Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/06/2008 @ 10:38 ![]() | Hoi dames Hoe gaat het met jullie?? Hier benieuwd naar maandag.. mag ik weer naar gyn... Gitta hoe is het met jou??? liefs els ![]() |
| 08/06/2008 @ 20:29 Gitta ![]() | Hoi lieverds, Tweede poging met clomid inderdaad, maar het was noch een verrassing noch een (grote) teleurstelling. Bedankt voor het duimen! Veel liefs! Gitta |
09/06/2008 @ 11:36 ![]() | Gitta ik blijf ook superhard voor je duimen meid |
| 19/06/2008 @ 10:23 milo ![]() | Sorry dat ik niet uitgebreid reageer Gitta, ik duim voor je Els, als ik je niet meer hoor ... succes met de bevalling We hebben iets raar voor met ons Myrthe Zaterdag stond ze vol rode plekken, zondag was het weg om maandag weer terug op te komen. Ze staat echt van kop tot teen vol plakkaten. Haar gewrichten, voetjes en handjes zijn heel opgezwollen, zo hard dat ze niet meer kon stappen! Eerst (zaterdag) was de diagnose windpokken maar het werden geen blaasjes dus ben ik maandag teruggegaan omdat de vlekken zo groot werden (zoals hier dus http://i271.photobucket...the%20ziek/IMG_1040.jpg) Dinsdag ben ik naar spoed met haar gereden omdat ze niet meer kon staan (zie maar naar haar voetje, net een klomp http://i271.photobucket...the%20ziek/IMG_1062.jpg) De diagnose: netelroos. Maar gisteren trokken een paar plekken weg en daar bleven serieuze blauwe plekken staan (http://i271.photobucket...the%20ziek/IMG_1050.jpg) Terug naar de dokter die mij onmiddellijk heeft doorgestuurd naar een dermatoloog. Die zei urticaria vasculitis. Een ontsteking van de bloedvaten. Omdat de plekken blauw werden, moeten we zien dat het niet naar haar organen ed verder loopt. Die ontsteking doet de bloedvaten verstoppen zodat er geen zuurstof meer door kan voor de organen en weefsels. Voorzichtigheid is dus geboden. Ik moest gisterenavond dus terug naar spoed om gisteren nog bloed te laten trekken zodat de 1ste onderzoeken gedaan konden worden. Deze middag mag ik bellen. Hopelijk met uitslag ![]() |
| 24/06/2008 @ 11:27 Bar vanop het werk | Halllloooo meiden, I'm back ... Heb al een beetje bijgelezen maar nog niet alles. Els, het begint wel echt te spannen nu hé, of is het al zover. Volledig verslag willen we hier asap hé. Fanny, now leuk te lezen dat het allemaal nog zo prima gaat, ik herinner mijn 4 laatste weken, die waren afzien, rug, vocht ophouding, warmte, slapeloze nachten....enzovoortenzoverder... Dus meteen TERUG zwanger? ![]() Milo, tjonge jonge wat is me dat allemaal, hopelijk snel terug alles in orde. Ben je trouwens al terug aan de slag, of een half jaartje thuis? Gitta, ook hier m'n duimen op volle toeren voor jou. Wanneer weet je meer? Zoals jullie kunnen zien, zijn we terug van vakantie. Vandaag m'n 1e werkdagje dat valt blijkbaar NOOIT niet mee.Maar we hebben een goede, leuke vakantie gehad, onze meid moest de 1e wk wel wennen aan haar nieuwe omgeving en is dus lekker verwend geraakt, nu dus terug afkikken. ![]() Gisteren nog eens op gyne bezoek geweest, babe'je is reeds 28cm lang, volgens gyne hele lange beentjes en maar 700 grammetjes, een magertje dus, maar dan kan nog veranderen hé. Ik voel me ook nog in prima conditie alhoewel de kilo's, dat is echt een ramp'je'... Ik moet tegen volgende onderzoek dus een suikertestje ondergaan omdat ik zo 'goed' bijkom , ik ga vanavond eens checken hoeveel ik bij m'n 1e zwangerschap al was aangekomen.Voila dat is het zo'n beetje.... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Geen duiveltjes in Juli

Vanaf nu heb je wel meldingsplicht, dat weet je hè!

Zaterdag stond ze vol rode plekken, zondag was het weg om maandag weer terug op te komen. Ze staat echt van kop tot teen vol plakkaten. Haar gewrichten, voetjes en handjes zijn heel opgezwollen, zo hard dat ze niet meer kon stappen! Eerst (zaterdag) was de diagnose windpokken maar het werden geen blaasjes dus ben ik maandag teruggegaan omdat de vlekken zo groot werden (zoals hier dus
De restultaten van wat ze wel hebben is niks alarmerend gevonden.

dat valt blijkbaar NOOIT niet mee.
alhoewel de kilo's, dat is echt een ramp'je'... Ik moet tegen volgende onderzoek dus een suikertestje ondergaan omdat ik zo 'goed' bijkom
, ik ga vanavond eens checken hoeveel ik bij m'n 1e zwangerschap al was aangekomen.