< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
26/06/2008 @ 11:06
Nancy78

Online Status
Oooh, G, je bent terug langsgekomen! Leuk zeg! Blijf dat maar af en toe doen, we missen je hier heel erg als je lang niet langskomt
Waar gaan jullie in augustus naartoe tijdens je vakantie? zal wel zijn dat jullie daarnaar uitkijken, jullie werken allebei bijzonder hard hé
G, ik heb nog heel wat complimentjes gekregen ivm jouw shop! Had aan wat vriendinnen en collega's die niet konden komen de link nog es doorgestuurd - hopelijk bestellen die ook wat buiten enkel mij laten weten dat het heel mooi spullekes zijn

Fie, je mag posta fene nemen tegen misselijkheid in zwangerschap. en als het echt heel erg is: je gyne eens bellen. Diarree, daar mag je niet echt iets tegen nemen, denk ik. Gewoon heel veel drinken, wit brood eten, banaan, appel ... want dat stropt op (allez, als het gaat om dat binnen te houden)
En als je je niet goed voelt: thuisblijven. Ik weet nu als geen ander dat je je best niet forceert in zwangerschap

Hoe laat moest Sanne gaan naar gyne? Vroeg hé? Hopelijk mag ze blijven en is het al goed op gang

Ellen, ja, dat is het, mij schuldig voelen tgo mijn werk en mijn medewerkers. Niet zozeer tgo mijn bazin want die heeft nog altijd niets laten weten, geen mailtje, geen smsje, geen belleke, nougabollen. Maar mijn medewerkers die rekenen wel op me en die mailen en bellen wel regelmatig, net als mijn mede-projectleider, die me ook wel mist.

Enfin, tot later!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:07
Nancy78

Online Status
net sms'je van sanne dat ze terug is en op t forum komt
duimen zullen voor later zijn..

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:13
Sanne

Online Status
'k heb nog niet bijgelezen, maar ik ben net terug en wou dat toch al effekes snel laten weten.

Op de monitor was dus niets te zien. Een lijn, zo vlak als 't maar kan onder de 20... Maar ja, daar had ik geen monitor voor nodig om dat te weten
Volgens de vroedvrouwen ging het nog niet voor direct zijn.
Ik moet nu om de 2 dagen teruggaan (dus zaterdag weer) en heb nog maximum 10 dagen gekregen.
De hartslag van de baby was héél rustig, waardoor ik langer dan voorzien moest blijven liggen (een dik uur ipv een half uur), maar daarna was de conclusie " 't zal waarschijnlijk aan 't slapen zijn..."

Nu ga ik effekes bijlezen...

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:19
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goh, hier ben ik nog eens, en sorry, maar tzal om te klagen zijn…maar eerst Nans een hart onder de riem steken want zij moet nog veeel meer uitgeput zijn dan ik, nans toch, jij moet je echt miserabel gevoeld hebben toen je ijzer zo laag stond (staat?). En nee, ik heb geen bloedverlies hoor, be zelfs weer misselijk en niet doooooodmoe maar onwaarschijnlijk ongelooflijk nog nooit zo moe en uitgeput geweest…zal wel allemaal een goed teken zijn zeker…maar de vermoeidheid is moordend.
Ik ben vandaag naar Brussel getrokken want ze komen vandaag het laatste deeltje van de badkamer placeren en dan komt er van thuiswerken toch niet veel in huis en heb al enkele vergaderingen achterde rug...maar vanavond eindelijk eens een bad nemen, hoop ik toch zo!!!
Nu op het werk weten ze nog van niets en ze verwachten dus dat ik werk zoals anders terwijl ik hier echt maar vooruit ga als een slakske, op de inspecties zelf kan ik mij niet laten gaan, maar nu ben ik echt wel op. En Fie, jij hebt buikloop, heel vervelend (je bent nog niet misselijk genoeg zeg!), ikzelf zit met het tegengestelde, waardoor mijn buik nu echt op ontploffen staat, zelfs zw-broeken zakken al niet meer af, maar ik probeer nog kleren te vinden die het kunnen wegsteken.?..nog 1weekske, en dan gaan we op reis. Daar kan ik mij eindelijk laten gaan. En als we weerkomen ga ik het zelfs niet meer hoeven zeggen, ze gaan het gewoon allemaal direct kunnen zien vrees ik, alhoewel ik dan ook pas 12 weken ga zijn hoor, ben nu 8.5zw. En morgen dus eerst echo, om 10 uur.

