[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 15:16 ann | Ik hoor heel graag de naam Maut, op zijn vlaams uitgesproken. Dus niet "Mood". Alleen vind ik nergens die schrijfwijze terug en ben ik bang dat iedereen de naam fout zal uitspreken als ik voor de reguliere schrijfwijze Maud kies. Verder vind ik ook Stanne mooi, maar ook die naam vind ik nergens terug als meisjesnaam. Een jongensnaam hebben we al, maar nog geen meisjesnaam. Ik zoek een meisjesnaam van 2 letergrepen, die past bij Fie. Dus ook een beetje stoer. hebben jullie tips? |
| 25/06/2008 @ 15:19 delphine v ![]() | ik vind Maud toch leuker |
25/06/2008 @ 16:02 ![]() | maud |
| 25/06/2008 @ 16:03 Yvette ![]() | Maud! Gewoon als Maud, niet als Moot ofzo! |
| 25/06/2008 @ 17:53 ilse(ily) ![]() | maud!! |
| 25/06/2008 @ 20:33 ann | Bedankt voor het helpen kiezen. Stanne laat ik dan vallen en voor Maud kies ik dan inderdaad beter de gewone schrijfwijze, met de vlaamse uitspraak. Ik hoor inderdaad ook heel graag janne en lotte, maar onze goede vrienden kozen deze maand deze namen... spijtig, of zouden jullie er niet naar kijken. Verder vind ik ook Stiene, Lieze, Nona en Manou mooi. Mijn man volgt echter niet... dus dat wordt nog wat zoeken. |
| 25/06/2008 @ 20:52 Anna | Ik ga ook voor Maud: korte en krachtige naam. Prima keuze. |
| 26/06/2008 @ 09:32 Suzan | Ik zou ook zeker Maud zo schrijven! |
| 26/06/2008 @ 19:02 Jen ![]() | Vind Maud echt een mooie naam en zou ook zeker bij ons op het lijstje staan maar ik heb al een tante die zo heet. Jammer! Zeker doen dus! |
| 26/06/2008 @ 21:15 ann | meisjesnaam die past bij Fie Ik plaatste eerder het topic: Maut of Maud. Op zich vind ik Maud heel mooi, maar mijn man niet. Hij moet ook denken aan havermout... Ik moet dus helemaal opnieuw op zoek, vandaar dit nieuwe item. Zijn er suggesties van leuke meisjesnamen, eenvoudig uit te spreken, Vlaams en niet te lang? In de stijl van Janne, Lotte maar niet deze, want die zijn al door vrienden ingenomen. |
| 26/06/2008 @ 23:40 Tiwi ![]() | Wat vind je van Jonna? Net even anders. |
[Reageer]

Maut of Maud