Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2008 @ 11:04 RARARA | Hallo iedereen, hier ben ik nog eens mijn echo was heel goed, ben uitgerekend voor 2 januari. Maar heb net 5 dagen in het ziekenhuis doorgebracht door de misselijkheid. Kon namelijk niets meer binnenhouden en ze hebben me maar aan een infuus gelegd. Ben nu terug thuis en kan weer eten, maar moet nog rusten, dus hopelijk blijft alles goed gaan. groetjes |
12/06/2008 @ 16:23![]() | Ja gaat snel he leenemie ! We zijn gisteren ng eens een 3d echo gaan doen, was heel tof ! De echoscopist heeft bevestigd dat het een meisje word ! xxx |
19/06/2008 @ 00:03![]() | Beterschap voor je zoontje leenemie.. Kristel, ik vind het spijtig voor jullie dat je zo'n slecht nieuws hebt gekregen, ik wens jullie alvast succes ! xxx |
| 22/06/2008 @ 21:32 RARARA | Heb net terug 4 dagen ziekenhuis achter de rug, hoop dat het nu echt wel gedaan is. |
30/06/2008 @ 16:06![]() | Leenemie, de potjestraining vlot precies goed :) xxxx Alles in orde met de rest ? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Tweede kindje in 2008

Grappig eigenlijk. En bewegen! Vooral dan als mama stil zit of stil ligt. 

Fameus hoesten met slapeloze nachten tot gevolg;
en dan maar overgeven al die slijmen!
Koorts die niet wou zakken ...
Hoe krijg ik dat eruit?????? Enfin we zien wel, nu niet aan denken.
We zijn blij, want het werd toch zwaar. Bij Brecht heb ik dat zo niet ervaren. Maar ja, toen kwam ik thuis en kon ik rusten... Nu kom ik thuis en vraagt Brecht alle aandacht! 
Zal wel normaal zijn zeker!
Het is moeilijk maar volhouden is de boodschap!