Goh, ga hier toch iets proberen doen, zou eigenlijk kunnen slapen nu. En om 16 uur ben ik ribbedebie hoor, amaai!

Ah, G ondertussen ook hier geweest. Amaai, da jij je dat nog herinnert. Klopt hoor, kwas toen 9 weken…we will see tomorrow. tWas toen zelfs meer dan nu…momenteel voel ik mij zwanger (op de bureau meestal altijd, haha,grappig, precies of de misselijkheid hangt samen met mijn bureau hier).

Sanne, joeme toch, kzou graag dat beebke nog komen bewonderen voor ik op reis vertrek hoor (en dat is 5 juli!). Maar ik wil vooral dat jij je kleine beebke kan bewonderen zeg, je hebt er al zo lang moeten op wachten hé nu!

Ga mij hier een soepke nemen, tis nodig

[Laatst gewijzigd door Nele - 26/06/2008 @ 11:21] - Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:23
vero

Online Status
en live verslag uit het ziekenhuis.

bedankt voor de leuke reacties allemaal!

G, t ziet er naar uit dat het idd een kranig, vinnig madammeke zal worden. ze heeft mij toch al heel de nacht bezig gehouden. :-)

Maar voor de rest alles OK. Droombevalling gehad eigenlijk. op nog geen vier uur was alles achter de rug (plus hechten klein knipje).

Sanne, hebben ze nog een inwendig onderzoek gedaan? Dat heeft bij mij toch weer geholpen denk ik. (en de porto hè!)

allez, tot later!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:29
Sanne

Online Status
O ja, en ze hebben geen inwendig onderzoek gedaan, dus ik weet niet hoe het daarbinnen nu staat. Jammer, want ik had gehoopt dat wat vroetelen misschien iets op gang zou kunnen brengen (bij Vero is 't daarna toch snel begonnen), maar ook niet dus.
Ik heb net voor ik doorging nog effekes 2 seconden een gyn van wacht gezien, die zei "gewoon verder afwachten hé..."
Mijn eigen gyn is blijkbaar nog tot 2 juli met verlof. En er is sowieso maar 1 kans op 5 dat ik met haar beval, aangezien ze een beurtrol hebben voor de wacht.

Nele en Fie, jullie hebben het beide goed zitten hé.
Van buikloop heb ik ook nooit last gehad, eerder ook verstopping (kwam volgens mij ook door die utrogestan).
Fie, als je echt niets binnenhoudt en ook nog een diarree hebt, zou ik toch goed opletten want zo ga je héél snel door je reserves zitten vrees ik.

Ik ga straks nog wat slapen, want ik heb deze nacht geen oog dicht gedaan. Ik was daarnet in 't ziekenhuis zelfs gewoon in 't slaap gevallen tijdens die monitor.

Nans, ben jij morgenvoormiddag thuis ?

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:31
Sanne

Online Status
Ooooh, Vero is langsgeweest !!!! Leuk !!!
Tof dat je zo'n vlotte bevalling gehad hebt !

En, drinkt ze al goed, je kleine meid ?

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:39
Sanne

Online Status
Pffff, ik mis mijn klein ventje... Ik zie overal mannekes van zijn leeftijd rondlopen met hun mama. Ik zou hem zo graag eens knuffelen.
Ik hoop dat hij morgen rap terug is. Ik heb gevraagd ten laatste rond de middag, maar ja, met schoonmama weet je maar nooit hé.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:44
Nancy78

Online Status
wiiiiiii
Vero is langsgeweest!!! zo tof zeg, heb jij internet op de kamer? amaai, hopelijk hebben ze dat in Zot tegem ook!
Geef kleine H maar een dikke zoen van ons allemaal! En foto'ke doorsturen mag ook altijd:-) of staat dat al op jullie site (die vind ik dan ook wel nog es terug)
En hoe reageerde grote broer???

Sanne, meid toch... nog 10 dagen, lijkt wel héél lang hé. Maar je weet, het kan op enkele uren geklist zijn. En je kan altijd es vragen aan Mieke of Hanne of ze eens inwendig onderzoek willen komen doen... ik zou dat toch overwegen moest ik van jou zijn en je begint het écht beu te worden. En vanavond een flinke rode proto hé (alhoewel je er niet in gelooft zeker ). Een dik uur aan de monitor is wel lang hé. Overmorgen terug dus... Weet dat ik dikke knuffel stuur en dat ik hoop dat het toch snel kan komen

Nele, die vermoeidheid is echt 'killing' hé! Geniet maar van je badje vanavond (duim dat dat kan ). ik denk dat je bruinverlies idd gewoon innestelingsbloed was hoor, zeker als je ziet dat je nu terug zo misselijk bent en zo moe. Is duidelijk nog teken van zwangerschap. Weet je trouwens dat B zijn nicht zwanger is van een tweeling en dat ze in fertil kliniek het pas twee weken geleden zagen (ze was toen 10w, terwijl ze echo op van 8w maar één hartje zagen). Ene kindje is ook volgens metingen 1w achter op 2e maar allebei via IVF, hoe dat kan, snap ik ook niet hoor
Dus missch zijn het er toch nog twee

Enfin, ik ga hier stoppen met zeveren, ik ga mijn neerleggen want begin weer pijn aan staartbeen te krijgen

En ja, mijn poetsvrouw is... alweer niet gekomen, ze heeft tandpijn maar wou volgende week 2X komen. Ik heb gezegd dat dat niet moet want dat vorige poetsvrouw op 4u alles kon kuisen en dat alles niet 2x gekuisd moet worden per week en dat ik er echt wel wil op kunnen rekenen dat ze komt en dat mijn geduld stillekesaan op geraakt. Maandag krijgt ze allerlaatste kans, ik heb heel schema gemaakt van welke taak hoe lang duurt, zodat ze niet moet drendelen en ze zeker haar 4u gevuld krijgt. Ik voel me precies ff op t werk bij t aansturen van mijn medewerkers

Tot later
nans

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:47
Nele

OH, ik was Vero vegeten proficat wensen, shame on me.
Wat klink jij al goed zeg. De hormoontjes van de bevallng doen hun werk goed dus. die eerste dag(en) erna zijn toch super hé!!!! Geniet ervan!

Sanne,ik kan het geloven dat je hem mist. zelf is pj nooi weg bij ons als we zelf thuis zijn. max. eens een uurtje als mijn papa er persé eens mee wil gaan wandelen op een zondag ofzo..maar dan vind ik dat al raar. Maar heel eerlijk, ik zou zo wel eens dagje voor mijzelf willen, ma man, een hele dag in de zetel liggen, dvds kijken, bad nemen,hmmm zalig. Geniet er toch beetje van zou ik zeggen...maar ja, tis niet de eerte dag dat je ervan geniet hé...op de duur mag het wel een stoppen neem ik aan.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:47
Nancy78

Online Status
sanne, kan geloven dat je J mist zeg! hopelijk brengen ze 'm echt snel terug. En helaas : morgen is die trouw. Ik ga naar Brug ge in VM (bij mijn mama) en daar nog wat rusten terwijl Z er haar dut doet. Om 14u30 moeten we in Ar dooie zijn en dan begint de carroussel
ik vrees écht dat het vréselijk drukke dag gaat zijn... maar ja...

