< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
23/06/2008 @ 19:41
karna

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Spannend Cindy, ik hoop dat alles prima is met je schatje en het geslacht maakt niks uit toch????

Nefertiti, ik begrijp je heel goed hoor!!! Ik zal je wel missen, we schrijven met onze harde kern nu al zo'n tijd (ruim 1 jaar!!!! ongelooflijk eigenlijk)...

Ik heb ook af en toe zo iets van laat maar zitten allemaal, als het zo moet wil ik het niet eens meer pffff... maar ja later komt dan toch dat oer-gevoel weer naar boven...

Ik hoop dat ik begin volgende week mijn ei heb, want ik moet 3/7 al vertrekken naar Brighton, ik ga daar een talenkamp voor jongeren begeleiden.... op 13/7 kom ik terug en dan vertrek ik met dezelfde organisatie de 31e naar Ghana, waar ik in mijn eentje een groep van 14 jongeren ga begeleiden, wel spannend, maar ook heel leuk denk ik...

doeiii karli

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:10
Nicole

Online Status

Goedemorgen lieve meiden,

Nefertiti, ik snap je heel goed, maar ik vind het wel ontzettend jammer dat minder op het forum actief zult zijn. (ook al ben ik ook niet dagelijks trouw op het forum te bekennen). Ik hoop dat als je alles los kunt laten er toch nog een droom voor jou en je man in vervulling mag gaan. Ik vind je iniedergeval een topvrouw en wil je bedanken voor al je steun de afgelopen anderhalf jaar !!!

Karli, herkenbaar wat je schrijft. Wel goed dat je nog steeds dingen onderneemt en oppakt. Ik heb gemerkt dat als je dat niet meer doet, je nog verder in de put raakt of er meer over na gaat denken. Ik heb tijden van zelfmedelijden gekend en nu nog wel ooit hoor,maar probeer goed druk te zijn. Gisterenavond ook weer laat thuis. Succes met je ei

Cindy, succes met je vlokkentest vandaag! Ik ben benieuwd voor jullie wat het wordt. Mijn gevoel zegt.... een meisje .

Ik ga weer eens vliegen, moet zo werken. Ik temp nu alleen net voor de groene dagen en totdat ik zeker weet dat mijn ei is geweest. Ei is nog niet geweest maar we doen wel zo nu en dan ons best.

Nicole

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:40
hanan

cindy hoe is het gegaan??????
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 21:17
hanan

cindy laat je weat horen ? ik ben een zorgmuts ,niet goed voor mij bloeddruk laat me snel weten meis of alles goed gaat
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:07
nefertiti

Cindy, kom op meid, hoe was het?

Karli, veel plezier met al je drukte en ga ervoor in de tijd ertussen he?

Hanan, leuk nieuws meid, jammer dat jullie niet bij de bruiloft kunnen zijn.

Nicole, ik kom zo af en toe nog wel piepen hoor. Ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.

Hier verder alles rustig. Het geeft me veel rust niet meer steeds op forums rond te hangen en verder doet het mooie weer ook wonderen.
Gieter een drumstel voor Ashraf geregeld, wilde het eigenlijk niet meer doen na weer een onredelijk ruzie van zijn kant, maar ik ben er al zo lang naar op zoek, dus het het toch maar gedaan en nu vandaag maar even om tafel om dingen op een rijtje te zetten, want hij ging weer veel te ver. Soms is het echt een tiran!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:41
cindy

Hallo meiden...

De vlokkentest is goed verlopen gisteren. Nadien had ik wel lichtjes bloedverlies en een zeurderige pijn in de onderbuik maar dat is normaal, dat had ik vorig jaar ook toen ik van ons Zara een vlokkentest laten doen heb. Nu is het nog een beetje bruinverlies. Ik moet nog 2 dagen thuisblijven en zoveel mogelijk rusten en platliggen.
Eind van de week zal ik de uitslag weten, weer effe spanndende dagen dus.
We hebben ook een mooie echo gekregen van ons kindje, hij/zij is nu 5,7 cm en lag geen seconde stil, constant draaien en bewegen met die kleine armpjes en beentjes. Weer een heel beweeglijk kindje dus net zoals ons Zara, dat was ook zo'n woelwatertje.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 18:30
hanan

wat goed cindy dat alles goed gaat met jullie uk ,weten jullie al wat het word ? ben erg benieuwd ik denk een jongentje

mooi weer vandaag zeg , heb hele middag in speeltuin gezeten met een vriendin en kids lekker spelen
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:12
cindy

Hanan...eind van de week gaan ze me bellen om de uitslag te laten weten, dan zal ik ook het geslacht weten.
Wat raar eigenlijk, iedereen maar dan ook iedereen gokt op een jongen deze keer!
Volgens mij word het terug een meisje!!

