< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving
26/06/2008 @ 20:28
danielle

Online Status
hallo iedereen,
met de kindjes gaat alles heel goed ze zijn blij dat het bijna vakantie is want ze zijn moe, het is genoeg geweest. Met mij wel ik moet me al 2 dagen door de dag door sleuren ik weet niet wat er met me verkeerd is de baby beweegt heel goed de andere kindjes die slapen momenteel redelijk goed maar toch ik ben elke keer toch na een inspanning zooooo moe dat ik zelfs geen moed heb om s'avonds eten te maken laat staan om af te wassen. Het zullen de dingen zijn die bij de zwangerschap horen zeker nog 18 weken en dan zijn we er dan kunnen we opnieuw beginnen van nul.
Sorry voor het zeuren maar hier thuis willen ze niet snappen wat er juist in mij omgaat daarmee dat ik jullie daarmee een beetje opzadel.
Oh ja voor ik het vergeten ABke veel sterkte in het verlies van je kindje hopelijk gaat het al wat beter want hoe vroeg het ook gebeurt je hebt het toch enkele weken gedragen en ervan beginnen houden. Nogmaals veel sterkte.
Groetjes van een oververmoeidde mama

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:27
Isabelle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Waar zit iedereen hier??

Wij vertrekken morgenvroeg op vakantie, dus 't is tot binnen een 10-tal dagen.

Groetjes,
Isabelle, Mika en Junior

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:31
Isabelle

euh... hallo??

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:22
ikke

Online Status
ja tvalt hier precies een beetje stil he!!

En Isabelle , hoe was de vakantie? IKke nog een weekje werken en dan heb ik ook 3 weken verlof!! Eindelijk, kijk er echt naar uit.

Voor de rest nog niks nieuws, vorige maand toch negatief getest ook bloeduitslag was negatief!! Hopelijk hebben we deze maand iets meer geluk!!
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:35
ABke

Oei, Isabelle, om je goeie vakantie te wensen was ik al te laat... maar blijkbaar ben je snel terug (of gaat de vakantie snel voorbij )

Hoe gaat het ginder?
Hier alles in orde hoor! Gisteren naar De Plage in Hofstade geweest en vandaag Planckendael geweest. Was wel leuk, elke keer ontdekken we nieuwe diertjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 15:29
Isabelle

Hey ABke,

Wij zijn gisteren ook een paar uurtjes naar Planckendael geweest Gewoon even naar de giraffen gaan kijken, en een beetje gaan spelen op de speeltuin.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 16:23
ABke

De giraffen zijn mooi hé! Vind echt dat ze dat supermooi gedaan hebben. Alleen spijtig dat er zo nepdieren in het water errond zitten, maar een mens kan niet alles hebben hé
Was wel bewolkt, maar toch nog goed te doen. Alé ja, met wind heb ik Senne altijd een jasje met kap aan, zodat die zeker geen valling ofzo krijgt. We zijn nu al bijna 3 weken aerosol-loos en dat willen we zo houden

Hoe gaat het met Mika?

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:53
danielle

Online Status
Hallo iedereen,
hopelijk heeft iedereen een leuke vakantie gehad of moet die nog een leuke vakantie te gemoed gaan, voor ons zit dit er dat dit jaar niet in, ben van vorige week bezig om ons yentl proper te krijgen en ik moet zeggen het gaat veel beter dan ik dacht op 3 dagen voelde ze alles al zelf zelfs als ze iets of wat van diarree had was ze nog op tijd, yelena heeft op een maand tijd leren kruipen, staan, eten meten vork, en britt heeft mij in begin van de week enorm goed geholpen als ik ziek in de zetel lag zij heeft voor haar zussen zo gezorgt dat ze niets tekort kwamen, en femke ja die is haar aan het uitleven op de trampoline die ze voor hun verjaardag hebben gekregen. Dus hier bij mij is het enorm druk geweest om mijn verhaaltje te kunnen doen of toch helemaal.
Groetjes

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:32
Isabelle

ABke, die nepdieren zijn inderdaad een beetje "raar".
Normaalgezien ga ik zaterdag ook nog es, omdat mijn zus van 10 jaar dat gans het weekend op bezoek is. Ik hoop alleen dat het zaterdag niet (te erg) regent, maar de kans zit er dik in

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:33
Isabelle

met Mika trouwens alles oke. En maar babbelen en tetteren
Met Senne ook alles goed?

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:18
ABke

Hier gaat alles goed. Alleen Senne weer een snotneus, maar hopelijk is die snel over... Hebben alvast alles in huis om het kwaad te bestrijden Het voornaamste is dat hij niet weer begint te rochelen.

Zondag voorspellen ze ietsje beter weer, misschien kan je dan gaan?

Tot wanneer heb je nog vakantie?
Ik nog tot einde van de maand, vanaf volgende week is Joren ook thuis. Zondag gaan we waarschijnlijk naar Bokrijk, is toch gratis inkom en 't is Suske en Wiske dag, dus 2 vliegen in 1 klap

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 08:51
Isabelle

Hey ABke,

Wij zijn zaterdag toch naar Planckendael geweest. We hebben een beetje motregen gehad, maar afwisselend met droge periodes, en 1 keer een serieuze stortbui. Rond 16u klaarde het op en was het opnieuw prachtig weer.
Ben best lang gebleven: van iets voor 10u waren we daar en om 17u15 waren we terug thuis.

Daarna heb ik de kindjes in bad gestopt, en dan zijn we gaan eten bij McDonalds. Ze waren pompaf 's avonds en ik ook

Ik ben niet zo lang meer in verlof, 'k moet helaas nu donderdag alweer aan het werk
Mijn hubbie is dan nog 2 dagen thuis met Mika, en vanaf zondag gaat Mika logeren bij mijn opa aan de zee.

Hebben jullie nog plannen voor tijdens jullie verlof?

Groetjes!

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:56
ABke

Hey Isabelle,

hebben vandaag een 2de mini gekocht, dus gaan auto werken. Niks van buitenlandvakantie ofzo gepland. NOrmaal wel nog eens naar Nederland een of andere dierentuin bezoeken met het abo van de zoo.

Gaat Mika dan een hele week naar zee? Zou het toch wel moeilijk vinden denk ik. Maar misschien is het voor hem wel leuker aan zee

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 21:19
Isabelle

ABke,

Ja Mika gaat de hele week naar zee. We kunnen niet anders, we moeten terug aan het werk en opvang (Anita) is er niet.
Hopelijk is het die week mooi weer en kunnen ze naar het strand gaan enzo

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 12:47
ABke

Isabelle: nog een fijne werkdag vandaag! Hopelijk is het een beetje meegevallen.

Als het de enige oplossing is, langs ene kant is het niet leuk zo een weekje weg. Maar de positieve kant ervan is dat jullie (geloof ik) elk weekend naar zee gaan? En af en toe eens rust zal jullie misschien ook wel goed doen?
Zo een dagje zonder Senne weet ik toch ook wel eens te appreciëren

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 09:00
Isabelle

Hey ABke,

Zo, Mika is bij zijn grootouders aan zee. Ik mis hem nu toch al een beetje hoor.

Hoe was jullie weekend? Genoten van het mooie weer?

Gaat Senne vanaf vrijdag terug naar Anita?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 11:44
ABke

Hey, wij zijn volop aan de auto's aan het werken, maar wel bbq gedaan dit weekend.

Senne gaat pas maandag terug naar Anita, mijn moeder trouwt vrijdag, dus nog een dagje extra verlof

Als Mika ziek was, hoe regelden jullie dat dan ivm betalingen? Want wij betalen nu voor de maand die komt, maar Senne is in juni 2 dagen ziek geweest en nog eens 2 dagen dat hij gewoon niet geweest is (toen ik hem mee naar zee genomen heb) plus een dagje extra

Kan me voorstellen dat je hem al mist, hopelijk heeft hij het daar naar z'n zin.

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 08:58
Isabelle

Hey ABke,

Als Mika ziek was, dan trok ik gewoon dat bedrag af van het te betalen bedrag de maand erop. Maar normaal moet Anita dat toch ook bijhouden voor jou, en zelf dat bedrag aanpassen?

Mika heeft het heel erg goed aan de zee, hij amuseert zich enorm!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:46
ABke

Ah da's wel een geruststelling hé, dat hij zich amuseert. Natuurlijk bij opa krijgt hij alleen de aandacht, en bij Anita moest hij delen hé Ben wel beetje jaloers... ik wil ook naar de zee

Goh, we gaan denk ik volgende week de rekening krijgen voor augustus. Maar bv. die 2 dagen dat we hem niet gebracht hebben, wat moet ik daar dan mee? Gewoon betalen, of ook aftrekken?
Ik reken wel altijd zelf hoeveel dagjes hij die maand zal gaan.

Vandaag weer op sollicitatiegesprek. Ben eens nieuwsgierig! Einde van de maand is altijd spannend, wantja dan moet het voorruitgaan, voor eventuele opzeg binnen te brengen.

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 13:48
Isabelle

die 2 dagen ook aftrekken zou ik zeggen
maar vraag het maandag anders eerst eens aan Anita

trouwens, mocht je opnieuw zwanger zijn (snel, hoop ik! - hoe staat het daar mee trouwens, zijn jullie weer volop herbegonnen voor een broertje/zusje?), "ons" plekje voor juni is vrij

Ons 2de kindje gaat namelijk niet naar Anita

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >