< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan ervoor in 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/06/2008 @ 11:14
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik weet niet of er airco is, ga eens bellen dan naar t reisbureau om het te vragen, nuja als er geen is kunnen we er toch niets meer aan doen hé
we gaan gelukkig wel met de wagen dus dan kunnen we nog zo'n ventilator meedoen als t nodig is
leuk een weekendje er tussenuit met zen tweetjes en een huwelijksverjaardag is er de perfecte gelegenheid voor
ben zelf nog niet geweest in amsterdam dus kan je niet helpen aan een hotel maar er is vast keuze genoeg aan romantische plekjes
t zal spannend zijn naar je nod toe zeker?
heb je caro nog gehoord trouwens? ze is zo stil de laatste tijd

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:36
marina

nee ik heb caro ook al een tijdje niet meer gehoord,spijtig he

aah das goed dat je een ventilator kan meepaken das altijd handig als er geen airco is

ik heb al een zwangerschaps test gekocht om het zeker te weten
en ik vind het moeilijk om nu al niet te testen

heb gisteren weer wat bloedverlies gehad

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:05
M.

zou dat innesteling kunnen zijn dan? t zou nu idd veel te vroeg zijn om te testen hé
heb ik niet ergens een beetje de indruk dat je t best wel spannend vindt?

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:24
marina

ja ik vind het heel spannend
t is een beetje dubbel

àls ik nu zwanger ben dan ist welkom
maar t zou beter uitkomen binnen en haalf jaar of een jaartje verder

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 14:13
M.

aha, jullie willen dus zowiezo wel nog een 3e kindje dan?
tja t zal even afwachten zijn zeker?
t zou moeten wel lukken natuurlijk maar je weet maar nooit!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 16:33
marina

ja ik wil graag en derde en mijn ventje is er ook wel voor te vinden
gek he toen jason juist geboren was wou ik absoluut geen derde

t zou idd moeten lukken
ik vermoed dat het wel niks zal zijn maar ik wil wel zeker zijn daarmee dat ik een test heb gekocht

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 17:28
M.

hoikes,

jammer dat het hier net zo stil is vandaag
t is dus Laurinetjes 1e verjaardag
t is toch een bijzonder gevoel hoor, enerzijds ben ik zo trots op mijn kleine en wat ze allemaal kan enzo maar anderzijds is t ook wel met een beetje heimwee dat ik terug denk aan de tijd dat ik nog zwanger en de 1e momenten toen ze net geboren was
ik denk al gans de dag: "vorig jaar deze tijd was ze nu dit of dat..."
ik kan niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan, als ik nu zo kijk naar de foto's van dan en nu, t is niet te geloven dat wij zo'n lieve en mooie hebben
deze avond lekker rustig, gewoon even de ouders op bezoek en dan zaterdag groot en veel
kijk er al naar uit!

marina, nog geen symptomen?
nog last gehad van wat bloedverlies of is t gedaan?

groetjes

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 21:08
marina

proficiat laurinetje
leuk he als ze 1 worden
ik vond dat ook zo speciaal shania heeft toen voor de eerrste x taart gekregen

wat hebben jullie voor haar gekocht ?

ik heb nog wat bruinverlies en er zijn sommige geuren waar ik kotsneigingen van krijg
maar ja t kan ook in mijn koppeke zitten

nog een dikke kus voor laurine

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 13:14
M.

we hebben als groot cadeau een schommel gekocht, zal ze vast dol op zijn want telkens we ergens zijn waar er een schommel staat wil ze er op
dan ook nog een paar kleinere dingen: een kussen van my little pony, een blokjespuzzel, wat kleren en een hamerdoos met blokken
ze zal weer niet weten waar eerst gekeken hihi en ja natuurlijk ook de 1e keer taart eten
goh, ben echt wel benieuwd wat dat zal geven bij jullie
jammer dat dat wachten zo lang duurt hé

groetjes

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 16:45
M.

hoikes,

t verjaardagsfeestje zit er op
we hebben geluk gehad met t weer, s morgens zag het er niet zo goed uit en waaide het erg en ook wat regen maar tegen de namiddag zat het zonnetje er goed door
t was een drukke bedoening met 15 man in huis maar wel leuk
Laurine had wel tegen t eind van de dag wat last van al de heisa maar was heel blij met al de aandacht en geschenken
je had haar ogen moeten zien toen we haar in haar schommel zetten echt niet te doen en lachten dat ze deed, ze vond het super!
verder ook nog een grote knuffelkussen gekregen en wat speelgoed van ons
dan van de gasten een grote speelgoedkoffer van disney princess en de bijpassende tafel met stoeltjes, dan ook nog een zeteltje, tuinstoeltje, opstapje voor toilet, kleertjes en wat centjes (leuk met de komende solden)
ze was ook onder de indruk van al de versiering en wist niet waar eerst gekeken
t was een drukke dag maar vandaag even wat relaxen en we kunnen er weer tegenaan

hoe is t hier met iedereen?

caro, laat nog eens iets van je horen

marina, fijn weekend gehad?

groetjes

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 18:41
marina

hallo

wij zijn vandaag gaan zwemmen t was jason zijne eerste keer
hij had wel wat schrik klein schijterke

ge ziet het verschil goed tussen hem en shania zij heeft van niks schrik en hij van veel

maar t zijn 2 lievekes

vandaag weer bloedverlies heb maar is getest en t was negatief

m fijn dat het feestje zo leuk was ja t eerste feestje van shania was ook een beetje overdonderend bij t 2de hebben ze er nog meer plezier aan

hoe had je het versierd ?aah zo een tafeltje dat vind ik ook leuk maar heb het niet gekocht

en hoe beviel de taart? met veel geknoei zeker

x marina

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 12:21
M.

hey marina,

is normaal dat hij wat bang was voor de 1e keer zwemmen zeker? was van Laurine net zo
ga je anders vaak zwemmen?
t is nog wat vroeg hé om echt zekerheid te hebben van je test, gewoon nog even afwachten zeker? wel raar dat bloedverlies
mijn man had grote spandoeken gemaakt met haar naam erop en de test '1 jaar'
overal ook ballons en slingers enzo opgehangen, ze vond het echt super!

groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 12:25
marina

ja zal wel normaal zijn maar shania had dat zo fel niet dat was effkes en ze stopte

en kleinste badje keek uit op een grote schuifaf ik denk dat het van dat lawaai was dat hij schrik had
want als we in een ander bad gingen waar hij die schuifaf niet zag was het beter

ik had bij shania haar 1ste verj niet veel versierd gewoon een papier op de voordeur van 1 jaar
bij haar 2de verj hadden we vanalles van bumba opgehangen dat vond ze ook geweldig

nu zaterdag gaan we mijn man en mijne verj vieren we gaan bbq doen wel wat laat maar kom

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:30
M.

leuk bbq, zie dat ook wel zitten, zal t eens moeten zeggen tegen men ventje hoewel ze hier bij ons vanaf morgen heel slecht weer uitgeven en zaterdag gans de dag regen...bij jullie niet dan?
deze avond moeten we naar K&G met Laurine voor haar prikjes aan 1 jaar brrrr zal weer heel wat minder leuk zijn

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 22:13
marina

m hoe was het bij kind en gezin ?

mijn pa heeft een grote tent die gaan we dan zetten
hopelijk blijft het wat droog

heb vandaag nieuwe schoentjes gaan halen voor shania
heb er mooie in solden gevonden

pff de kindjes heben hier veel last van de warmte
vooral s nachts en de warmte hangt echt boven he

groetjes marina

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 14:14
M.

hoikes,

we zijn woensdag dus terug naar K&G geweest met Laurine, terug 2 prikjes gekregen en oeioei t was groot , de tranen sprongen me bijna zelf in de ogen, ze zat te trekken en te doen om bij mij te kunnen komen ben blij dat ze er nu weer vanaf is voor een paar maanden hoor
voor de rest heeft ze ook een paar 'testjes' moeten doen, je kent dat wel, blokjes in en uit de doos halen, tussen 2 vingers iets vastnemen,... dat was allemaal goed
ik maak me alleen wat zorgen over de lengte en gewicht, ze zit maar op de p10 dus nog 90 kindjes die groter en zwaarder zijn dan haar
ze weegt nu 8,090 kg en meet 72,5 cm, dus idd klein en fijn
ze zeiden dat ik me er nog geen grote zorgen moest om maken en dat ze t verder gingen opvolgen
t is gewoon geen grote eter en ze is heel actief en verbruikt wel veel energie
nuja, t doet me nu soms wel twijfelen hoor, misschien moet ik haar wa meer aansporen om meer te eten? wat denken jij ervan?
hoe is t meegevallen gisteren? mooi weer gehad? hier was t maar tussen de 2 van weer
sedert welke leeftijd draag Shania schoentjes? ik had al gedacht er te kopen voor Laurine nu ze een jaar is maar ze doet nog geen neiging om te stappen dus misschien is t nog te vroeg?
hier blijft de warmte ook zo hangen boven, we zetten altijd de ramen open tot we gaan slapen dan koelt het nog iets af

groetjes

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 23:43
marina

m ik heb effe opgezocht shania was 15/5/07 9,550kg en 73,5 cm ze was dan 1 jaar en 1 week
scheelt zoveel niet met laurine

nu is ze nog steeds een kleintje ze heeft het niet van vreemde ben zelf maar 1m57
ze zit met haar lengte 2 strepen onder het gemiddelde en met haar gewicht 1,5 streep

ik heb voor shania schoentjes gekocht toen ze haar begon op te trekken en bleef rechtstaan dat was 1 maand voor haar eerste verjaardag

gelukkig hadden we zaterdag een tent staan want het heeft goed geregend nu konden we gewoon buiten zitten onder de tent die was grotendeels toe dus een echte tuin bbq

groetjes marina

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:51
M.

hoi,

Laurine begint wat last te krijgen van de spuitjes van vorige week denk ik ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
zaterdag ook naar de solden geweest, lekker wat geld uitgegeven voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor
dit weekend nog eens gaan zoeken naar schoenen voor mij en mijn man en t zal zowat dat zijn dan denk ik

gelukkig idd dat je de tent had of t ging maar een nat feest zijn
is t anders nog goed meegevallen? heb je nog cadeautjes gekregen?
Shania scheelde idd niet veel met Laurine, zal me dus maar geen zorgen maken dan

groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:49
marina

och je verwend haar niet te veel geef haar maar wat aandacht en troost nu

heb zaterdag nog geld gekregen
was gisteren kinderloos en ben dan nog maar is naar de solden getrokken met de solden kan je in de duurdere winkels ook iets kopen dat vind ik altijd is leuk :)

heb een handtas een blauwe top een roos t shirt vooronder een kleedje een zwarte top
voor shania een rokje en t shirt van h&m

voor shania had ik nog veel meer kunnen meebrengen maar ze heeft al zoveel en ik wou per se voor jason ook hebben
heb voor hem uiteindelijk na lang zoeken 2 pulletjes voor de winter gevonden heb hem 18 maand meegebracht hij doet nu al een jaar aan
ik zie hem graag met kleuren maar voor jongens is alles zo grauw he heb een grijze pul met een fluo oranje rits en nog wat oranje details en dan een zwarte pil met fel groene print toch een beetje kleur gevonden

waar koop jij de kleren van laurine ?

heb vandaag nog is getest en t was negatief ik ga nu de pil gaan pakken weet gij nog wanneer ik ermee moet beginnen ? is dat 5 dagen na de

groetjes marina

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:49
M.

ik vind meisjeskleren ook altijd veel kleurrijker dan die voor jongens, is idd wel jammer
voor jongens is t altijd blauw of grijs of donkergroen enzo
t is wel zoeken naar winterkleren hé, wou ook al t een en t ander meebrengen voor Laurine voor deze winter maar tot nu toe alleen maar zomerkleren gevonden
ik wil ook geen pijama's meer die aan elkaar hangen want daar groeit ze zo snel uit
vind die in 2 stukken veel makkelijker
ik ga eerlijk zeggen dat ik nooit naar dure winkels ga voor Laurine haar kleren
ze groeien er toch zo snel uit....
vroeger ging ik altijd naar de zeeman en de wibra voor de kleine maatjes en nu is t al meer naar de h&m en de c&m
soms ook eens iets in de jbc maar zelden
en jij?
koop voor mezelf trouwens ook veel in de c&a en h&m
enkel schoenen en jeans zou ik niet op besparen
ik dacht toch dat het een week na de was om terug met de pil te starten
allee ik doe het toch zo, tenzij ik al gans die tijd misben

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >