Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/06/2008 @ 11:07 Sarah ![]() ![]() | Zo'n armband heeft Lani ook van haar meter gekregen en zo eentje krijgt Ella-Noor van haar peter ook (op haar doop). |
| 10/07/2008 @ 10:09 Loekie ![]() | Mijn mama is meter van Estelle en zij heeft de helft van de koets met alle bijhorigheden betaald. Vond het een fijn cadeau! ![]() Loekie |
| 24/07/2008 @ 11:33 | joepie Joepie ik word meter =) Ik ben nog maar 19 en word achter 5 maandje meterrr ![]() Ik was eens aan't kijken voor cadeautips en die spiegel met gegevens lijkt me kei leuk! Maar waar laat je zoiets maken? Zijn er bedrijven die dat doen? Ik zou het graag voor de geboorte laten maken maarja, dan moet alles wel enorm snel gaan! Hoelang duurd het voor zo'n spiegel klaar is? Liefst zou ik een bedrijfje in limburg vinden. Heel veel groetjes |
| 24/07/2008 @ 13:30 Kirsten ![]() | Dag Meterke Proficiat met je meterschap. Mijn zus heeft deze spiegels besteld in Genk (denk bij Loesje in Shopping III), maar ze gaf deze cadeau bij de doop, want het was toch even wachten voor de levering. Anders eens rondtelefoneren... Neem ook eens een kijkje op: http://www.unikadoo.com (gepersonaliseerde geschenken - spiegels - geboorte (mijn kindjes hebben die op de tweede pagina, 3e rij de laatste (Chayenne met een beertje staat erop). Groetjes en succes Kirsten |
| 26/07/2008 @ 11:33 B | Ik kocht een reisbedje bij de geboorte, met de boodschap dat hij regelmatig bij zijn meter mocht komen logeren! Niet zo heel erg duur, maar de ouders vonden het wel een leuk idee! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wat geeft een meter bij de geboorte?