als je maandag nog rondloopt, mag je maandag zeker nog es binnenspringen hoor, maar ik hoop dat je dan al bevallen bent, meid en dat ik es bij jou kan komen met kadoke voor jouw pruts

Vero, waar ligt je lijst? Ben curieus naar t kaartje

Doei
nans

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:48
Nancy78

Online Status
nele, ik kan geloven dat je daar es naar verlangt. maar als dat te lang duurt, begint dat ook tegen te steken, neem dat van mij aan

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:51
Nele

ai Nans, uw kuisvrouw dus niet opgedaagd...die van ons heeft gisteren trouwens prima werk geleverd. Dus als ge een andere instelling wilt, ik weet iemand met nieuw dienstenceques bedrijf in Lede. Die van ons kuist nu wel enkel in Lede (ze rijdt nie per auto),maar ze zal anders ook wel goede kuisvrouwen hebben misschien?
en haha, toch 2 hartjes op 10 weken, dat zou pas funny zijn, kzal het ulle morgen weten te zeggen. Maar kdenk het niet hoor. Er was ook maar één vruchtje te zien hoor.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:52
fie

Vero,

Tof dat je even langskomt - je hebt dus internet op de kamer? Tof! Post dan ook maar vlug een fotootje naar ons van jullie!
En hoe reageert grote broer??

Sanne,

Nog geen beweging naar een bevalling dus..; Pff. Moet nu wel echt beginnen wegen maar volgens mij zal het dan opeens wel eens snel kunnen gaan! Ik hoop een even vlotte bevalling als Vero!!

Nele,

ik kon het eigenlijk ook niet goed meer wegsteken - mijn buik is soms ook echt een ballon (nu is het wel beter maar voorbije week was het echt soms erg...) - ik heb het daarom op het werk aan mijn team + het hele directiecomité gezegd op de vergadering voor iedereen het gewoon kon zien... Was maar net 11w ... Ik kan echt niet meer makkelijk in alle broeken, ik heb al een stapeltje liggen dat niet meer lukt - leuke eraan: ik kan mijn kleren netjes beginnen in dozen leggen voor de verhuis! Is toch wel een hele pak die ik al vooraf kan doen!

Gwen,

Blij dat je terug langskomt!! Ik zie ook al uit naar onze reis binnen 2 weken: eerst een weekje met ouders naar villa met zwembad (ook broer en vriending mee - eigenlijk met tegenzin wat aanvaard maar nu zie ik alle nut van 4 babysits in zodat we wat kunnen uitblazen en daarna nog weekje naar Belle! Hopelijk is het niet té warm zodat we toch wat uitstappen en wandelingen kunnen doen, ik ben niet echt een goede zonneklopper!

Ik heb dus deze morgen wijslijk besloten om niet te gaan werken, ik was me aan het aankleden en stond te bibberen en te kokhalzen en zo kon ik toch niet gaan werken: ik had eerst vergadering met directie, daarna een inspecteur en daarna een werklunch met onze verzekeringsmakelaar en erna nog een vergadering met de alg directeur en andere directeur - heel zware dag dus. Mijn collega moet dat nu wel allemaal vrij onvoorbereid overnemen - ik hoop dat het goedgaat...

Ik heb me na het telefoontje naar het werk even neergelegd in de zetel en ben pas om 11u30 wakker geworden, ferm moe dus. Misselijkheid ietske beter, maar voel me een schotelvod...

Intussen is spreekuuur huisarts voorbij en zal ik dus moeten bellen of hij naar hier komt of afspraak maken dat ik vanavond kom. Nu vervloek ik dus onze regel dat je ook voor 1 dag ziekte een briefje nodig hebt. Maar misschien nog goed dat ik een paar dingen kan vragen, ook ivm reisapotheek voor ons.

Heb gisteren nog behoorlijk gekuid: hele keuken en badkamer grondig afgewassen, gedweild en opgeruimd maar voor living had ik niet veel fut meer, ik moet daar dringend om mijn buik eerst alle kleine speelgoed gaan vissen voor ik stofzuig of N is de helft van haar steekparels kwijt!

Groeten,

Fie

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 12:17
Sanne

Online Status
A ja, Nans, ik was 't vergeten van die trouw...
Maar G. is mij hier gisteren nog een stapel dvd's komen brengen, dus ik kan me wel bezighouden hoor.
Voor maandag ga ik echt niets beloven, ik hoop met hart en ziel van dan niet meer met die buik rond te lopen...

Uw kuisvrouw tart toch wel alle verbeelding hoor met haar excuses ! Je moet het maar durven

Ik ga die truc met de porto toch eens moeten proberen zeker ? Alhoewel, ik ben niet zo'n portofan en ik denk ook niet dat we er in huis hebben. Met een glas rode wijn zal 't ook wel lukken zeker ?
Ik heb in ieder geval al 9 maand geen druppel alcohol meer aangeraakt, dus een half glas zal ook al volstaan denk ik om mij plat te krijgen. In elk geval, ookal brengt het geen bevalling op gang, ik zal er misschien eens goed door slapen ?
En als er na 't weekend nog niets op gang gekomen is, dan vraag ik aan de vroedvrouw of in 't ziekenhuis of ze mijn vliezen willen strippen. Ik zal dan toch al zo'n 9 dagen overtijd zijn. Liever dat het zo op gang komt, dan dat ze op 't einde van de week alsnog moeten inleiden.

Verschillende mensen hebben al gevraagd of ze al naar onze geboortelijst kunnen gaan kijken, aangezien de baby maar niet komt en ze op reis vertrekken
Nee dus, want het wachtwoord is de naam van de baby... en dan nog, ikke wachten, iedereen wachten

Fie, groot gelijk dat je thuis gebleven bent, want met zo'n agenda voor de boeg gaan werken als je je zo slecht voelt, dat kan alleen maar slecht aflopen. Ik vond het altijd zo lastig om me te concentreren als ik zo misselijk en moe was. Ik zat daar vaak in vergaderingen te vegeteren gelijk een plant. ik hoorde amper wat er gezegd werd. Zo heeft het ook geen enkel nut natuurlijk, maar ja, tegen beter weten in hé...

Nele, die van jou viel gelukkig wel mee !
En als je zo eens een dagje voor jou wilt, dan moet je dat eens inplannen hé. Jij kan PJ toch gemakkelijk bij je mama brengen, dan is hij toch vlakbij. Met je vermoeidheid en misselijkheid momenteel zou dat wel eens goed van pas kunnen komen toch ? Zo'n luilekkerdagje voor jou alleen ?

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:08
Nele

O
kzou PJ idd eens bij mijn mama kunnen brengen ja, elke dinsdag is hij daar zelfs, maar dan werk ik normaal gezien wel hé overdag. Denk da ze het zou raar vinden als ik in mijn luie zetel lig als ze eens met PJ tot bij mij komt; Niet dat ze dit normaal doet hoor, maar ge weet nooit. En daarbij, ze weet nog van niks hé.

En of mijn vergadering meeviel, euhhh, helemaal niet, was beetje zoals bij jou Sanne, ben er haast ter plekke in slaap gevallen,kan dat soms hebben hé, en dan knik ik dus echt weg. tWas ofwel slapen, ofwel misselijk zijn, veel keuze had ik niet. Heb dus maar misselijk geweest en in mijn hoofd beetje geslapen; Moentel nog steeds heel misselijk, ondanks de lunch. Nog 3 uurtjes....en dan ribbdebie hoor.
Heb momenteel weer redelijk wat bandenpijn, baarmoeder die uitrekt ofzo hoop ik, ofwel zijn het weer de tegenpruttelende darmen...morgen werk ik thuis, maar van werken gaat er niets in huis komen vrees ik, weet ik nu al .
En straks na het werk ga ik met pj G opwachten aan station in Aalst. We gaan erna iets afhalen van bij de Griek. We willen nl. ons 5 jaar getrouwd vieren! Normaal doen we dat met etentje elders of in de rue de Boucher, of fondue of klein BBQtje ofzo....maar al datgene is nu veel te uitputtend voor mij of vraagt teveel opkuiswerk nadien, dus wordt het iets afhalen, om daarna uitgeput in onze zetel (of bad ) te belanden. kzal al moe zijn van gewoon met PJ naar aalst te rijden, G op te wachten aan de trein en dan naar de Griek te wandelen samen, G stelde voor om terwijl we wachten op het eten iets te gaan drinken op een terraske...G vond dit leuk en romatisch, maar pfff, kzie het mij eigenlijk niet doen.veeeel te moe...

[Laatst gewijzigd door Nele - 26/06/2008 @ 13:15] - Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:34
Leen

Online Status
internet lag plat sinds gisterenmorgen. had vanmorgen een sms gesturud naar nans, maar nog geen antwoord.
zie nu ergens dat Vero precies bevallen is, allé eindelijk dan toch, dat laatste gyn bezoek doet het telkens weer bij haar.
hopelijk kan ik online blijven, want 't marcheert hier nog niet helemaal

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:48
fie

hier gaat het precies weer terug naar af: mijn sandwich van deze middag met smeerkaas en water ligt er terug uit... Ik begin me zo stilletjes beverig en slap te voelen. Heb toch eerst naar gyne gebeld maar die was er maar na 18u en dan naar huisarts, die komt in loop van namiddag. Ik vraag me af hoelang je voortdurend mag overgeven zonder dat dat een probleem is... Ik krijg over spierpijn en een leeg hoofd... ik probeer een beetje water te drinken maar als dat er ook uitkomt is dat niet echt motiverend maar ik denk dat ik meer moet drinken

Bij het overgeven doet mijn onderbuik soms wel ferm pijn, ik kan dat precies niet tegenhouden dat ik enorm druk zet en dat doet daar beneden geen deugd. Ik hoop dat er niets mis is...

Fie

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:59
Nancy78

Online Status
Fie, probeer eens water (kleine beetjes) te drinken met van die OR in voor de kindjes (als die uitdrogen), zit vol mineralen. Of aqua rius als je dat hebt. Of druivensuikertje eten. Maar als je veel overgeeft is gewoon water op nuchter maag geen goed idee, dat wordt niet goed verdragen. Denk dat 2d overgeven geen kwaad kan maar mag toch niet te lang meer duren
goed dat HA langskomt maar bel zeker gyne nog es. er zal niets mis zijn hoor meid, enkel last van de druk en van het vele overgeven (ken dat gevoel). je beebje zal trouwens niets tekort hebben
knuff!!!

leentje, raar, want heb je sms'je gestuurd onmiddellijk als antwoord op dat van jou (5min nadien) en hier berichtt dat het toegekomen was bij jou... Vreemd. In elk geval sorry hé meid dat je nog van niets wist... ik heb je nu ook gemaild, hopelijk komt dat wel toe?

Nele, kan goed geloven dat dat allemaal teveel is momenteel. Doe het maar rustigaan! proficiat met huw verjaardag trouwens!

Ik moet nu bagage voor Z klaarmaken en die van ons voor logeerpartij morgen - zie er zo tegenop hé

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:01
Sanne

Online Status
Fie, ik weet ook niet hoelang je zo precies verder kan. Ik meen mij wel nog te herinneren dat Birgit er ook zo'n last van had en op den duur aan 't infuus moest.
Hopelijk weet je huisarts meer raad, en kan je deze avond misschien nog bij de gyn langs.

Van dat drukkende gevoel onderaan bij 't overgeven kan ik meespreken. Ik heb deze morgen voor ik naar de monitor moest trouwens ook nog boven de pot gehangen. Elke keer denk ik (lees: hoop ik) dat mijn vliezen zo wel eens gaan breken, maar niet dus.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >