< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Waarom een 3de baby willen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Waarom een 3de baby willen?
30/05/2008 @ 20:23

3e baby
heidy,,,, sterkte, ik ken je gevoel.
Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 11:20
arwen

Online Status Stuur bericht
ben eens benieuwd twijfel voor derde maar neem geen pil weet niet wat ik zou doen financieêl twijfel ik wat denken jullie?
groetjes arwen

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 11:06
Irma79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nummer 3 is onderweg!!!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:02

3e baby
heidy, ik wil het je even laten weten, ik stop hier mee, ons vaste groepje is weg. en nu dit ,,, ik hoop dat jij ook ooit eens zwanger mg worden en dat je een gezond kindje op de wereld mag brengen en dat je zelf gespaard blijft. Heidy het gaat je goed ik denk dat je misschien wel weet waarom ik ermee kap ,niet dat ik zwanger ben maar voor wat anders misschien begrijp je het,,,,,
Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:58

Hey,
Dida, ik begrijp je inderdaad, bij mij is het ook aan het minderen dat ik hier kom kijken. Ik lig soms wat in de knoop met mezelf en moet dit eerst oplossen. Het beste en succes!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:33

3e baby
kan best zijn dat ik je zo een keer prive mail...
heidy
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:17

Hey Dida,
dat mag je altijd doen en je krijgt ook altijd iets terug!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:24
mimi

Heititike,

spannend afwachten voor jou? al getest?

gr, mimi
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:42

hey Mimi,
Ik had gistermorgen getest, maar 't was negatief en vandaag zijn de gekomen, bweik!!!!!!!Ik ga mijn banner verwijderen want ik focus me daar veel te veel op en zo zal het zeker niet lukken. Vandaag ben ik beginnen werken en voorlopig ga ik me daarop concentreren en voor de rest zien we wel wanneer het gelukt is om weer zwanger te raken!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:13
mimi

hey Heititike,

jammer van deze maand.
Werkte je hiervoor niet?

We hebben besloten om er terug voor te gaan, het gevoel blijft opsteken dus willen we later geen spijt hebben dat we niet geprobeerd hebben. Ik ben geregistreerd hier maar blijkbaar komt mijn bannner er niet op, idd beter van ons daar niet op te fixeren.

Zou je met ovulatietesten willen werken?

Veel succes id toekomst, ik hoop dat jullie alsnog een boeleke mogen verwelkomen!

Hoe gaat het met je zonen? Woont er nog eentje bij jou?

Gr, mimi
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 19:32

Hey Mimi,

Nee, hiervoor was ik werkzoekende. Ik ben dinsdag voltijds begonnen bij een werkervaringsbedrijf. Ik hoop wel dat ik snel een deeltijdse job vind want dat ligt mij meer! Ondertussen dat ik nu op mijn werk zit, mag ik verder solliciteren van daaruit. Dit is omdat het ism de VDAB is en het is de bedoeling om werklozen sneller op de arbeidsmarkt te krijgen, mèt ervaring.
Tof dat je er toch nog voor gaat om een klein boeleke bij te krijgen! Als het blijft kriebelen is het steeds moeilijker om je erbij neer te leggen dat er toch geen meer bij zou komen. En als je er alletwee wilt voor gaan waarom zou het dan niet doen hè!
Ik heb er wel over gedacht om ook ovulatietesten te bestellen, maar ga het toch niet doen, wij laten de natuur zijn gangetje maar gaan. Misschien lukt het nu beter omdat ik terug aan het werken ben en zoveel tijd niet meer zal hebben om erop gefixeerd te zijn.
Tim, mijn oudste, komt niet meer naar ons. Dit jaar is hij maar 1 keertje bij ons geweest, als ik hem wil zien, dan moet ik naar zijn pa thuis gaan. Maarten, de jongste, komt nog steeds zoals altijd bij ons. Die komt echt tot rust als hij bij ons is, geen pestende oudere broer die op zijn kop zit Dat 2 kinderen uit eenzelfde gezin toch zo hard kunnen verschillen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]