[Laatst gewijzigd door cindy - 25/06/2008 @ 20:13] - Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:57
hanan

hahah leuk dat mensen gokken wat het word , altijd zo spannend , ik denk gewoon een jongentje hoor ,dat zegt mij gevoel
als maar een gezonde mensje komt is iedereen blij , maar het is natuurlijk spannend wat het word ,hoe gaat naomi mee om?
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:25
cindy

Het belangrijkste is dat het gezond is hé.

Naomi is een beetje boos omdat we deze keer aan niemand gaan vertellen wat het geslacht zal zijn, het moet een verrasing blijven. Vermits zij geen geheimpje kan bewaren kunnen we het haar niet vertellen.
Zij wil dolgraag een zusje...ben benieuwd of haar wens uitkomt

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:55
hanan

ahhhh cindy kan me voorstellen dat naomi niet zo leuk vind om geheim te houden , het is zoooo om om te vertellen een zus of broertje te krijgen

blijft dus verrassing , wowww ik kan niet wachten ik kan heel goed geheim voor me houden hoor

meid ben zooo blij voor je echt je maakt me gewoon blij
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 16:07
Nicole

Online Status

ei nog niet gehad volgens mij (cd18).. temp. nog niet gestegen, van de week wel vruchtbaarslijm gehad..

Nicole

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 16:57
nefertiti

Cindy, heb je al uitslag?

Nicole, wat een laat ei zeg, dat wordt vast een superei deze maand.

Karna, hoe is het bij jou?

Hanan, gaat het nog steeds lekker met de kleintjes?

Hier alles oke, menstruatie was erg hevig, maar gelukkig weer voorbij.Ben de afgelopen dagen druk geweest met de zolder uitmesten, ik heb een drumstel voor Ashraf gekocht en dus moets de zolder uitgeruimd worden, morgen gaan we het halen.

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 18:20
cindy

Sorry meiden...tot nu nog geen nieuws!
Ze hadden gezegd eind van de week maar als er veel werk was in het labo kon het ook (ten laatste) maandag zijn dat ik de uitslag krijg.

Lastig hoor,ik heb al 2 dagen zoveel stress, elke keer de telefoon rinkelt spring ik omhoog.

Het is dus een stressy-weekend voor mij.

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 22:20
hanan

ga niet stressen cindy , niet goed voor jou meis
het zit vast allemaal goed ik voor je

nicole late ei of misschien een vroege? omdat je eerder veel slijm hebt gehad
ik duim in ieder geval voor jou meis
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 15:11
cindy

Ik heb zojuist de uitslag van de vlokkentest gekregen. Ons babytje is perfect gezond.
En ik weet nu ook 100% zeker wat het geslacht is.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 18:26
hanan

hahah wat goed cindy , wow wat moet het super gevoel geven helemaal gezondmij duimen hebben geholpen

pffffffffff ben toch zo nieuwsgierig naar geslacht,duurt me beetje lang tot janu wachten
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:01
cindy

Voor de familie blijft het een geheimpje!
Maar hier wil ik het wel vertellen, als je het wil weten stuur me dan een prive-berichtje, mijn zwangere nichtje leest hier ook mee dus moet stiekem gebeuren.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 07:07
Jannie

Goedemorgen dames....
Ja ja ik lees nog steeds mee. Niet elke dag maar zo af en toe,wil wel op de hoogte blijven
Zie dat het nog steeds hetzelfde groepje is.
Hier is de laatste tijd enorm veel veranderd....ben namelijk weer samen met mijn ex....nu dus weer mijn vriendje.
Een te lang verhaal om op te schrijven, maar ben weer helemaal happy...net of er niets gebeurd is. En spontaan allemaal kwaaltjes natuurlijk hahaha. Maar ja...ik weet dat ie bijna onvruchtbaar is en dus geen hoop ga maken. Het enige waar ik momenteel gek van word,is dat ik al sinds mijn eisprong zeurende onderbuik heb (waarschijnlijk gewoon spierpijn) en sinds dit weekend allemaal rode plekken op mijn lichaam krijg en JEUKEN!!! pffffff
Wat een fijn gevoel moet dat voor je zijn Cindy...wetende dat alles oke is en ook nog 100% het geslacht. Voor jou hoop ik echt een hele fijne zwangerschap en heel gezond kindje....is jullie zo gegund

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 07:07
nefertiti

Cindy, wat een heerlijk nieuws meid! Gefeliciteerd e lekker gaan genieten nu hoor.

Nicole, hoe is het nu, weet je al waar je nu staat in je cyclus?

Hanan, hoe is het verder thuis, hebben jullie al wat meer tijd samen of is man lief nog steeds zo druk?

Hier alles oke, lekker weer en ik voel me goed. Ben wel weer aan het tempen, maar na mijn ei stop ik daar gelijk weer mee, wil alleen wel weten wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >