Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2008 @ 15:38 leentje ![]() | pffff te drukkend warm buiten.kwee niet waar kruipen en kinderen lastig hier. gelukkig is het hier binnen 5 graden frisser. |
| 22/06/2008 @ 16:37 peggy ![]() | 't is idd keiwarm pfff en kben dan nog zo ziek gelijk nen hond grrr. Ma ja. Kindjes zijn hier gelukkig wel goedgezind maar ik ben echt kapottttttttttttttt |
| 26/06/2008 @ 14:52 | Soorryyy dat ik hier zo tussen kom, maar volg hier af en toe mee. De "Z" is Zand & co geworden. Nee niet langs de kant van de Quick langs de andere kant. De kant van de veritas maar wat verder en langs de andere kant. Hip hip hoera voor Bjarne!!! Groetjes Milo & Spinnertje |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

pffff te drukkend warm buiten.
deed het heel goed. Hij woog nu 633 gram en op de echo was er bijna niets meer te zien van die bloedklonter
. Wel moet ik het nog steeds kalm aandoen zodat er geen nieuwe bloeding komt. En tegen die harde buiken moet ik veel meer water drinken. Zo'n 2 liter per dag
terwijl ik anders op en al aan 75 cl kom. Nu donderdag naar de gyn eens zien of die harde buiken kwaad gedaan hebben of niet.
er is.
tja er is veel eh heheheheheh maar kom er dus niet echt vaak voor kledij maar als ik er passeer ga ik er zeker binnen :)

t'ligt toch op mijn maag ben er wat mottig van.
Daar ga ik ook zelden naartoe voor kleren, maar vooral voor babyspullen zoals flesjes enzo.
. Inderdaad ambetant als je Ferre moet meenemen maar ja...'t zal niet anders gaan zeker?