Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2008 @ 12:12 ABke ![]() | De zee... da's wel superver! Ga je dat volhouden zo zonder Mika in huis? Ik zou het wel moeilijk vinden denk ik. En een andere onthaalmoeder of plaats is geen oplossing dan? |
| 19/06/2008 @ 12:20 ikke | Hallo dames, Ik heb eigenlijk jullie raad nodig. Dinsdag was mijn NOD, maar de zijn nog altijd niet op bezoek geweest!Normaal ben ik nooit overtijd en dus heb ik gisterenavond eens getest maar het resultaat was negatief!! Wat denken jullie heb ik te vroeg getest? Of zouden de alsnog doorkomen? Pfff die onzekerheid. Vandaag wel een heel opgeblazen gevoel in mijn buik, ik weet echt niet meer wat ik moet denken!!!! |
| 19/06/2008 @ 12:28 ABke ![]() | ikke: geen bloed geeft moed zeggen ze altijd hé, meer dan afwachten kan je niet doen denk ik. |
| 19/06/2008 @ 13:25 ikke | Ik ben altijd heel regelmatig, dus daarom dat ik nu in spanning zit. Ik heb een test gebruikt van den Delhaize, maar ik weet de naam niet! |
| 19/06/2008 @ 13:43 ABke ![]() | Delhaize is lifetest. Die zijn niet zo gevoelig als die van 't kruidvat. |
| 19/06/2008 @ 14:01 ikke | Dus best eens een andere test kopen! Ik weet niet of er nen kruidvat bij ons in de buurt is. Misschien eens langs gaan bij den apotheker? Gisteren waren mijn vriend en ik een beetje teleurgesteld, eindelijk dachten we dat het zo ver was en dan was de test nog negatief!! |
| 19/06/2008 @ 14:06 ABke ![]() | Ikke: testen van de apotheek zijn ook niet zo gevoelig als die van 't kruidvat ![]() |
| 19/06/2008 @ 14:11 ikke | Dus best eens langs het kruidvat gaan, maar ik weet niet of er ergens bij ons in de buurt ne kruidvat is! Gisteren waren mijn vriend en ik toch wel een beetje teleurgesteld, we dachten dat het eindelijk zo ver was en dan zegt de test negatief!!! |
| 19/06/2008 @ 14:31 Isabelle ![]() | Ikke, Die testen van de Hema zijn ook wel goed. Kruidvat ook natuurlijk. En anders naar de apo hé, maar die zijn wel duurder natuurlijk. |
| 19/06/2008 @ 14:51 ikke | Dus best eens naart kruidvat gaan denk ik, want stilaan wordt de spanning ondraaglijk! hier waar ik werk is er nen kruidvat dus dat komt goed uit!! Ik begin nu al te dromen over hoe we het gaan vertellen enzo van die zaken, ... |
| 19/06/2008 @ 15:07 ikke | hebben jullie enig idee wat z'on test vant kruidvat kost? |
| 19/06/2008 @ 15:27 Isabelle ![]() | ik gok zo'n 7 à 8 euro... |
| 19/06/2008 @ 20:42 Isabelle ![]() | en ikke, ben je nu een test gaan kopen? |
| 20/06/2008 @ 08:52 ikke | Goeiemorgen dames, Ja ik ben een test gaan kopen maar deze was terug negatief. Dus nu begin ik mij af te vragen of ik mij niet misteld heb. Als dit weekend de nog altijd niet op bezoek zijn geweest, test ik nog eens!! |
| 24/06/2008 @ 14:00 ikke | Isballe, Heb ondertussen nog eens getest, maar nog altijd negatief. de zijn nog altijd niet doorgekomen, en dus ben ik gisteren eens langs de huisdokter geweest om bloed te laten trekken. Vanavond weten we meer. Wij moeten nog 4 weken werken voor we in verlof gaan en we blijven thuis dit jaar, nog een beetje werken in het huis. En hopelijk is goed weer en kunnen we genieten van onzen tuin |
< vorige pagina | volgende pagina >

(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

maar komt wel regelmatig af hoor. Hij is (al) op pensioen, en bovendien reist hij gratis met de trein.
zijn nog altijd niet op bezoek geweest!