Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 11:50 Bar vanop het werk | Shit ik moet echt wel gaan oppassen ![]() Dit moet ik dan ook nog geheim zien te houden, niet alleen voor m'n ventje, maar zowat voor al onze vrienden, familie, etc. ![]() ![]() ![]() |
| 29/05/2008 @ 08:04 Bar vanop het werk | Al goed, goed nieuws Sofie. Wat is die CMW nu ook weer? ![]() |
| 29/05/2008 @ 14:12 Babs ![]() | Barbara, had dezelfde vraag voor sofie, wat is CMV nu al weer? Hoe is het met je 2 meisjes? Sofie, gelukkig is er niets ergs aan de hand Groetjes, Babs |
| 30/05/2008 @ 10:43 Bar vanop het werk | Hey Babs, Amai jullie hebben ook een druk weekend voor de boeg. Wat is een inbranding juist? Vanavond zijn we bij de schoonouders uitgenodigd, om te gaan eten. Morgen in de vm, gaan we voor een duo buggy zien, (2e hands), is wel een uurtje rijden. S'avonds zijn we bij vrienden uitgenodigd om te eten, met 3 koppels. Dan gaat onze kleine meid logeren bij mijn ouders. En dat komt dan prima uit, want zondag zijn wij 6jr getrouwd. ![]() We hebben ons getracteerd, eerst op een gezellig ontbijtje en daarna gaan we een sauna'tje met ons 2 doen, met alles erop en eraan, jacuzzi, buiten zwembad, etc.... 2 zalig geniet uurtjes. In de vroege avond gaan we ozne meid terug oppikken. De reis gaat naar Toscane, 16 nachten. We gaan met de auto, is een 1.400km, dus we doen het telkens wel in 2 dagen, rustig aan overnachting in een gezellig hoteltje met onze kleine meid. Ginder logeren we op een luxe camping, we hebben een luxe sta-carvan gehuurd, voor 6 personen, dus we zullen wel plaats hebben. Maar het is toch een andere reis dan we gewend zijn. Normaal zitten we ergens met onze luie kont aan de zee, in een 5* hotel en meestal all-inn. Nu dit MET een baby'tje, maar ik zie het volledig zitten, ik verheug me er al helemaal op. ![]() ![]() |
| 02/06/2008 @ 13:39 babs | een inbranding is eigenlijk een verwelkoming in een "nieuw" huis. vrienden van ons hebben juist een huis gekocht en gaven dus een feestje (met braadworst, de altijd aanwezige chips en veel drank. Vroeger werd er altijd een baal stro verbrand (de preciese betekenis ken ik niet), maar tegenwoordig blijft enkel het feest over. Wij zijn tot een uur of 12 gebeleven, Tuur was heel moe van al dat spelen, maar de laatsten hebben het tot 4u uitgehouden. Dus een leuk feestje was het wel. groetjes, Babs |
| 05/06/2008 @ 11:17 Bar | Grote paniek hier ![]() Onze dochter heeft dinsdag een hele dag met een baby'tje samen gezeten en hij had de windpokken. Dus ja de kans is groot dat ze het morgen of max. binnen 2 weken op vakantie ook heeft. ![]() Opzich niet leuk maar nog te doen. Maar het erge is, dat ik het ook kan krijgen, nog erger is, ik heb zelf nog geen kinderziekte gehad, het is dus kei gevaarlijk voor ons ongeboorne kindje en ik kan er nu niets aan laten doen. Als B het heeft mag ik ZEKER niet met haar in contact komen, offf.... ![]() |
| 19/06/2008 @ 10:00 Babs ![]() | Hallo phie, fijn om nog eens iets te horen van jou! Nieuwe site van tuur: http://www.bloggen.be/tuur_moerman groetjes, Babs |
| 19/06/2008 @ 18:21 Phie | Leuke blog! Tuur is echt een guitig ventje als ik op de foto's mag afgaan. Hoog knuffelgehalte vind ik ![]() Misschien moet ik ook maar eens starten met mijn dochters perikelen op internet te zetten. Leuk om daarna eens terug te lezen, gemakkelijk als we ergens op bezoek zijn en ze willen foto's zien ![]() |
| 24/06/2008 @ 11:37 Bar op h werk | Hey Girlllsss, Phie, leuk om je terug te 'zien', hopelijk blijft alles goed gaan tss jullie, want dat is toch de 1e stap hé. En wie weet komt er voor jullie ook snel een 2e wondertje. Sophie, wablieft Kerstcadeau'tjes, hoe kom je daar al bij???? Grappig wel. Babs, idd die Tuur een grappig manneke, nog steeds geen plannen voor zo'n 2e manneke ![]() Hier 'net' terug van een herlijke vakantie EN gespaard gebleven vd pokken, ik ben er trouwens imuum tegen, oef. Het was een heerlijk reisje, ook voor onze kleine meid, alhoewel ze zich de 1e wk fel moest aanpassen aan haar nieuwe omgeving, en ja daardoor is ze wel fel verwend , dus nu terug aan't afkikken. Gisteren nog eens op gyne bezoekje geweest, en ons kleintje heeft lange beentjes (zo zegt gyne) reeds 28cm lang en maar 700 grammetjes... ik wou nog eens eens een bevestiging wat het geslacht betreft, maar helaas waren de beentjes gekruisd... Wat wel wat minder was en is, is mama haar gewicht, ben reeds 10 kilo bijgekomen en dit op + 25wk, ga straks eens checken hoeveel ik bij m'n 1e zwangerschap al was bijgekomen. Hierdoor moet ik tegen het volgende onderzoek een suikertest laten doen. ![]() ![]() |
| 27/06/2008 @ 14:06 babs | Phie, je moet eens een beetje in het verleden terugkeren, dan kan je heel wat bijleren over het geslacht van de van Barbara. Is het leuk voor eentje van 2.5 jaar in Plopsaland? Zouden volgende week ook eens willen gaan.Groetjes, Babs ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD 2e helft september - wie doet mee?

.
. Maar in de klasjes vond hij het ook plezant, dus het ziet er goed uit

en ik kan er nu niets aan laten doen. Als B het heeft mag ik ZEKER niet met haar in contact komen, offf.... 

, dus nu terug aan't afkikken.
van Barbara. Is het leuk voor eentje van 2.5 jaar in Plopsaland? Zouden volgende week ook eens willen gaan.