Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 08:10 Nicole | Goedemorgen lieve meiden, Nefertiti, ik snap je heel goed, maar ik vind het wel ontzettend jammer dat minder op het forum actief zult zijn. (ook al ben ik ook niet dagelijks trouw op het forum te bekennen). Ik hoop dat als je alles los kunt laten er toch nog een droom voor jou en je man in vervulling mag gaan. Ik vind je iniedergeval een topvrouw en wil je bedanken voor al je steun de afgelopen anderhalf jaar !!! Karli, herkenbaar wat je schrijft. Wel goed dat je nog steeds dingen onderneemt en oppakt. Ik heb gemerkt dat als je dat niet meer doet, je nog verder in de put raakt of er meer over na gaat denken. Ik heb tijden van zelfmedelijden gekend en nu nog wel ooit hoor,maar probeer goed druk te zijn. Gisterenavond ook weer laat thuis. Succes met je ei Cindy, succes met je vlokkentest vandaag! Ik ben benieuwd voor jullie wat het wordt. Mijn gevoel zegt.... een meisje .Ik ga weer eens vliegen, moet zo werken. Ik temp nu alleen net voor de groene dagen en totdat ik zeker weet dat mijn ei is geweest. Ei is nog niet geweest maar we doen wel zo nu en dan ons best. ![]() Nicole |
| 24/06/2008 @ 18:40 hanan | cindy hoe is het gegaan?????? |
| 24/06/2008 @ 21:17 hanan | cindy laat je weat horen ? ik ben een zorgmuts ,niet goed voor mij bloeddruk laat me snel weten meis of alles goed gaat ![]() |
| 25/06/2008 @ 18:30 hanan | wat goed cindy dat alles goed gaat met jullie uk ,weten jullie al wat het word ? ben erg benieuwd ik denk een jongentje![]() mooi weer vandaag zeg , heb hele middag in speeltuin gezeten met een vriendin en kids lekker spelen |
| 25/06/2008 @ 20:57 hanan | hahah leuk dat mensen gokken wat het word , altijd zo spannend , ik denk gewoon een jongentje hoor ,dat zegt mij gevoel ![]() als maar een gezonde mensje komt is iedereen blij , maar het is natuurlijk spannend wat het word ,hoe gaat naomi mee om? |
| 26/06/2008 @ 13:55 hanan | ahhhh cindy kan me voorstellen dat naomi niet zo leuk vind om geheim te houden , het is zoooo om om te vertellen een zus of broertje te krijgen ![]() blijft dus verrassing , wowww ik kan niet wachten ik kan heel goed geheim voor me houden hoor ![]() meid ben zooo blij voor je echt je maakt me gewoon blij ![]() |
| 28/06/2008 @ 16:07 Nicole | ei nog niet gehad volgens mij (cd18).. temp. nog niet gestegen, van de week wel vruchtbaarslijm gehad.. ![]() ![]() Nicole |
| 28/06/2008 @ 22:20 hanan | ga niet stressen cindy , niet goed voor jou meis het zit vast allemaal goed ik nicole late ei of misschien een vroege? omdat je eerder veel slijm hebt gehad ik duim in ieder geval voor jou meis |
| 30/06/2008 @ 15:11 cindy ![]() | Ik heb zojuist de uitslag van de vlokkentest gekregen. Ons babytje is perfect gezond. ![]() En ik weet nu ook 100% zeker wat het geslacht is. |
| 30/06/2008 @ 18:26 hanan | hahah wat goed cindy , wow wat moet het super gevoel geven helemaal gezond mij duimen hebben geholpen![]() pffffffffff ben toch zo nieuwsgierig naar geslacht,duurt me beetje lang tot janu wachten ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

.
Nicole
laat me snel weten meis of alles goed gaat 
ben erg benieuwd ik denk een jongentje

ik kan heel goed geheim voor me houden hoor