< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/06/2008 @ 16:03
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier zijn de gearriveerd... een dagje vroeger dan gepland... maar ja niets aan te doen...
op naar devolgende ronde

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 16:50
Mimmie

Jammer Evy, maar we blijven positief

Op naar de volgende ronde!

Hier weet de omgeving van niets... maar omgeving vraagt zich wel af wanneer we nou gaan beginnen, van familie tot buurvrouw haha! Wij zijn druk bezig , nou ja druk, gewoon wanneer wij willen.

temperaturen jullie jullie zelf? Zo ja, hoe en wat dan? Want op 1 dag heb ik wel 3 verschillende metingen gehad... Of moet ik ervoor zorgen dat ik elke dag op hetzelfde tijdstip temperatuur?
Het temperaturen doe ik trouwens uit nieuwsgierigheid, kijken of het echt zo is dat je lichaamstemperatuur verhoogt bij de ovulatie periode.

Nou groetjes allemaal... Nog 3 nachtjes en dan ben ik lekker een weekendje weg...

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 17:59
Belleke

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Hier ook duivels doorgekomen. 3 dagen vroeger dan verwacht maar wel goed zo heb ik ze niet op reis en valt mijn vruchtbare periode in de reis wat ook wel altijd leuk is

Temperaturen heb ik nog niet gedaan maar had mij wel deze maand eens ovulatietesten gekocht maar die zijn maar toegekomen na mijn vruchtbare periode merk ik nu want mijn cyclus is korter.

Ik ga mijn banner aanpassen
Groetjes

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:24

Online Status Bekijk profiel
voor mij is het echt spannend

ik moet namelijk ongie wordn..maar ik voel nu al dat het niet gaat komen. Iets in mij zegt dat ik zwaznger ben..maar we kunnen onszelf ook gek maken.

wel wat punten voor mij om de puzzel compleet te maken.

Het begon vorige week met 2 keer 2 druppeltjes bloed verlies.
Ik heb een moeheid die ik niet kan overheersen en waar ik aan toe moet geven. Ik slaap nooit overdag en op de bank..alleen savonds als ik naar bed ga..hoe me ik ook ben..maar nu val ik vanelf in slaap op de bank. Bij me schoonmoeder thuis
Dit allemaal gecombineert met flinke misselijkheid..de ene keer wat erger dan de andere keer. Als ik dan even lig gaat het wel weer.

Plassen is niet superveel maar als ik moet dan moet ik ook flink!

Gisteren stond ik bij de bushalte..en toen voelde ik er iets uitlopen. Dus ik schrok want ik dacht echt dat het mijn menstruatie was. Maar het was gewoon witte afscheiding.

ik hoop dus echt heel erg dat de uitblijven.

Ik blijf mezelf aanpraten dat ik gewoon ongie word en dat ik het me allemaal verbeeld enzo..en dat het dus gewoon een buikgriepje is ofzo

duimen jullie alsjeblieft met me mee dat de uitblijven

[Laatst gewijzigd door Dees1984 - 26/06/2008 @ 11:26] - Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 12:39
Mimmie

oooow Dees wat spannend!!!!

Ik zeker voor je...

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 16:47

net weer 1 drupje bloed..dus denk dat de eraan gaan komen

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 19:40
Evy

oei Dees wat jammer toch.. maar nog niet wanhopen... je kan het nooit weten he...

hier zijn de in volle hevigheid echt lang geleden dat het nog zo erg was, voor Torben hihi...
ik vond het de eerste dag niet zo erg maar vandaag had ik het er wel moeilijk mee... nu gaat het weer wat beter, zullen de hormonen ook wel wat zijn zeker... hop naar devolgende ronde... nog een weekje en mijn ventje moet weer raak schieten sorry voor de plastische uitdrukking, maar het is wel zo he...

spannend toch allemaal he

grtz
Evy

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:08

hahahaha evy haha.tis toch de waarheid haha hij moet raak schieten!

over 7 daagjes gaan wij op vakantie en dan zit ik in griekenland ook in me vruchtbare week. Maar er is hier qua nog geen verandering...nog geen menstruatie. Ik hoop teveel merk ik aan mezelf...voor mijn doen dan..en dat wil ik niet want het is toch niet zo.

vind dit de moeilijkste tijd van de maand..je punt dat je menstruatie moet gaan komen...wel niet wel niet

verder trouwens geen bloed meer gezien na die druppel weer vanmiddag

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 08:05
Belleke

Zo spannend Dees!! Ik duim zeker voor je mee!!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 08:06
Evy

en dees al verandering? wanneer ga je testen?

grtz

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 09:54

still nothing yet, maar het gaat wel komen hoor..steeds een veegje bloed als ik naar de toilet ben geweest dus de gedachte dat ik zwanger zou kunnen zijn is al weg Nu is het afwachten tot het doorzet

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 19:09
Evy

en hoe is het met de dames?

hier nog effe wachten op de groene dagen

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:54

Heee Meiden!!

Dees wat spannend!! en die afscheiding is ook een zwangerschapskwaal he!! Ben zeer benieuwd!

hier weer gewoon aan de pil.. en we gaan woensdag bij een ander huis kijken!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 09:17

haaai!! nou ik werd vrijdag tijdens het niezen giga ongie Jammer maar aan de andere kant v ind ik het niet erg hoor..ik ga natuurlijk morgennacht op vakantie dus dan kan ik iniedergeval gewoon me ding doen

Heb zoooooooooooo zin in de vakantie. We gaan donderdag om 5.55 de lucht in. Dus moeten we half 4 op schiphol zijn en dat betekend half 3 vertrekken van huis. 00.00 uur wekker zetten

Maar we komen wel om half 11 aan in griekenland dus heb dan hele dag nog daar..en als we terug gaan vliegen we pas om 23.35 savonds. dus dan hebben we ook nog een hele dag!

Wij zijn hier dus druk aan het voorbereiden op de vakantie.

Ik kom jullie morgen nog wel even gedag zeggen!En dan weer op naar de groene week in mijn vakantie

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:43
Evy

jammer Dees, maar je kan idd waar je zin in hebt op vakantie... alvast prettige vakantie!!

Elina spannend een ander huis! laat weten hoe het geweest is he...

Evy

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 16:57
Mimmie

@ Dees: Ik zou zeggen veel plezier alvast en met groene dagen op vakantie... je weet maar nooit. Hier en daar wordt beweerd dat klimaatverschil soms ook wat extra's kan doen voor je

@ Elina: Leuk zeg een huis bezichtigen! Wat voor huis is het?

Hier alles weer ok. net een dagje terug van onze minivakantie. Was erg leuk en we hadden een heerlijk hotel. Zondag had ik alleen zo een pijn rechts in mijn onderbuik. Echt steken, het was gewoon niet leuk. Voelde net alsof ik moest worden. Maar dat was niet zo. De afscheiding was ook anders... misschien een verlate eisprong? Ik weet het niet. We hebben in ieder geval het hele weekend geklust.
Hij vind het geweldig. Elke keer is het, kom schat, anders komt ons kindje er nooit. Die vind het allemaal wel prima!

Ik ga maar zo koken.

Groetjes!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 10:42
Mimmie

Zou het zo ver zijn dames? Zou het?
Of is het weer mijn cyclus die maar niet geheel regelmatig wilt worden.

Ik twijfel of ik moet wachten met een test? Om niet weer voor niets eentje te gebruiken.

Ik denk dat ik zal proberen te wachten tot volgende week. Aangezien de eerste 2 rondes ook zo'n 37 dagen duurden.
Kijken of ik het volhou!

Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 17:21
Belleke

Hallo,

We zijn van gisteren terug van onze vakantie naar Kreta. Spijtig genoeg kan het Belgische weertje ons direct in de realiteit brengen! Zo een rotweer
Maarja, we hebben het gehad en hebben er enorm van genoten.
Ik was toen ook in mijn vruchtbare periode. We hebben dan ook enorm ons best gedaan. Als ik nu ni zwanger zal zijn weet ik het niet meer

Sinds vandaag heb ik een heel heel klein beetje bloedverlies maar ik zou maar mijn duvels binnen een dag of 10 moeten hebben! Vind het raar.

En Mimmie blijven de duvels weg? Hopelijk van wel. Ik duim met je mee!
Ik zou in je plaats wel niet kunnen laten voor een testje te doen maar gelijk als je zegt het kan te vroeg zijn. Misschien beter toch nog even wachten. Spijtig genoeg kan wachten soms héél lang duren

En Elina, stond het huis je aan?

Groetjes

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 22:43
Mimmie

Hey Belleke,

Wel lekker gehad in Kreta? Daar was het weer natuurlijk wel veeeeeeel lekkerder

De duveltjes zijn nog weg... maar ja is pas dag 1... ik denk dat ik het niet zal volhouden tot volgende week donderdag. Als het zaterdag nog niet zo ver is, haal ik alsnog een testje.

Had stiekem toch eentje gedaan vandaag, maar die deed het niet! Of ik had iets verkeerds gedaan zou ook nog kunnen...

Pfff.... en door deze mini spanning blijft het natuurlijk ook weg... Ik zal heel hard proberen er niet meer aan te denken... (tot zaterdag dan)

I'll keep u posted!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:23
Evy

Belleke welkom terug!! is niet zo fijn met het weer natuurlijk, maar je zal uiteraard wel een kleurtje hebben he... dat bloedverlies, mss innesteling?

mimmie wat spannend...

hier nog een goeie week wachten ...

en hoe staat het bij de anderen...

Evy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >