[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 13:08 anoukkuona | Hallo Medemama's, Onze zoon is nu 3maanden oud, en krijgt nu ongeveer 5 a 6 voedingen per dag... Hij groeit goed, slaapt goed, plast goed en poept goed. Vraag me af hoeveel voedingen jullie geven per dag?? En geven jullie ook 's nachts voedingen?? Ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes, |
| 24/06/2008 @ 13:28 elise ![]() | Hallo, welkom, we hebben hier al een topic over bij voedingen... misschien daar eens kijken? |
| 24/06/2008 @ 13:40 Cath | Hallo, Hier zitten we nu op 6 voedingen per 24u.Soms nog eens 7, maar eerder uitzonderlijk. Hij komt momenteel mooi om de 4uur, één keer na drie uur ('s avonds) en laat één keer 5uur tussen (tweede deel van de "NACHT"?! ).Hij houdt vol, dag en nacht op dit moment. ![]() ![]() |
| 24/06/2008 @ 21:39 Johamkaas ![]() | ah, hoop dat de fv bij mij ook dat effect gaat hebben |
| 24/06/2008 @ 22:44 Marja | Ik geef om 6 uur 10 uur 14.00 uur 18.00 uur voeding en nog 1x vlak voordat ik ga slapen En dat is allemaal bv Zou ik Rosalie niet wakker maken zou ze het ook op 4 voeding het goed doen, maar dat vind ik zelf te kort. Zeker omdat ze op het kdv (3 flesjs) maar 100 ml drinkt. |
| 25/06/2008 @ 11:15 Cath | Hey Johamkaas, Ik heb mijn dochtertje toen ik terug ging werken nog tot 8 maanden 's morgens en 's avonds gegegeven (s' avonds was wel meestal twee keer). Ze zeggen dat je met 3 voedingen na 5à6 maanden fulltime BV gegeven te hebben, je productie wel op pijl kan houden. Nu ja, het is afwachten zoals je zegt. ![]() |
| 26/06/2008 @ 13:19 elisa | Hé, ik ben hier blijkbaar de enige die nog zo vaak voedt? Onze zoon is geboren op 16 maart en krijgt nog minstens 8 x bv per dag.... Doorslapen is hier ook nog lang niet aan de orde, hoewel ik vorige nacht maar 1 x (om half 3) heb moeten voeden. DIt was de eerste keer. NOrmaal nog minstens 2 nachtvoedingen... Hoop dat het jullie lukt om nog lang 's morgens en 's avonds bv te blijven geven, mij hebben ze verteld dat meestal je borsten pas na 9 maanden flexibel genoeg zijn om dit aan te kunnen. Groetjes. |
| 26/06/2008 @ 16:00 nien ![]() | bij mij is het ook minimum 8 momenteel, het is 1 weekje 7 voedingen geweest maar dat was omdat ze doorsliep. Nu is het 's nachts ook 2 voedingen hoor! |
[Reageer]

hoeveel voedingen (BV)

).