Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 20:19 joke vleugels ![]() | dieke, ik zal morgen eens goed kijken als ik langs kom gereden. super dikke knuffel |
| 25/06/2008 @ 21:44 | hoi mama's van balen, Ikzelf ben ook van balen en heb een mooi buitenkansje voor jullie. Ten voordele van poezenopvang catshelter verkoop ik potjes paula pudding. Jullie zullen ze wel allemaal kennen van in de winkel, ze vallen goed in de smaak bij kindjes. Dat zijn die puddinkjes met koeienvlekken. wij verkopen ze voor 1 euro per 4 potjes of 2 euro voor 12 potjes. Let op!!!vervaldatum is wel 2 juli. Maar ze blijven nog zeker 14 dagen langer goed. Heb je interesse? Stuur me een mailtje op nancy.mussen@telenet.be en ik stuur je het adres waar ze afgehaald kunnen worden. smakelijke groetjes nancy |
| 26/06/2008 @ 09:18 dieke ![]() ![]() | Inderdaad, catshelter is een prachtige organisatie. Onze poes komt van een gezin dat voor hun vrijwilliger is. Joke: heb je ons 'ontdekt'? Groetjes! |
| 26/06/2008 @ 16:31 Katrien ![]() | Lente, Balen heeft ook een eigen opvang voor gedumpte kittens, misschien dat die mevrouw daar voor vrijwilligster is? Cat shelter is eigenlijk van de Limburg, maar hebben heel veel opvanggezinnen in de kempen (Mol, Balen, Dessel, Retie, enz...) Je kan altijd eens kijken op hun website voor meer info http://www.catshelter.be Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 27/06/2008 @ 20:14 | hoi allemaal ik heb van deze middag de pudding bij mij thuis. De vervaldatum valt goed meer. Die is 11 juli. Dus toch nog een kleine 14 dagen goed. Dus wie interesse heeft, laat het me weten. nancy.mussen@telenet.be groetjes nancy |
| 27/06/2008 @ 22:19 Karen ![]() | ik was vandaag in de keiheuvel, het was dan ook prachtig weer ... Ik kom ook met onze bende hoor als we afspreken.. ![]() |
| 30/06/2008 @ 06:27 Karen ![]() | Hoikes, Ook wij zijn gisteren Gust een bezoekje gaan brengen..., heb wel de chocoladekoek die Nina voor hem had achtergelaten stiekem terug meegenomen... ![]() |
| 30/06/2008 @ 09:50 joke vleugels ![]() | hela, dieke; wij zijn ook bij Gust* gepasseerd, maar hebben wel niks achtergelaten. Ik wist niet goed wat. Het deed me wel iets moet ik zeggen. groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

Zij heeft momenteel 2 kleine poesjes in opvang die voor adoptie klaarstaan!