< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Waarom een 3de baby willen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Waarom een 3de baby willen?
30/05/2008 @ 20:23

3e baby
heidy,,,, sterkte, ik ken je gevoel.
Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 11:20
arwen

Online Status Stuur bericht
ben eens benieuwd twijfel voor derde maar neem geen pil weet niet wat ik zou doen financieêl twijfel ik wat denken jullie?
groetjes arwen

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 11:06
Irma79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nummer 3 is onderweg!!!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:02

3e baby
heidy, ik wil het je even laten weten, ik stop hier mee, ons vaste groepje is weg. en nu dit ,,, ik hoop dat jij ook ooit eens zwanger mg worden en dat je een gezond kindje op de wereld mag brengen en dat je zelf gespaard blijft. Heidy het gaat je goed ik denk dat je misschien wel weet waarom ik ermee kap ,niet dat ik zwanger ben maar voor wat anders misschien begrijp je het,,,,,
Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:58

Hey,
Dida, ik begrijp je inderdaad, bij mij is het ook aan het minderen dat ik hier kom kijken. Ik lig soms wat in de knoop met mezelf en moet dit eerst oplossen. Het beste en succes!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:33

3e baby
kan best zijn dat ik je zo een keer prive mail...
heidy
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:17

Hey Dida,
dat mag je altijd doen en je krijgt ook altijd iets terug!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:24
mimi

Heititike,

spannend afwachten voor jou? al getest?

gr, mimi
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:42

hey Mimi,
Ik had gistermorgen getest, maar 't was negatief en vandaag zijn de gekomen, bweik!!!!!!!Ik ga mijn banner verwijderen want ik focus me daar veel te veel op en zo zal het zeker niet lukken. Vandaag ben ik beginnen werken en voorlopig ga ik me daarop concentreren en voor de rest zien we wel wanneer het gelukt is om weer zwanger te raken!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:13
mimi

hey Heititike,

jammer van deze maand.
Werkte je hiervoor niet?

We hebben besloten om er terug voor te gaan, het gevoel blijft opsteken dus willen we later geen spijt hebben dat we niet geprobeerd hebben. Ik ben geregistreerd hier maar blijkbaar komt mijn bannner er niet op, idd beter van ons daar niet op te fixeren.

Zou je met ovulatietesten willen werken?

Veel succes id toekomst, ik hoop dat jullie alsnog een boeleke mogen verwelkomen!

Hoe gaat het met je zonen? Woont er nog eentje bij jou?

Gr, mimi
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 19:32

Hey Mimi,

Nee, hiervoor was ik werkzoekende. Ik ben dinsdag voltijds begonnen bij een werkervaringsbedrijf. Ik hoop wel dat ik snel een deeltijdse job vind want dat ligt mij meer! Ondertussen dat ik nu op mijn werk zit, mag ik verder solliciteren van daaruit. Dit is omdat het ism de VDAB is en het is de bedoeling om werklozen sneller op de arbeidsmarkt te krijgen, mèt ervaring.
Tof dat je er toch nog voor gaat om een klein boeleke bij te krijgen! Als het blijft kriebelen is het steeds moeilijker om je erbij neer te leggen dat er toch geen meer bij zou komen. En als je er alletwee wilt voor gaan waarom zou het dan niet doen hè!
Ik heb er wel over gedacht om ook ovulatietesten te bestellen, maar ga het toch niet doen, wij laten de natuur zijn gangetje maar gaan. Misschien lukt het nu beter omdat ik terug aan het werken ben en zoveel tijd niet meer zal hebben om erop gefixeerd te zijn.
Tim, mijn oudste, komt niet meer naar ons. Dit jaar is hij maar 1 keertje bij ons geweest, als ik hem wil zien, dan moet ik naar zijn pa thuis gaan. Maarten, de jongste, komt nog steeds zoals altijd bij ons. Die komt echt tot rust als hij bij ons is, geen pestende oudere broer die op zijn kop zit Dat 2 kinderen uit eenzelfde gezin toch zo hard kunnen verschillen!

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 13:40
Michelleke

Lieve dames... ik vroeg me af of jullie hier nog rondspoken en zo ja hoe het met jullie gaat??? Groetjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 14:18
mimi

sorry, alles moet weg ;-)
[Laatst gewijzigd door mimi - 13/10/2008 @ 21:11] - Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 15:07
Michelleke

Waauw mimi! Super... als het zo moet zijn hè!

Wij zijn 'bezig' ja, ttz zonder pil, maar mijn man wil liever nog wat oppassen tijdens de vruchtbare periode... al is dat deze maand niet gelukt

Dus afwachten nu. had ook nog een testje liggen, vanmorgen gedaan maar negatief dus... mijn NOD is woensdag of zo.
Eerste maand zonder pil...

Succes en tot binnenkort! Ik hoor graag van je hou alles verloopt!

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 15:20
Mimi35

Online Status
hey michelleke,

ik was je daarnet tegengekomen bij een ander forum. Ik had je naam zien staan maar wist niet dat jij het was
Als je wilt testen kan ik je de raad geven om een Kruidvattestje te kopen, deze hebben iedere keer voor mijn nod positief gegeven nu zelfs tot vier dagen voor mijn NOD!!
Het was een licht streepje maar staat er nog steeds...
Ik heb nu wel nog eentje bij de apotheker gekocht omdat ik m'n ventje een vette roze streep wil tonen, hij weet dat we zwanger zijn maar is nogal afwachtend wegens zo vroeg resultaat.
Eigenlijk ook beetje voor mezelf om te zien of die hcg mooi naar boven is gegaan (dus duidelijker op test)

Nu ik echt zwanger ben is het vooral schrik die overweegt, het is nog zo pril en ik moet nog eerst die 12 weken door...als het nu verkeerd gaat vrees ik dat het er nooit meer van zal komen...duim je mee?

Mijn kaarsje brandt alleszins voor jou, ik weet nog hoe je ernaar verlangde!!

Hopelijk kan je gauw ook je berichtje aftekenen met deze leuke smiley

Groetjes, mimi
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:02
Michelleke

Mijn berichtje wordt met een ander tekentje afgesloten voor deze maand alleszins, we zien wel wat de toekomst brengt, weet nu dat alles nog prima werkt en het is nu gewoon een kestie van tijd, en een schatteke dat wil meewerken, maar hij s niet zo moeilijk te overtuigen heb ik gemerkt
dus...
Michelleke

PS: tuurlijk duim ik voor jou, en wat je nu voelt is volkomen normaal, je moet even wennen aan het idee dat het echt is, maar dat komt wel Gefeliciteerd!

[Laatst gewijzigd door Michelleke - 08/10/2008 @ 09:03] - Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 09:29
Michelleke

Mimi waarom moet alles weg?

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 12:25
melinda

2 is te doen, met drie is er vaak één te veel bij het spelen enzo dus zou ik zeggen dan ga je best voor 4

ook mensen zien je met 3 veel minder graag afkomen... en zelf op stap gaan met 3 kids wordt stinkende duur, hé.

bezint eer ge begint en ge moet eens stoppen en genieten van wat je hebt.

melinda
Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 17:02

3ekind
hoi allemaal, hoe gaat het met jullie?? zijn er al een paar zwanger of nog steeds aan het twijfelen.ik ben nog steeds niet zwanger, heb ook een vervelende tijd gehad.maat goed we gaan er nog voor wie weet.
groetjes allemaal
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]