afwachten, maar ze verwacht niets ernstigs want het blaasje vult goed. Dus probeer ik me geen zorgen te maken. Volgende keer 17 juli naar de gyne , alvorens ik nog naar frankrijk vertrek. Verleden week al eens een weekend weggeweest en was wel lastig,maar in frankrijk zal ik me rustig houden
is wel met d etwee jochies van mijn ventje, maar ze zijn al zeven en elf, dus ze redden het wel. en dan heb ik mijn ventje ook die me zal helpen en zijn ouders ook dnek ik wel.

Liefs

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 13:32
Jinx@work

Hellow, gisteren naar gyne geweest, alles prima in orde. ze weegt al ongeveer 1400 gr. mooi in de middenmoot. het hoofdje zit al naar beneden dus dat is ook zeer goed he. wwhiiie op naar de laatste loodjes!
heb nog 3d echo gepland op 15 juli!
groetjes
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 15:18
leentje

Little miss
hier ook zo' gevoel. kheb het hier al op mijn heupen gekregen omdat de zolderkamer pas af gaat zijn in augustus. kmoet nog babyprodukten halen, pampers kopen,... nog zoveel maar kga er proberen pas aan te denken als ik terug ben met vakantie. dan heb ik nog iets om handen.

Jinx@work amai goed gewichtje.kben benieuwd naar het gewicht als ik ga gaan na de vakantie. ik moet de 21 ste gaan voor een echo.

allé mensen ben hier aan het plakken en blijf het uitstellen.
moet echt gaan beginnen aan mijn koffers.
tot na de 17de

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 12:24
Zwanneken

Goeiemiddag iedereen!

Ik kom snel eventjes langs om wat bij te lezen en ook een berichtje te laten.

Hier verloopt alles rustig. Buiten het feit dat ik ongelooflijk veel last heb van dikke voeten en handen mag ik echt niet klagen. Als het zo blijft kan ik gerust blijven werken tot een week voor de bevallingsdatum. Dan zie ik het helemaal zitten!
In ieder geval, ik tel af tot 21 juli, dan begint mijn verlof voor 3 weken. Daarna moet ik wel terug aan het werk, tot 23 september als alles goed verloopt. Ik vind toch ook dat we in de buurt komen.

Wij hebben dit weekend onze proefdruk ontvangen van het geboortekaartje. Die was perfect, een speels lettertype en een toffe tekst, héél leuk gedaan. Dat is dan ook weer een zorg minder. De grootste zorg is eigenlijk ons huis, gaat het klaar zijn of niet. De babykamer is iets waar ik niet aan kan beginnen tot zolang ons huisje niet klaar is.
Als het huisje nog niet klaar is slaapt onze zoon in ons oude huisje gewoon bij ons op de kamer. In het nieuwe huis krijgt hij een volledig nieuwe slaapkamer met alles erop en eraan maar hier in dit huis begin ik er echt niet meer aan, weggesmeten geld is het dan.

25 juli mogen wij een 3D echo laten nemen. Dus ik ben benieuwd hoe die zal verlopen. Spannend allemaal.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 13:30
Little miss

wat een rust op het forum hier :-)
iedereen is waarschijnlijk druk met de voorbereidingen en nog op vakantie of zo
nog een paar weken en dan hebben we onze baby's
kan niet wachten

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 16:00
farientje

little miss
ja het viel mij ook al op ben een weekje weg geweest en helemaal niets te lezen hihi.
laat die laatste 10 weken maar lekker snel voor bij gaan he

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 12:22
bolleke

Online Status
Maar ik blijf toch heel erg genieten, dus te snel moet het ook niet gaan. Wij vertrekken zondag twee weekjes naar mijn schoonouders in zuid frankrijk. Zalig zal het zijn. HEt is te zien wat de gyne zegt hé donderdag. Maar ik denk niet dathet een probleem zl zijn.

Groetjes,

BOlleke

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 09:02
farientje

lekker hoor frankrijk.
ik ben net een weekje met de kits naar een kinder camping geweest,maar met alle regen die we hebben gehad was het geen leuke vakantie.
mischien volgendjaar beter.
en idd het hoeft ook niet te snel te gaan die laatste 10 weken maar de nieuwschierigheid van hoe ziet de kleine er uit is toch ook wel erg groot.
mijn jongste vraagt dagelijks van mama wanneer komt de baby dan.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 14:00
Little miss

gisteren naar de verloskundige geweest die heeft flink op mijn onderbuik lopen duwen om te kijken waar het hoofdje was,
zo flink dat ik er vandaag nog last van had, even gebeld en nu blijkt dat ze waarschijnlijk iets te hard heeft geduwd en mijn banden overrekt of gekneusd zijn, heel fijn

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >