[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/06/2008 @ 19:34 ![]() | Vanaf wanneer sliep jullie kindje op een kamer apart ? |
| 29/06/2008 @ 19:40 miesje | vanaf dag 1!!!! vanaf dat hij geboren is slapat hij in zn eigen bedje op zn eigen kamertje zowel overdag als snachts.. ik gefe borstvoeding en voed m snachts ook gewoon zittend in ene stoel op zn eigen kamer!! me zoon is nu een jaar,,in die 12 maanden heeft hij 3 keer bij me geslapen,, 1 keer met het rs virus(3 uurtjes ofzo) 1 keer met griep(half nachtje) 1 keer met 6e ziekte,,2 uurtjes ozfo |
| 30/06/2008 @ 13:33 Lieveke83 | Mijn dochter heeft bij ons op de kamer geslapen in haar eigen bedje tot ze ongeveer 5 maanden was. Ze gaf toen eigelijk zelf aan dat ze 'gerust' wilde slapen. Ze werd snachts wakker als er iemand omdraaide. En wij van haar gekreun. Dat was voor haar en voor ons geen probleem. Zij sliep beter en wij ook. In het begin was het zo makkelijk, als ze haar tutje verloor kon ik ook gewoon blijven liggen. En voor de BV waren we er ook snel bij. Mijn zoontje is nu 2 maanden, hij heeft ernstige reflux en dat is ook heel makkelijk dat hij naast mij (in zijn eigen bedje) slaapt. Anders moet ik 100 keer op een nacht eruit. EN hij maakt zijn zus wakker met zijn gebrul. Nu kunnen we hem snel (proberen) te sussen of eten geven. Als hij snachts begint door te slapen gaat hij ook op zijn eigen kamer. Ze zeggen trouwes dat het beter is om de baby de eerste maanden in dezelfde kamer te laten slapen! Dat heeft ook met de wiegedood te maken! Kijk maar op de site van Kind en Gezin! |
[Reageer]

vanaf wanneer apart slapen

(vreemd hoe snel je bepaalde dingen vergeet). Hierna ging hij in zijn kinderwagenbak op zijn eigen kamertje en de nacht erop in zijn eigen bedje.