Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 11:27 Bar vanop het werk | Halllloooo meiden, I'm back ... Heb al een beetje bijgelezen maar nog niet alles. Els, het begint wel echt te spannen nu hé, of is het al zover. Volledig verslag willen we hier asap hé. Fanny, now leuk te lezen dat het allemaal nog zo prima gaat, ik herinner mijn 4 laatste weken, die waren afzien, rug, vocht ophouding, warmte, slapeloze nachten....enzovoortenzoverder... Dus meteen TERUG zwanger? ![]() Milo, tjonge jonge wat is me dat allemaal, hopelijk snel terug alles in orde. Ben je trouwens al terug aan de slag, of een half jaartje thuis? Gitta, ook hier m'n duimen op volle toeren voor jou. Wanneer weet je meer? Zoals jullie kunnen zien, zijn we terug van vakantie. Vandaag m'n 1e werkdagje dat valt blijkbaar NOOIT niet mee.Maar we hebben een goede, leuke vakantie gehad, onze meid moest de 1e wk wel wennen aan haar nieuwe omgeving en is dus lekker verwend geraakt, nu dus terug afkikken. ![]() Gisteren nog eens op gyne bezoek geweest, babe'je is reeds 28cm lang, volgens gyne hele lange beentjes en maar 700 grammetjes, een magertje dus, maar dan kan nog veranderen hé. Ik voel me ook nog in prima conditie alhoewel de kilo's, dat is echt een ramp'je'... Ik moet tegen volgende onderzoek dus een suikertestje ondergaan omdat ik zo 'goed' bijkom , ik ga vanavond eens checken hoeveel ik bij m'n 1e zwangerschap al was aangekomen.Voila dat is het zo'n beetje.... ![]() |
01/07/2008 @ 10:24 ![]() | meldingsplicht het is juli en ik waggel nog rond.. maar van mij mag het nu wel komen... ![]() |
| 03/07/2008 @ 09:30 Bar = werk | Fanny, naar het schijnt eens de baby goed ligt (hoofdje naar beneden) blijven ze ook zo liggen hoor. Dat heeft men gyne me ooit verteld. Omdat dit ook de meest aangename houding voor de baby zelf is. En als je al 'zover' in je zwangerschap zit, is het best moeilijk voor de baby om zichzelf nog te keren. Moest dit laatste toch gaan gebeuren, dan gaat je dit zeker niet ongemerkt voorbij hoor. Ik denk dat ze je het zo vertellen, dat je een beetje op het slechtste voorbereid bent. Maar ik (ik niet alleen) denk dat je wel op je 2 oren mag slapen hoor. Elsje, ik zal voor je duimen dat het nog voor deze week is. Is dat goed voor jullie? ![]() |
03/07/2008 @ 10:01 ![]() | ik wil niks liever barbara ![]() Gitta hoe is het met jou?? zie aan je banner dat je overtijd bent.. mijn duimen blijven draaien voor je meid ![]() |
| 07/07/2008 @ 11:24 Bar | En Els ... overtijd of???? Laat ons snel iets weten hé... Van mij alvast een vlotte bevalling en een wolk ve baby gewenst... |
| 08/07/2008 @ 12:03 milo ![]() | wou net komen vragen of ons Elske al bevallen was ![]() Ik hoop voor je dat het eerstdaags mag beginnen. Alvast een super vlotte bevalling gewenst |
| 08/07/2008 @ 20:53 Barbara ![]() | volgens mij is het bingo.... En hebben we er een meisje bij ![]() |
08/07/2008 @ 22:50 ![]() | Jaja wordt hier dus bijna een meisjesforum... Gitta hoe is het met jou??? |
| 09/07/2008 @ 20:29 milo ![]() | je loopt nog rond!! Het is spannend daar ten huize els ![]() die zit daar goed joh ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Geen duiveltjes in Juli

dat valt blijkbaar NOOIT niet mee.
en maar 700 grammetjes, een magertje dus, maar dan kan nog veranderen hé. Ik voel me ook nog in prima conditie
alhoewel de kilo's, dat is echt een ramp'je'... Ik moet tegen volgende onderzoek dus een suikertestje ondergaan omdat ik zo 'goed' bijkom
, ik ga vanavond eens checken hoeveel ik bij m'n 1e zwangerschap al was aangekomen.
Ben benieuwd wanneer het in gang gaat schieten!